Jump to content

onder en bovenwijdte

wimper

Recommended Posts

Posted

Dag meiden,

Onlangs op 21jan een 2e bv laten doen met kapselvorming verwijderen,ik had eerst 280cc en ging nu naar 560cc alleen ik zie er bar weinig van na 16 dagen,volgens de statistieken zit ik nu nog op cupmaat B,ik heb een onderwijdte van 80 en een bovenwijdte nu van 95,voor de bv was dat 94,ik trok gisteren lukweg 3 bh's van voor de bv en kon ze nog allemaal aan,ik had aangegeven niet al te groot,maar dit is toch erg teleurstellend weer,zeker omdzt ik dat na mijn 1e bv ook al was,geplaatst is natrelle inspira trx 560 cc DP.

Posted

Hoi hoi

Allereerst zou ik zeggen: die tabellen op internet kunnen allemaal de prullenbak in, want meestal klopt daar geen bal van :)

Ten tweede.. Had je hiervoor ook natrelle prohtesen? Ik wil namelijk wel eens voor je opzoeken wat het verschil in projectie is, zodat je wat meer weet over het verschil dat er sowieso zou moeten zijn..

Nou is het wel zo.. dat 16 dagen po nog niet heel lang po is..

En je hebt nu een extra high profile gekregen.. die moet toch aardig wat projectie geven... In het begin moet alles nog vorm nemen, en uitzetten..

Welke bh maat had je met die 280 cc, en welk profile had deze? Dan zal ik eens voor je kijken :) als je wilt

xxx (en gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!)

Posted

Dag Best-Boobie,

Bedankt voor je reactie,bij 1e bv is er prothese McGhan style 410 soft touch 280 gram in gegaan,en had voor die bv 80A en daarna zat het comfortabelst 80C,heb geen idee wat voor projectie ik toen had en was toen achteraf gezien nog helemaal niet goed geinformeerd

Posted

Hoi hoi

Oke eerst had je dus de anatomische (want dat zijn de style 410) en nu heb je de ronde

Nou ik heb eens even in de catalogus gekeken, en zie dat er twee style410 prothesen zijn, met 280 cc.. Ik ga er echter vanuit, dat je de MM (medium height, moderate projection) 280 hebt, want die andere, daar zou je een andere bh maat bij hebben, dan een 80C.

Je had dus bij je eerste bv, de MM 280, die 12 cm breed is en een projectie (volume naar voren) had van 4,4 cm

Nu heb je de TRX 560. Dit is en extra high profile. Hij is 13,5 cm breed en heeft een projectie van 6,4 cm projectie.. Hiermee zou je op een volle 80D uit moeten komen, maar waarschijnlijker nog, op een 80E.

In het begin staat alles nog behoorlijk strak, dus kan het best zijn dat je oude bh;s nog passen.. maar over een paar weken gaat je spier uitzetten en dan ga je echt meer volume krijgen. Je ziet het vaak tussen week 4 en week 7 gebeuren, dat er meer volume in de borrsten komt, als ze dual plane gezet zijn.

Helaas is geduld het enige medicijn op het momentt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.. Weet natuurlijk niet hoe hoog ze nu nog zitten, maar je zou evt eens een foto kunnen plaatsen in de galerij, van hoe ze nu zijn? alleen als je wilt hoor :)

Een goed herstel verder!!

xxx BB

Posted

Beste wimper,

Als mijn natrelle catelogus nog klopt (heb namelijk zelf ook natrelle prothesen) zijn er twee soorten anatomische prothesen met 280 cc, namelijk:

Moderate height and moderate projection met 12 width 11,1 height en 4,4 projection
Full height and extra full projection met 11 width 11,5 height en 5,3 projection

De prothesen die je nu hebt gekregen zijn: 560 TRX en die hebben een diameter van 13,5 en 6,4 cm projectie.

Even er van uitgaande dat mijn catalogus nog klopt (best_boobie? :D) dan zou je op dit moment altijd meer projectie en een grotere breedte en hoogte van de prothese hebben als je voorgaande prothesen dus zou je cupmaat groter moeten zijn. Ik denk misschien dat op dit moment de spier je prothesen nog enigszins platdrukt, en dat ze nog moeten 'ploppen', zoals ik hier van veel meiden al heb gehoord. Ik zou dus zeggen, geef het nog even tijd! :) komt vast helemaal goed!

Posted

Oh haha, gelijk met best_boobie je vraag proberen te beantwoorden! :D maar onze informatie komt voor het grootste gedeelte volgens mij wel overeen! Dus geef het nog even tijd wimper, het komt vast helemaal goed! :D een fijn herstel gewenst!

Posted

bedankt meiden voor de informatie!!stelt me een beetje gerust,ik heb foto's in galerij voor vriendinnen,maar ik weet niet hoe ik jullie moet toevoegen :103:

Posted

@pinklady:ik zie dat jij ook omvangsmaat 80 hebt?ik ben dan ook zeer benieuwd in wat voor bh maat je uit zal komen,ik hoop ook voor je op een mooie volle D!!! en voor de spier geeft altijd wat meer hihi

Posted

Ja ik heb op dit moment ook omvangsmaat 80 wimper, en ik hoop ook echt dat ik op een mooie D ga uitkomen! :D Op dit moment draag ik nog sport bh 80D en die zit nog prima dus laten we hopen dat het zo blijft hihi! Net hetzelfde zoals bij jou, geduld geduld geduld haha! :)

Ik heb je even toegevoegd als vriendje :) je kan anderen uitnodigen op hun profiel pagina; onder hun profiel naam staat: voeg me toe als vriend.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.