Wicked78 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Dames die door dr. Nio zijn geopereerd, welke pijnmedicatie kregen jullie mee vanuit het slaz? Was dit voldoende? Hebben jullie tips? Ik lees veel over misselijkheid/ maagpijn door de medicatie. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten na zo'n operatie.Groetjes Wicked78
Spekkie Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Ligt aan de verpleegkundige ;-)En misschien plaatsingsmethode....Ik moest het doen met pcmVan de verpleegkundige kreeg ik nog 4 extra pilletjes, volgens mij naproxen.
Wicked78 Posted February 6, 2015 Author Posted February 6, 2015 Oké, maar kun je ook van tevoren vragen om specifieke medicatie denk je? Of moet je het doen met wat zij je geven?
Ank Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Oké, maar kun je ook van tevoren vragen om specifieke medicatie denk je? Of moet je het doen met wat zij je geven?Bij dual plane is meer medicatie nodig dan enkel pcm ik dacht dat de pc ook diclofenac voor zal schrijven
Moeder Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Ik kreeg ook alleen pcm. Hebben zelf om naproxen moeten schooien. En ik heb een wissel gehad dual plane.. Wel had ik zelfde verpleegkundige als spekkie
Melan Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Is het met alleen PCM te doen? naproxen, diclofenac ed mag ik niet hebben.
Guest Ava Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Ik kreeg diclofenac, diazepam en ik geloof nog iets, spierverslappers oid. Ik heb overigens geen last gehad van mijn maag, maar dat is altijd afwachten natuurlijk.
Tijgertje Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Zelf heb ik paracetamol met ibuprofen afgewisseld, veel water erbij gedronken.En nog wat tegen de misselijkheid.Daarmee was het te doen.X
Jane_Doe Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Ik had, antibiotica, paracetamol, diclofinac en diazapam.Diclofinac heb ik zelf vervangen voor ibruprofen.
L-girl Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 PCM diazepam en diclo.Heb de diazepam 1 x een halfje voor de nacht gebruikt , verder niet.Ik heb het 2-3 dgn met diclo gedaan, daarna PCM en na een week niks meer...Én ik heb dualplane..AB krijg je iv op de OK, 1 malig.
Wicked78 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Best wel wat verschillen zo te lezen.Ik ga gewoon vragen om Tramadol en Celebrex of Naproxen. Dan zullen ze dat toch gewoon geven? Of doen ze daar moeilijk? Dan in combi met paracetamol moet het goedkomen.Ik ga van tevoren nog wel een keer op consult, dan zal ik het dr. Nio wel vragen hoe dat zit en of je aan kunt geven wat je wilt hebben aan pijnstilling.
Melan Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Aiiii als ik het zo lees ga ik een probleem hebben hahahahaMaar eens goed met pc overleggen tegen die tijd. iets van maagbescherming vragen, dan mag het misschien wel.
L-girl Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 De arts schrijft het voor op een recept, je kunt zelf niet om dingen gaan vragen,.. Met dat recept ga je naar de apotheek en koop je het.Ze geven vrij weinig mee als je weggaat vanaf de afdeling hoor,,Omeprazol krijg je er ook bij hoor melan..op recept,Wie weet valt het allemaal wel mee, ik vond het echt geen pijn hoor, echt lange na niet!
Boho Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Aiiii als ik het zo lees ga ik een probleem hebben hahahaha Maar eens goed met pc overleggen tegen die tijd. iets van maagbescherming vragen, dan mag het misschien wel. Ik heb helemaal niks gekregen, nam 4 x per dag 1000mg paracetamol en ik sta nog steeds
Moeder Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Naaaa wat een verschil niet? Ik heb dus minste gekregen tsss. Enige wat ik kreeg was 1 week antibiotica Of hij dacht zal t kreng krijgen
Spekkie Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Naaaa wat een verschil niet? Ik heb dus minste gekregen tsss. Enige wat ik kreeg was 1 week antibiotica Of hij dacht zal t kreng krijgen Of hij dacht......wat een bikkel ;-)
Loek Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Hier ook een alleen PCM zowel na 1e operatie (dual plane) als na de 2e (voor de spier).Beide keren goed te doen. Dual plane wel pijnlijker, maar niet ondraaglijk.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.