Ga naar inhoud

400cc 85% gevulde prothese staat gelijk aan pasprothese van 345cc??


charlotteemma1994

Aanbevolen berichten

Hee dames!

Ik zit in dubio ik snap er namelijk helemaal niks meer van..

Ik ben tot nu toe bij twee PC's geweest.

De ene raadde mij 345cc 100% gevuld rond op de spier Natrelle aan.

De andere raadde mij 400cc 85% gevuld rond op de spier Eurosilicone aan.

Nu lees ik dat deze twee protheses beide dezelfde projectie hebben (4,9 cm) en alleen dat de 85% gevulde 0,2 cm breder is.

Maar nu vraag ik me af (en ik hoop dat ik dit duidelijk kan uitleggen)

Als deze twee protheses in principe beide even groot zijn. Hoe zit dat dan met de pas prothese?

Want bij de pas prothese vond ik 345 te klein en 400 mooi. Maar de 400 cc van de 85% gevulde staat gelijk aan die 345 cc.. hoe kan dit en moet ik nou groter gaan met de 400cc 85% gevulde?

Hoop dat het een beetje duidelijk is.. En dat iemand hier antwoord op weet

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Wat ik ervan begrepen heb is dat de 85% meer vulling onder de tepel heeft en minder bolling boven

die euro silicone is ook iets breder en zou dan natuurlijker vallen e.e.a afhankelijk hoe het geplaatst word

het gaat slechts om tienden van centimeter, en kijk maar eens hoe weinig 50cc is

Wat betreft die pas prothese is alleen maar om een indruk te krijgen. word erbij gestopt in je bh

en vat anders als het in je borst geplaatst is

lees hier op forum dat daarom de pas prothese wat groter uitvallen dan in werkelijkheid zal worden.

je kunt ook altijd best boobie vragen, die weet bijna nog meer dan de pc haha

Ik kreeg een geheel afwijkend advies

440/495cc anatomisch dual plane of 300cc voor de spier-straaten

en nio 550cc voor de spier

Lastig.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet allereerst geen appels met peren vergelijken hihi. Natrelle prothesen zijn anders gevuld, dan de 85% gevulde van eurosilicone..

Het gaat hier wel allebei om de high profile, maar omdat de eurosilicone minder gevuld is, geeft deze minder volume aan de bovenkant. Dat kan al een vertekend beeld geven..

Welke 400 heb je dan gepast? Was dat ook Natrelle, (in plaats van die 345 die je te klein vond?) Ik zie namelijk geen 400 cc van de high profile staan, in de catalogus van Natrelle, wel de 415.. Om een goede vergelijkiing te maken,z ou ik precies moeten weten welke prothese dat dan was :)

Had je bij beide pc's hetzelfde truitje aan? Bij allebei een sportbh? Als dat niet gelijk is geweest, kan dat ook al een vertekening in het beeld geven :)

Laat maar weten, dan buig ik me er nog een over... Misschien dat ik een en ander uit kan leggen (als ik het zelf snap :P )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BB!

Super bedankt dat je hier naar wilt kijken!

Ik had eigenlijk geen idee dat er verschil zat in de pas protheses ik dacht dat die overal hetzelfde waren :67:

De 400 die ik heb gepast was bij dokter Nio en volgens mij was dat Eurosilicone(stond op de binnenkant van de pasprothese) en de 345 heb ik gepast bij Bergmankliniek en dat was Natrelle(stond op de binnenkant van de pas prothese)

Ik wil gewoon de 85% gevulde van Nio en eigenlijk ook de 400cc of nog iets meer.. Maar die vrouw bij Bergman zei je bent nog zo jong hoger dan 345cc ga ik niet. Het zou wel passen, maar ik vind jou daar te jong voor.

En toen ik thuis kwam zag ik dat beide projectie's 4,9 zijn en dat de Eurosilicone 12,2 cm breed is en de Natrelle 12 cm breed, en toen dacht ik echt bij mezelf wat zeurt die mevrouw nou ze zijn praktisch hetzelfde..

En toen begon ik dus tegelijkertijd te twijfelen of die pasprothese van 400cc wel klopte bij Nio en of ik dan niet meer cc moet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dus te lezen dat je ook bij Bergman 400 gepast had.. Dan heb ik dat verkeerd gezien!

Maar ik snap niet goed je dilemma...

Je vond de 345 wel groot genoeg (de natrelle) en de 400 bij Nio niet groot genoeg?

Die vrouw heeft geen catalogus van eurosilicone gehad, dus die heeft niet kunnen nakijken welke prothese dat was.. Jij vroeg naar 400 cc.. maar zei je ook het merk erbij? ;) Misschien dat zij dacht dat je 400 wilde? en die zou dan misschien te breed voor je worden, volgens haar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee :67: sorry het is echt heel moeilijk uit te leggen.

Wat ik niet snapte is dat 345cc 100% rond natrelle en 400cc 85 % rond eurosilicone even groot zijn. Terwijl er een verschil in cc's zit.

En ik dacht als die even groot zijn waarom laat Nio mij dan 400 pasprothese passen terwijl de prothese die hij wilt gelijk staat aan 345cc waarom laat nio mij dan niet een pasprothese van 345 cc passen.

Maar ik snap het geloof ik al. Elk merk/soort prothese heeft zijn eigen pas protheses begrijp ik nu.

Dus dan was ik inderdaad appels met peren aan het vergelijken namelijk de 400cc pasprothese van eurosilicone en de 345cc pasprothese van Natrellen..

Goed waarschijnlijk ben ik alsnog onduidelijk nu haha, maar ik snap het nu in ieder geval wel.

Bedankt voor het meedenken BB!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.