Jump to content

Borstband

Recommended Posts

Posted

Hey allemaal,

Ik heb vorige week dinsdag mijn bv gehad en ben er erg blij mee!

Ik had een 75B en heb 400 cc genomen, dual plain, anatomisch

Nou vind ik wel dat ze ietsjes te ver uit elkaar staan en had ze liever iets dichterbij elkaar gehad.is het mogelijk om dit te bereiken met het dragen van een borstband?

Groetjes!

Posted

hoi hoi

Nee een borstband zal er niet voor zorgen dat je borsten dichter bij elkaar komen te staan. Deze is enkel voor het indalen, of vasthouden van de prothesen op de juiste plek :)

Een band mag ook enkel gedragen worden als je eigen pc deze adviseert :) NOoit op eigen houtje ermee beginnen.

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!

xx BB

Posted

Je borsten kunnen ook nog best wel wat meer naar elkaar toe komen hoor de komende tijd. Zeker omdat je dual plane hebt heeft alles tijd om te rekken, je spier en je huid moeten zich beiden aanpassen aan dat nieuwe volume. Je borsten gaan nog heel veel veranderen de komende tijd en als ze soepeler worden kunnen ze ook nog wat dichter bij elkaar komen. Dit hangt ook af van je voorsituatie, als je hiervoor uit elkaar staande borsten hebt zal dat niet zo snel veranderen.

Een fijn herstel gewenst!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.