x_fr1908 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 27 januari was het zo ver!!! Eindelijk na 10jaar onzekerheid kreeg ik mijn borstvergroting! Ben geholpen in kliniek heyendael door frans straten waar ik via praktijk diana gabriels terrecht ben gekomen. In het consult afgesproken om voor de operatie te beslissen of het 375cc of 400cc zou worden omdat ik hier nog over twijfelde. het is 400cc dual plane, high profile ch-type1 geworden! Half 12 aanwezig, kreeg een kamer aangewezen waar ik mn spulletjes kwijt kon en waar ik nog even kon zitten/liggen tv kijken. In volle spanning gewacht tot ik dan eindelijk om half 2 werd opgehaald. Whaaaaa wat was dat spannend zeg. Vriendje nog even een dikke kus gegeven en daar gingen we. zusters waren super aardig en lieten je echt op je gemak voelen daar. Even een infuusje erin en om 2uur kwam frans straten me halen om naar de o.k te gaan! Hij was erg vriendelijk en zijn assistenten ook, was erg geruststellend en ben eigenlijk zonder zenuwen onder narcose gegaan! Om half 4 werd ik wakker en de zusters kwamen direct vragen hoe ik me voelde en of ik iets wilde drinken. Ze gaven me een spiegeltje om het resultaat te bewonderen maar toen ik het zag kon ik alleen maar denken: WTF? & Auw!:$ kon me nog niet echt voorstellen dat ze echt van mij waren en was zo opgezwollen en pijnlijk dat ik alleen maar kon denken pff wat heb ik nou weer gedaan!! Daarna hebben ze me voorzichtig met zn 2e geholpen om mijn bh aan te doen. Pff wat zit zo'n ding strak zeg..mja hoort erbij! Uurtje later terug naar mijn kamer waar vriendje lief vol spanning op me zat te wachten.. samen naar het resultaat gaan kijken. Toen kwam de blijdschap en het besef pas..IK HEB TIETENNN!! het zag er al zoveel mooier uit in die sport bh, laatstaan over een paar weken/maanden dacht ik!! daarna nog lekker boterhammen gehad en beschuit en vla en na een paar uurtjes mochten we naar huis. Ze hadden gezegd dat zo'n terugreis wel flink tegen kon vallen en wij moesten 1.5uur rijden maar het is me reuze meegevallen gelukkig! Kortom, erg tevreden over de kliniek en de mensen daar nu herstellen en hopen op een prachtig resultaat zodat ik met een goed gevoel de zomer tegemoet ga!!
Gigi21 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hoi hoi !!Gefeliciteerd meid , lekker genieten van je nieuwe boobs !!Ik ben din 10 e aan de beurt ook bij Frans !! Krijg 450 cc , mag me om 7 u melden !! Ben zo benieuwd !! Liefs xx
Larissa1984 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hoiiii!!Welkom op get forum!!Hoe is het nu met je? En wanneer mag jij op controle??X
x_fr1908 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Hoi hoi !! Gefeliciteerd meid , lekker genieten van je nieuwe boobs !! Ik ben din 10 e aan de beurt ook bij Frans !! Krijg 450 cc , mag me om 7 u melden !! Ben zo benieuwd !! Liefs xx Hoi!! Dank je wel! nu 9 dagen po en gaat gelukkig steeds beter. Oee spannend zeg, nog 5 dagen! Zenuwachtig? Ik kan niet anders zeggen dan dat ik goed ontvangen en behandeld ben! Frans is wel frans...beetje stug..maar goed was er ook niet om beste vrienden met hem te worden! hoop dat je net zo'n "fijne" dag heb als die ik had! Heeeeel veel succes in ieder geval!!! Zou t leuk vinden om te horen hoe het is gegaan!! Liefs x
x_fr1908 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Hoiiii!! Welkom op get forum!! Hoe is het nu met je? En wanneer mag jij op controle?? X Hey! Dank je! Ben gisteravond op controle geweest in barendrecht. Pleisters eraf gehaalf en hechtingen weg geknipt. Zag er goed uit zei hij! Nu 9 dagen po en ga me gelukkig steeds beter voelen. Eerste dagen waren DRAMATISCH! nu nog de gebruikelijke klachten. Pijn in mn rug, strakke borsten, last met slapen, benauwd gevoel door die strakke bh. Maar goed, hoort er allemaal bij Jou bv is ook nog niet zolang geleden toch als ik me niet vergis? Bij jou ook alles goed? Liefs x
Gigi21 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hoi!! Dank je wel! nu 9 dagen po en gaat gelukkig steeds beter. Oee spannend zeg, nog 5 dagen! Zenuwachtig? Ik kan niet anders zeggen dan dat ik goed ontvangen en behandeld ben! Frans is wel frans...beetje stug..maar goed was er ook niet om beste vrienden met hem te worden! hoop dat je net zo'n "fijne" dag heb als die ik had! Heeeeel veel succes in ieder geval!!! Zou t leuk vinden om te horen hoe het is gegaan!! Liefs x Nee nog niet maar mijn jongste zoon zijn verjaardag vieren we dit weekend dus ben nog druk met vanalles !! Zal maandag wel komen !! Dank je wel !! Liefs xx
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Meid gefeliciteerd met je boobs! Ik zie dat je titel nog helemaal niet is aangepast, dus dat ga ik gelijk even voor je regelen In welke kliniek ben je geopereerd?
best_boobie Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Meid gefeliciteerd met je boobs! Ik zie dat je titel nog helemaal niet is aangepast, dus dat ga ik gelijk even voor je regelen In welke kliniek ben je geopereerd? Regel 4, 1e post
x_fr1908 Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Meid gefeliciteerd met je boobs! Ik zie dat je titel nog helemaal niet is aangepast, dus dat ga ik gelijk even voor je regelen In welke kliniek ben je geopereerd? Dank je welll!! In kliniek heyendael door frans straten Xx
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Regel 4, 1e post Oh haha we hebben weer een blond momentje oeps hihih
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.