Jump to content

mama van 2 : 18 februari 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Ik heb donderdag as een gesprek met deze arts stolarczyk over mijn bv en vraag me dus af of meer mensen geopereerd zijn door haar.

Of bij diane Gabriels praktijk?

Groetjes

• Replies 99
  • Created
  • Last Reply
Posted

Ja op Google lees ik veel positieve maar ook nare berichten, dan vooral over diane zelf uit haar verleden als eigenaar van een health shop oid

Maar zij is natuurlijk alleen tussen persoon dus als ik goede berichten over de plastisch chirurg zelf krijg durf ik het wel aan :-)

Posted

Mijn ervaring met haar was positief, die van de shop heb ik inderdaad ook gelezen maar van haar praktijk zijn ze beter. Maar sommige zijn niet heel erg over d'r te spreken maar eigenlijk heb je met haar niks te maken.. Ze maakt te afspraak en ontvangt de betaling, Frans behandeld ect.

Groetjes

• 2 months later...
Posted

Hoi dames

Vandaag intake gehad voor de tweede x bij kliniek amstelveen met d'r refaat karim en de maat 375 uitgekozen.

Woensdag 18 februari gaat het gebeuren, na tien jaar dromen over grote borsten ga ik ze nu eindelijk krijgen!

Ik snap alleen niets van die bh's... Welke kan ik nu het beste aanschaffen??

Het word trouwens tussen de spier gedaan en wat ik lees hebben de meeste dames daar best last van gehad.. Ik heb twee kleine meisjes dus hoop dat ik na twee weken wel weer me moederlijke taken kan doen in huis etc..

Zenuwachtig!!! Groetjes

Posted

Spannend voor je, nog even en dan heb je ook mooie borsten. Ik ben gister door hem geopereed. 350 cc voor de borst en helemaal blij. .

Posted

Spannend voor je, nog even en dan heb je ook mooie borsten. Ik ben gister door hem geopereed. 350 cc voor de borst en helemaal blij. .

Helaas wilde hij bij mij niet voor de spier doen... Heb je veel pijn?

Rust goed uit! Hoop voor je dat je snel van het eindresultaat mag genieten :-)

Groetjes

Posted

Spannend hoor! Wat versta je onder moeder lijke taken? En hoe oud zijn je dochters?

Hoi hoi

1 van drie jaar oud en 1 van vijf maanden oud.. Manlief neemt vrij twee weken en me moeder komt in huis helpen maar na twee weken miet hij echt weer werken en ik hoop dan wel weer een beetje te kunnen tillen met mijn kleine meisje.. Wat zijn jullie ervaringen met tussen de spier? Groetjes

Posted

Hoi hoi

1 van drie jaar oud en 1 van vijf maanden oud.. Manlief neemt vrij twee weken en me moeder komt in huis helpen maar na twee weken miet hij echt weer werken en ik hoop dan wel weer een beetje te kunnen tillen met mijn kleine meisje.. Wat zijn jullie ervaringen met tussen de spier? Groetjes

kunnen of mogen is een groot verschil

Posted

Ik zal even je titel ietsje aanpassen zodat ie op de rest lijkt :) en verplaats je naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :)

Gefeliciteerd met je datum!!

Probeer je wel te houden aan de adviezen van de kliniek. Je herstelt maar 1 keer ;)

xx BB

Posted

Ik zal even je titel ietsje aanpassen zodat ie op de rest lijkt :) en verplaats je naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :)

Probeer je wel te houden aan de adviezen van de kliniek. Je herstelt maar 1 keer ;)

xx BB

Ok dank je :-)

Ja idd, wil natuurlijk zo rustig mogelijk aan doen maar weet dat het met kids soms gewoon onmogelijk is om niets te doen terwijl ik wel thuis ben.. We gaan het meemaken. ;-)

Maar als ik ga wachten tot me kids ouder zijn komt het er vast niet meer van

Ben nu net 30 dus het is nu of nooit.

Posted

Ik heb je topic gevonden! ;)

Ik ga je in de gaten houden, hihi.

Spannend hoor!

Voor je het weet is het 18 februari!

Hoi Joyce

Thnx.. Ik kan niet wachten hihi

Houd je op de hoogte

Groetjes

Posted

xx BB

Best_boobie kan jij aub uit de titel ook gabsje weghalen? Of is dat niet mogelijk?

Al mijn vrienden noemen mij nl zo in het dagelijks leven en aangezien ik voor en na foto's wilde plaatsen vind mijn vriend het niet slim mijn ' naam' te gebruiken, maar ik ben nog niet zo handig dus vandaar ;-)

Posted

Best_boobie kan jij aub uit de titel ook gabsje weghalen? Of is dat niet mogelijk?

Al mijn vrienden noemen mij nl zo in het dagelijks leven en aangezien ik voor en na foto's wilde plaatsen vind mijn vriend het niet slim mijn ' naam' te gebruiken, maar ik ben nog niet zo handig dus vandaar ;-)

zag net je statusupdate, dus was al onderweg hihi.. Ga het nu doen!

Posted

http://www.online-care.eu/ lipo new je omtrek meten ik had 70 dus maatje s besteld en zit goed. Misschien ook iet voor jou groetjes

Het

Dank je heb net gemeten 75,5 dus maat m besteld ;-)

Heb ook al een andere met rits aan de voorzijde maar ivm de littekens onder de borst raadde gerrie stolk van kliniek Amstelveen me dan 80 d aan ipv 75d dus die houd ik dan voor de weken erna..

Groetjes

Posted

Deze is ook fijn met voorsluiting maar staat bij maar 2 weken dragen en daarna de opvolger er zijn dames die aan de arts hebben gevragen maar die vonden dat ze hem langer kon dragen en stevig genoeg was. Donderdag ben ik 2 weken en vraag ik wat mijn arts ervan vind

Posted

Deze is ook fijn met voorsluiting maar staat bij maar 2 weken dragen en daarna de opvolger er zijn dames die aan de arts hebben gevragen maar die vonden dat ze hem langer kon dragen en stevig genoeg was. Donderdag ben ik 2 weken en vraag ik wat mijn arts ervan vind

Ohhh ok, laat me weten wat je arts vind ;-) dan kan ik deze waarschijnlijk ook langer dragen, besteedt liever straks het geld aan mooie sexy bh ipv weer n sportbh.

Groetjes

Posted

Ohhh ok, laat me weten wat je arts vind ;-) dan kan ik deze waarschijnlijk ook langer dragen, besteedt liever straks het geld aan mooie sexy bh ipv weer n sportbh.

Groetjes

Ja idd. Ik laat je wel weten wat mijn arts er van vind. Maar ik geef liever ook geld strax uit aan die mooie en vooral goed zitten en niet in kijken de BH uit. Liefs

Posted

Spannend hoor, al bijna zover! Ik ben ook in Amstelveen geopereerd ;)

Ik heb bh carefix model Anna, aangeraden door mijn pc.

Super fijne bh met haakjes+rits aan de voorkant zodat je de rits makkelijk kan sluiten!

€30 dus ook niet heel duur.

Succes met het vinden van de juiste bh :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.