Missstars Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hey hey Zijn er nog meiden die op 2 april door dr Verdonck geholpen worden ? Bij voorkeur belgian breast clinic ( ik dacht in zolder als ik me ni vergis )
happy34 Posted March 25, 2015 Posted March 25, 2015 nee wk wel door verdonck de 9 april consult en 11 mei bv dus volg jou ervaringen op de voet hihi grts
best_boobie Posted March 25, 2015 Posted March 25, 2015 Diegenen die ik even zo kan vinden die op 2 april geopereerd worden zijn: Kendosupercat verschilletje Desigual Leoniecupcake Kemi JustMe25 en jij natuurlijk zelf Niet genoeg? haha xxx
Missstars Posted March 25, 2015 Author Posted March 25, 2015 Meer als genoeg maar idd nu is er de kalender he ! Dus die hou ik nu in het oog haha nog maar 7 dagen na vandaag dus gaat snel he als je weet hoelg ik moest wachten was bijna 2 maand !
best_boobie Posted March 25, 2015 Posted March 25, 2015 ja dat is ook een hele lange tijd.. pff moet er niet aan denken dat ik zo lang had moeten wachten hihi Ze staan niet allemaal op de kalender haha, had gewoon ff 2 april in de zoekbalk ingetikt en daar rollen dan vier pagina's topics uit, en heb alleen maar naar de titels gekeken Ben wel benieuwd hoor, want zijn er veel op 1 dag.. Tis een echte boobie-dag!!
Missstars Posted March 25, 2015 Author Posted March 25, 2015 Morgen of vrijdag zal ik wss wel telefoon krijgen Ben benieuwd wa u want ik denk dat het er toch ni veel zijn daar bij hem alleja
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.