LittleJ Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hee meiden, Volgende week vrijdag ga ik nadat ik jarenlang heb getwijfeld toch voor een borstvergroting. Ik ben al op consult geweest en omdat ik mijzelf hier erg prettig bij voelde maar ook bekend was met de positieve verhalen van bekenden over deze chirurg, ben ik niet verder gaan kijken en heb ik hier een afspraak gemaakt. Ik kom zelf van een 75A en ik wilde graag een goede C-cup. Om hier op uit te komen, heeft de chirurg mij geadviseerd een keuze te maken tussen 275cc, 300cc en 325cc. Omdat ik het eigenlijk maar lastig vond, heb ik toen gekozen voor 300cc. Nu ik hier een beetje mee heb zitten lezen met jullie op dit forum, bedenk ik mezelf achteraf dat het misschien handig was geweest om een wit tshirt mee te nemen. Ook lees ik veel verhalen van meiden die het achteraf toch te klein vinden. Het consult is ook alweer een maandje geleden dus mijn herinnering vervaagt ook een beetje, maar ik ben niet zo slim geweest een foto te maken van toen ik de pasprotheses 'voor' had. Nu begin ik toch te twijfelen over het aantal cc's. Kunnen jullie mij misschien een beetje helpen? Zijn er meiden die ongeveer even lang zijn als ik (1,73), even zwaar zijn als ik (57 kg) en ook van een 75A afkomen? Ik twijfel namelijk over mijn keuze van 300cc. Ik zou het zo jammer vinden als ik het uiteindelijk te klein vind, maar ik zou ook balen als het niet meer bij mij past. Ik heb trouwens gekozen voor ronde protheses met wat structuur er in. Ik heb niet gevraagd naar het merk of iets dergelijks. Ik was denk ik een beetje overweldigd met het idee dat ik het eindelijk ging doen. Daarnaast vind ik die cc's zo verdomde moeilijk, ik kan er geen pijl op trekken. Alvast bedankt, Liefs J.
Wonka Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Tof! Ik ben donderdag as aan de beurt.Voor mij staat op de planning om met 305cc (monobloc hydrogel) van 75AA naar 75C te gaan. Ik ben 1.75 en 58kg... Als ik jou was zou ik nog even bellen welke implantaten (merk, vorm, samenstelling) er voor jou gepland staan, dan kan je de maten opzoeken. En je kan nog even 300cc rijst in pantykousjes stoppen en die in een sportBH, dan krijg je wel een aardig idee van je toekomstige maat.Spannend he!Groet
LittleJ Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Thanks Wonka! Dat is wel een goede, dan weet ik in ieder geval weer hoeveel 300cc nou ongeveer was .. Ik heb voor morgen een bel afspraak gemaakt met de chirurg, dan kan ik inderdaad vragen welk merk en welke samenstelling er gebruikt wordt. Ik weet wel dat het ronde worden. Heel spannend, voor jou natuurlijk ook!! Groetjes.
Boho Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Ik heb 300cc voor de spier en ben ongeveer even lang/zwaar als jij, dus je mag bij mijn foto's kijken als je wilt. Ga zeker nog eens langs bij je pc als je nog vragen hebt, daar zijn ze voor en je moet wel zeker zijn van je zaak! Ook gewoon nog een keer gaan passen als je dat wilt X
LittleJ Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Bij mij was voor de spier plaatsen niet mogelijk, daar had ik niet genoeg weefsel voor en mijn borstbeen scheen iets naar voren te staan. Ik kan je foto's niet bekijken bij je galerij, maar ik ben nieuw hier dus hoe het precies werkt weet ik nog niet .. Ik ben wel benieuwd namelijk! Misschien moet ik dat morgen inderdaad maar even bespreken.. Groetjes!
Boho Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Bij mij was voor de spier plaatsen niet mogelijk, daar had ik niet genoeg weefsel voor en mijn borstbeen scheen iets naar voren te staan. Ik kan je foto's niet bekijken bij je galerij, maar ik ben nieuw hier dus hoe het precies werkt weet ik nog niet .. Ik ben wel benieuwd namelijk! Misschien moet ik dat morgen inderdaad maar even bespreken.. Groetjes! Mijn foto's staan privé, ik heb je even toegevoegd als vriend dus nu moet je ze wel kunnen zien X
best_boobie Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Gefeliciteerd met je datum!!Ik zal even je topic titel aanpassen zodat hij op de rest lijkt. Kijk ik ook meteen of je al tussen de operatieverslagen staat.Heel veel aftelplezier nog!!xx BB
LittleJ Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Dankjewel Best Boobie! Hoor ik er een beetje bij XX
Livje Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Ik word ook volgende week vrijdag de 13e geopereerd maar dan in kliniek Amstelveen!Ik ben ook 173 lang en weeg 58 kg dus het zelfde als jij.Ik krijg 350/400 cc ongeveer (anatomisch)Als je me toevoegt als vriend kan je m'n passessie foto's bekijken.Succes met aftellen ook, nog eventjes:)
LittleJ Posted February 6, 2015 Author Posted February 6, 2015 Ik word ook volgende week vrijdag de 13e geopereerd maar dan in kliniek Amstelveen!Ik ben ook 173 lang en weeg 58 kg dus het zelfde als jij.Ik krijg 350/400 cc ongeveer (anatomisch)Als je me toevoegt als vriend kan je m'n passessie foto's bekijken.Succes met aftellen ook, nog eventjes:)Thanks! Op welke maat wilde jij uitkomen met 350/400 cc? Jij ook succes met aftellen!
Livje Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 Mijn wens is volle C kleine D ongeveer dus ben erg benieuwd!Jij?
Ninaaaxxx Posted February 6, 2015 Posted February 6, 2015 hoeveel heb je betaald als ik vragen mag ? en is het je bevallen in Rotterdam ?Ik woon zelf ook in de buurt van Rotterdam dus dan zou ik niet zo lang hoeven reizen
LittleJ Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Ik ga 3970 euro betalen. Ik heb alleen nog maar een consult gehad en daarna nog wel contact gehad met de chirurg en dat bevalt allemaal goed, maar de operatie zelf heb ik pas over een week dus daar kan ik nog geen uitspraken over doen ! Dokter Nio is trouwens ook aangesloten bij dezelfde kliniek en daar lees ik hier goede verhalen over! De prijs is volgens mij wel afhankelijk van de soort protheses, ik krijg ronde en die schijnen iets minder duur te zijn dan de druppelvormige.. Er staat een prijslijst online op de site van de parkkliniek! Bij mij kwam er dus nog 170 euro bovenop de prijs die daar op staat weergegeven, zal wel voor de nazorg oid zijn.. X
Wonka Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 jenny ik denk nog altijd wel dat wij super slankie meisjes gewoon niet te groot moeten gaan (in 1 keer). Voor mij is 305cc de max van wat ik denk mooi vind voor nu... Maar ik wil ook gewoon mijn huid niet verder uitrekken... Niet tot het maximale gaan. Ik leef misschien nog wel 50 a 60 jaar.... Over een jaar of wat, als ik misschien wat ruimer in vel en vet zit... Misschien past iets groter dan beter bij mij.dus... Ik kan me niet altijd vinden in de adviezen om zo groot mogelijk te gaan eerlijk gezegd.... Maar dat ter zijde
Livje Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Ik ga 3970 euro betalen. Ik heb alleen nog maar een consult gehad en daarna nog wel contact gehad met de chirurg en dat bevalt allemaal goed, maar de operatie zelf heb ik pas over een week dus daar kan ik nog geen uitspraken over doen ! Dokter Nio is trouwens ook aangesloten bij dezelfde kliniek en daar lees ik hier goede verhalen over! De prijs is volgens mij wel afhankelijk van de soort protheses, ik krijg ronde en die schijnen iets minder duur te zijn dan de druppelvormige.. Er staat een prijslijst online op de site van de parkkliniek! Bij mij kwam er dus nog 170 euro bovenop de prijs die daar op staat weergegeven, zal wel voor de nazorg oid zijn.. X Jeetje wat een prijsverschil toch overal, en dat terwijl ze dezelfde protheses gebruiken. Ik betaal 3200,- voor Anatomisch, had ik rond gewild had ik 2600,- betaalt bij Aesthetic Beauty Clinics (ook Mentor implantaten) Hier zit trouwens de nazorg nog bij in!
Roompie Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Op Thursday, February 05, 2015om15:01 zei Boho: Ik heb 300cc voor de spier en ben ongeveer even lang/zwaar als jij, dus je mag bij mijn foto's kijken als je wilt. Ga zeker nog eens langs bij je pc als je nog vragen hebt, daar zijn ze voor en je moet wel zeker zijn van je zaak! Ook gewoon nog een keer gaan passen als je dat wilt Pictures visible for members only. Become a member now. X Hoi Boho:) Klopt het dat je ook de hydrogel hebt? Ik wil het binnenkort namelijk ook nemen de hydrogel. Hoeveel cc heb je? Ben namelijk zo nieuwsgierig Groetjes
Boho Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Op 30 januari 2016om18:45 zei Roompie: Hoi Boho:) Klopt het dat je ook de hydrogel hebt? Ik wil het binnenkort namelijk ook nemen de hydrogel. Hoeveel cc heb je? Ben namelijk zo nieuwsgierig Groetjes Ik weet niet hoe je daar bij komt maar ik heb Mentor, geen hydrogel
Roompie Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 17 minuten geleden zei Boho: Ik weet niet hoe je daar bij komt maar ik heb Mentor, geen hydrogel Hmm... Dan heb ik mij vergist!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.