nancydewi Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Hallo allemaal Ik ben nancy en een moeder van 34 jaar. In 2005 heb ik mijn eerste borstvergroting gehad bij Dr Bronkaers in Turnhout. 450 cc mcghan Dual plane. Na veel gewichtsverlies en ontstaan van kapselvorming een nieuwe operatie ondergaan in 2012. 700 cc Mentor Dual plane.Nu ben ik bijna 3 jaar verder en weer kapselvorming en zit ik met een dilemma. Een operatie zit er weer aan te komen . Mijn protheses zijn nog goed...maar gezien mijn lengte van 1.88 twijfel ik of ik ze voor/op de borstspier terug moet laten plaatsen of niet. Heb nl ook last van mn eigen weefsel dat lager is gaan hangen.En als ik voor over hang,heb ik van die "zakjes".Maar voor/op de borstspier terugplaatsen heeft dat ook voor en of nadelen???? PC kan me wel van alles vertellen (wat hij overigens al wel heeft gedaan) maar wil graag ervaringen weten van vrouwen die dit ook hebben. Hoop dat ik hier mijn twijfel weg kan nemen en mijn antwoord vindt.Moet uiteindelijk toch zelf beslissen. alvast thnxxxx voor de reacties Groetjes Nancy Mocht ik verkeerd hebben geplaatst,sorry hiervoor......ben nog nieuw
snoepje84 Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Als je achter de spier laat plaatsen heb je minder kans op kapselvorming. Is wat ik weet.
Jenette Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Als je ze nu voor de borstspier laat plaatsen,moet je geloof ik eerst een half jaar wachten ,dus dan halen ze de prothese achter je spier eruit ,half jaar wachten en dan plaatsen ze ze pas weer voor de borstspier ,als ik t goed heb hoor weet t niet helemaal zeker maar dacht t wel
nancydewi Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Als je ze nu voor de borstspier laat plaatsen,moet je geloof ik eerst een half jaar wachten ,dus dan halen ze de prothese achter je spier eruit ,half jaar wachten en dan plaatsen ze ze pas weer voor de borstspier ,als ik t goed heb hoor weet t niet helemaal zeker maar dacht t welZover mij is verteld gaat dat gewoon in 1 operatie gebeuren......maar volgens mij werkt ook iedere pc anders. maar iig bedankt voor je reactieAls je achter de spier laat plaatsen heb je minder kans op kapselvorming. Is wat ik weet.mmmmmm is ook niet echt wat ik wil......eerst nog maar eens een afspraakje maken bij pc voor een goed gesprek
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.