Desigual Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hoi hoi, kijk en loop al even mee op dit super forum en dact word even tijd om mijn bevindingen te delen na 2 consulten Me rot gehaast want ik was 10 minuten te laat maar moest uiteindelijk nog 1 uur wachten bij diana ik blij dat ik niet een half uur van te voren was zoals de anderen.. Na Nio nu ook Straaten gezien en heb ik het gevoel terug bij af te zijn. Nio ietwat gehaast s'avonds maar wel aardig en gevoel voor humor zei meteen voor de spier want je hebt genoeg huidweefsel uitgekomen en zonder te weten wat er in tijdens de pas sessie in de bh ging uiteindelijk uitgekomen op 550cc = volle D me happy.(kon ook nog 600cc hebben zei Nio) De prothese zou niet te zien zijn en ook geen rimpeling en borsten zouden natuurlijk vallen ook vanwege vorm van mijn huidige borsten. Dingetje was nog wel dat hij mij 85% adviseerde maar later bleek dat 550cc, 100% was-confused Straaten bedachtzaam en ook aardig en ging meten en net zoals nio zei perfect symetrisch tot op mmb breedte borsten meten ca 13cm pakte de huidplooi boven tussen 2 vingers en zei meen ik 4cm dat word dual plane plaatsen, dat was even schrikken precies het tegenovergestelde van nio! Straaten wilde gezien mijn foto's(dezelfde als bij Nio) anatomische protheses plaatsen want rond zou meer bolling geven dan ik wenstte zei hij begon met 350cc zei hij.ik zag weinig verschil en hij zei vind je dit niet groot genoeg euhh nee uiteindelijk stopte hij er mentor 440 of 490cc anatomisch in en dat was de max hij liet div foto's zien van voor/na Nog gevraagd naar hydrogel maar dat vond hij helemaal niets, daar werkt bijna niemand mee en als die lekken dan worden je borsten 2x zo groot Mentor was zeer veilig zelfs als je ze door de midden snijdt gaan ze niet lekken. hmmm Nio is van euro silicone maar zei hydro gel is vrijwel hetzelfde alleen niet op siliconen, die kun je ook krijgen als je wilt. Nio zei dat ik makkelijk voor de spier kon en als ik toch dual plane wilde ook prima maar dan zouden mijn borsten dan wel iets meer uit elkaar komen en ze zouden iets minder natuurlijk vallen. ook zou na verloop van jaren de borst gaan hangen maar de prothese zou onder de spier op zijn plaats blijven dan moet je later alsnog een lift anders word het een raar gezicht Straaten zei precies het tegenovergestelde bij dual plane dicht bij elkaar, niet gaan hangen en dus geen borstlift zou levenslang zo kunnen blijven zitten Ga je voor de spier heb je tzt een lift nodig en adviseer ik niet meer dan 300cc en praten over cupmaten doe ik niet aan. Snappen jullie het nog? volgens mij is die anatomisch ook veel minder project-best boobie? moet ik nou dual plane of toch voor de borst(300-straaten of 550-nio voor de borst is nogal een verschil) Zijn allebei kundige artsen lees ik hier maar wie o wie weet raad
Desigual Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 lag ook steeds op het puntje van mijn tong om tegen straaten te zeggen maar de andere pc zegt heel iets anders hoe kan dat maar wist niet of dat verstandig was... ook gaf mijn man nog aan-de expert dat anatomische meer kans hebben op draaien maar dat wuifde hij weg als je 6 weken rust houdt en niet intensief sport is er niets aan de hand in al die jaren heb ik het maar 1 keer mee gemaakt dat ze gedraaid waren maar toen ging iemand na 1 week alweer dingen doen die niet mochten.
Bewbs Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Dit lijkt me een geval van persoonlijke smaak en favoriete aanpak van de pc?
best_boobie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hoi hoi Sja.. dat is dan weer het nadeel van twee consulten haha.. Elke pc heeft zijn eigen voorkeur en zijn eigen werkwijze.. Straten plaatst idd ook vaker anatomisch en zal zijn redenen hebben daarvoor te willen kiezen.. Hoeft echter niet te zeggen, dat dat de beste keuze voor jou is, want jij bent diegene die aangeeft wat ie wil en die aangeeft waar ie zich het beste bij voelt 4 cm is genoeg om voor de spier te plaatsen. (wat het minimum is, weet ik niet precies, maar ik dacht 2-3 cm... maar pin me daar niet op vast...) Die 400 die Straten je liet passen, was dat rond? en die 490 anatomisch, of lees ik dat verkeerd? Ik wil best eens kijken naar de verschillen in projectie voor je.. Zou best kunnen dat 490 cc anatomisch dezelfde projectie (of zelfs meer) heeft dan de 550 van Nio... Anatomisch heeft vaak meer projectie, maar ligt dan wel eraan of je hetzelfde profile hebt.. en aangezien Nio al gekozen heeft voor extra high profile en van straten waarschijnlijk voor een high profile kiest hier, zou het wel eens kunnen zijn dat het gewoon in elkaars buurt zit.. Laat maar ff weten of ik het goed begrepen heb.. Want snap niet goed waar die 300 vandaan komt later in je verhaal hihi Ik weet dat Nio sneller voor de spier plaatst, dan Straten, omdat Straten meer een voorstander is van Dual plane.. Dus het is wel te verklaren dat hij je aanraad dual plane te kiezen.. Je zou nog een paar consulten kunnen doen, maar sommige uitslagen zijn al te voorspellen.. Ga je naar Van der Weij, die zegt: anatomisch voor de borstspier.. Ga je naar Plovier, die zegt rond en dual plane. Ga je naar Schiettecatte: rond en dual plane. Ga je naar Moojen: anatomisch dual plane.. Verdonck: rond xhp dual plane. Demeyere rond voor de spier... En zo kun je er nog wel een paar noemen.. ze hebben allemaal hun voorkeur.. Maar ik vind persoonlijk, dr. Nio de beste grens aanhouden (op basis van wat ik hier gezien heb) Laat maar ff weten welk aantal cc en welke vorm hij nou gezegd had.. dan kijk ik ff in de catalogus Dat verhaal over die hydrogel van Straten, dat zegt genoeg over hoe ver hij zich daarin verdiept heeft (helemaal niet dus ) xxx BB
Desigual Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 hoi best boobie Was het spoor ook bijster haha Had alleen verwacht dat straaten minder cc zou willen plaatsen ipv totaal iets anders en het het voor de spier afraden ging wel vaak over anatomisch gezien mijn foto's van natuurlijke borsten terwijl anatomisch bij nio niet eens genoemd is hydrogel noemde hij inferieur en er zouden maar 1a2 artsen meewerken. mentor zei hij levenslange garantie en indien de prothese binnen 10 jaar eruit moeten dan protheses gratis en 1000euro operatie vergoeding weet niet hoe dat met euro silicone zit? als ik het goed hebt kon nicootje ook mentor laten plaaten bijdeze de info: anatomisch 440 of 490 mentor dual plane of als ik het echt voor de spier wil max 300cc mentor anatomisch het is overigens wel een erg aardige man en geeft goed uitleg Hoop dat je mij kunt helpen want zie het ff niet meer aan de andere kant moet nog naar demeyere en als je gelijk krijgt dan word het 2-1 voor de spier
Desigual Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 @newbie dacht dat beiden open stonden voor beide optiesBij nio had ik alleen het idee dat hij erg voor silicone euro was maar monobloc kon ooknicootje voor mij kreeg dual plane en ik voor de spiermaar als ik dualplane wilde? kon dat ookStraaten was heel erg mentor en wil niets andersen dual plane zou eigenlijk de enige optie zijn
best_boobie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Oke.. genoeg smileys op een rijtje haha Over dat maar 1 of 2 artsen het plaatsen in nederland, kan ik kort zijn. Ik noem er vier: Kappel, van Selms, Nio en Visser... En dan ben ik nog maar een leek he Dus dat verhaal kan: opgedweild worden Geen idee hoe dat bij eurosilicone zit met de garanties.. maar bij welke 'complicaties' vergoed mentor? Om welke reden zouden ze eruit moeten? Om scheuren? Dan vergoed Eurosilicone ook. Om kapselcontractie baker III en IV? Dan vergoed Eurosilicone ook (zover ik weet) Zijn er nog andere redenen? Anders ff mailtje de deur uit naar Nio, die weet dat wel De maten: (om de verwarring compleet te maken bij je ) 440 mentor anatomisch High profile: 12,5 cm breed met 6,2 cm projectie 495 mentor anatomisch (490 bestaat niet)High profile: 13 cm breed met 6,5 cm projecti 300 mentor anatomisch Geen idee welke hij hier bedoelt.. Mij lijkt het logischt: 330 cc moderate plus profile. Deze is 12 cm breed en heeft een projectie van 5,1 cm Even om het totaalplaatje te creeeren: De 550 cc van Nio zijn: 12,5 cm breed met 6,4 cm projecti.. Dus tadaaaaaaa, je mag zelf kiezen Meer bolling bovenop, of minder bolling bovenop hihi Nio heeft het idd niet gauw over anatomisch, maar de 85% gevulde vallen wel als anatomische, maar hebben dus niet het nadeel van het kunnen draaien... Ik denk dat de Meyere hier niet aan kan tippen hihi xxx BB
Wonka Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hee Ellie, Ik zal ter illustratie heel kort mijn 3 consulten (overigens bij 3 'hydrogel' artsen) samenvatten: Wens: Goede B, kleine C. Absoluut geen randen. En hydrogel, per definitie. Kappel: 190cc voor de spier. Selms: 240cc dual plane. Nio: 305cc achter de spier. Zoals je ziet kan je dus drie verschillende plaatsingsadviezen krijgen en de ene arts kan voor dezelfde wens 50% meer cc's adviseren. Echt heel vervelend he dat wij geen experts zijn!? Hoe moeten wij het nu weten. Er zit dus maar 1 ding op... als je alle informatie hebt die je kan vinden... blijft alleen nog de keuze over voor de arts waar jij je het beste bij voelt. En dus over alle info verzamelen die je kan verkrijgen: Als ik de huid tussen mijn tepel en mijn sleutelbeen op diverse plaatsen tussen twee vingers pak, is dat 0,5 - 1cm. Ik voel ook eenvoudig mijn ribben door mijn borstweefsel heen. Rimpels in een hydrogel of 85% gevulde ES prothese zou je dus zeker voelen en mogelijk ook zien. Ik sta niet in jouw schoenen en ik ben ook nog eens bevooroordeeld omdat ik me zo goed voelde bij Dr Nio... maar ik zou never dual plane of achter de spier nemen als voor de spier kan: valt natuurlijker, beweegt natuurlijker, herstelt sneller, beter met sporten, minder kans op dubble bubble (toch BB?), ga zo maar door. Maarrr... wie ben ik he?
best_boobie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 (toch BB?) Helemaal mee eens Wonka! en zeker kiezen voor de arts en prothese waar je je het beste bij voelt xx
Wonka Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Verder heeft Dr v Straaten denk ik gewoon een heel goede deal met de Mentor fabrikant. En alle siliconenimplantaten zweten voor zover ik weet gewoon een klein beetje siliconen uit. Mogelijk is dit technisch gezien iets anders dan lekken?En ja, als hydrogel stuk gaat merk je het. De inhoud van de hydrogel prothese is namelijk biologisch afbreekbaar en op het moment dat de envelop scheurt gaat het evenwicht in het lijf zich herstellen, waardoor er (door het hoge percentage suiker in de prothesen) in eerste instantie water wordt aangetrokken totdat de inhoud in evenwicht is met de omgeving. Daarna wordt het gewoon netjes opgeruimd en uitgeplast net als ander water en suiker in je lijf. Als je een heleboel limonade of bouillon drinkt zal je lijf in eerste instantie ook vocht vast houden... Hoe dan ook, voor mij persoonlijk juist een heel prettig idee dat je het weet als er iets mis is. En ja, je hebt maar 10 jaar garantie... dus voordelen - nadelen... het blijft persoonlijk.
Desigual Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Hoi ladiesHet isvreemd dat je een totaal ander advies krijgt. Mijn lichaam is exact hetzelfde.Straaten stelde het wel heel zwart/wit zeker met hydrogel Maar ja, als leek die info probeert te verzamelen ga je toch af op de adviezen van de pc.Straks alle info op een hoop en de centrifuge in en kijken wat er uit komt hihi. Is het eigenlijk verstandig om aan pc aan te geven dat de adviezen zo uiteen lopen.Of stellen ze dat niet op prijs. ..haha@Bestboobie thnx projectie zit op hetzelfde niveau dus dat zit wel goedMaar dual plane brrrr Wil graag natuurlijk en liefst voor de spier maar heb geen zin in een viltstift of rimpels.Na het wknd Demeyere en kijken of met Nio nog kan afspreken/mailen? om zekerheid te verkrijgen.Iemand zijn mailadres?
Wonka Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Ik denk dat het helemaal geen kwaad kan om de verscheidenheid van adviezen te bespreken hoor. Ik zou bij DeMeyere zeker aangeven dat je twee zeer uiteenlopende adviezen hebt gekregen en dat je hoop duidelijkheid te krijgen. Ik zou misschien vooraf niets zeggen over de inhoud van de adviezen... om zijn mening niet te beïnvloeden. Maar hij zal dan in ieder geval extra goed uitleggen denk ik waarom hij de keuze zou maken die hij je adviseert.
Desigual Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Ja op die manier kan ik dat wel aangeven.Wilde het de hele tijd doen bij straaten maar mijn gevoel zei doe maar niet.. hij was nogal resoluutThnx
Boho Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Tja als ik dit zo lees zou ik voor Nio gaan. Niet alleen omdat hij bekend staat te doen wat bij je lichaam past, net ietsje groter wil gaan en je bij hem sowieso meerdere soorten protheses kan kiezen mocht je dat willen. En voor de spier heeft ook een aantal voordelen tegenover achter de spier, dus waarom zou je dat niet doen als je genoeg weefsel hebt Succes bij de Meyere en met het maken van je keuze!
Desigual Posted February 6, 2015 Author Posted February 6, 2015 thnx ladiesheb nio mail gestuurd met wat vragen en mijnonzekerheden betreffendeen maandag de meyere maar even lastig vallenhelemaal als hij dual plane gaat zeggen haha
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Wat kan het ook lastig zijn als je voor zo'n keuze staat. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt bij de Meyere. Ik denk dat de Meyere je ook rond voor de spier zal aanraden, maar waarschijnlijk minder cc. Hij is toch iets meer voorzichtig dan Nio heb ik het idee. Ik denk dat je geen foute keuze kan gaan maken. Het is maar net waar jij het meeste vertrouwen in heb en je het beste bij voelt.
Desigual Posted February 8, 2015 Author Posted February 8, 2015 Hey Ladiesheb van Dr.nio reactie gehad,kort van stof hahahij geeft aan dat door de grootte van de prothese 550cc rond 100% deze aan de bovenkant niet zo bol vallen maar natuurlijk. Wat denken jullie??ondanks de 550cc voor de spier heb ik ook op termijn geen borstlift nodig zoals straaten zeieuro silicone levenslange garantie op protheses wel zelf operatiekosten betalenen gratis heroperaties bij complicaties behalve bij kapselvorming.Hydrogel gaat op termijn wel rimpelen ivm gel die wateriger word.Nu morgen Demeyere, Spannend!
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Over dat maar 1 of 2 artsen het plaatsen in nederland, kan ik kort zijn. Ik noem er vier: Kappel, van Selms, Nio en Visser... En dan ben ik nog maar een leek he Dus dat verhaal kan: opgedweild worden knipperdeknip Op de site van www.monobloc-borstvergroting.nl staat, bij "behandelcentra" dat ACCZ er ook mee werkt (dr. Van Onselen). Dat zijn ze dan in NL. In Belgie worden ze in de WK ook gebruikt geloof ik.
best_boobie Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Op de site van www.monobloc-borstvergroting.nl staat, bij "behandelcentra" dat ACCZ er ook mee werkt (dr. Van Onselen). Dat zijn ze dan in NL. In Belgie worden ze in de WK ook gebruikt geloof ik. Oh, accz ook? Oké, zitten we op 5 haha Idd... In de wellnesskliniek gebruiken ze monobloc prothesen... Weet niet heel zeker of ze ook hydrogel plaatsen.. Heb het nooit gelezen, maar dat hoeft uiteraard niets te zeggen
Guest Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Ja die kun je ook nemen, staan volgens mij ook gewoon genoemd in de prijslijst. Edit: zie hier, 3950 euro http://www.wellnesskliniek.com/nl/borsten/prijzen/borstvergroting
Desigual Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 in vervolg: vandaag consult bij Demeyere en daarna door naar Nio Wat een prettige man is demeyere, alles op een rustige manier uitgelegd Kreeg weer complimenten over mijn borsten, klein maar vol (staan dichterbij dan op foto) waarom zou ik nog bv willen haha operatie besproken, mijn man mag zelfs komen kijken tijdens de operatie om al dan niet zijn goedkeuring te geven De borsten worden in zithouding bekeken en geen narcose maar slaapverdoving. geen beademing of spierverslappers en je mag gelijk weer eten en drinken en niet misselijk. tijdens consult gaf hij al aan welke pijnstilling je krijgt en antibiotica voor/tijdens/erna ook in het geval er kapselvorming optreedt word dit kostenloos vergoed. so far so good En toen kwam de domper 250/300cc whatttttt?You are kidding me. volle B,kleine C Heel rustig legde hij uit waarom, kleine volle borst en op het oog nu zou er niet meer in kunnen tijdens ok zou hij met test prothese nog kunnen kijken of 350cc misschien zou passen. ik meen medium high profile mentor. Op een fijne manier heb ik de adviezen van de andere pc'c kunnen bespreken. dual plane begreep hij niet, was nergens voor nodig en anatomisch zou wellicht te plat zijn boven. Van het advies van Nio 550cc keek hij vol ongeloof, moet dat erbij jouw in? hoe dan? Denkniet dat het past ,er is te weinig ruimte en ik moet de wond ook nog dicht kunnen maken en dan nog, dan staat alles zo bol en op spanning dat het jaren duurt voordat het natuurlijk valt. Stond na ruim een uur buiten; soort van de loterij te hebben gewonnen maar je mag het geld niet uitgeven. Na even bekomen te zijn door naar a'dam; besproken de uiteenlopende adviezen reactie was jij hebt 550cc gepast en dat stop ik erin en past bij je. wil je 750/800? kan ook, misschien iets minder mooi maar ook dat krijg ik dicht. waar andere pc's het niet aandurven. Nio wil trouwens ook andere merken plaatsen als ik dat wil. Kapselvorming word niet kostenloos verholpen. moet via verzekering regelen. Ik wist dat Demeyere behoudener was dan Nio maar dat er zeker 250cc verschil in zou zitten. Dat is praktisch niet logisch. Verwachtte dat de meyere 450cc zou adviseren en dan was het verschil tov nio plausibel. Straaten heb ik afgezegd want wil liever geen dualplane. al genoeg pijnlijke operaties gehad.dus nio versus demeyere Komt het vaker voor dat er vooraf antibiotica voorgeschreven word? heb aan alle pc''s aangegeven dat ik ooit een levensbedreigende infectie heb gehad. Andere pc's hebben niets over antibiotica gezegd. Nio zei dat als ik mentor wil dat hij 535uhp zou plaatsen-word dat niet te smal@bestboobie? Jij zei vanmiddag ook dat die 300cc mentor, appels met peren vergelijken is? Wat zou demeyere qua breedte/projectie wel kunnen plaatsen denk je? Zit er verschil in kwaliteit tussen mentor en euro silicone? Sorry voor het lange verhaal
Desigual Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 oh ja, Demeyere adviseert wisseling na 10/15 jaar uit voorzorg-levenslange garantie is alleen maar pr Nio zegt kan makkelijk 40 jaar blijven zitten Weet iemand of demeyere ook andere merken plaatst?
MeMo Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Oei, zoveel verschil van cc? Maarja, De Meyere is voor naturel en zal mss vrezen dat het te fel zou spannen. Dat het te rond zou worden? Ik denk niet dat hij andere merken plaatst, maar ben ik niet zeker van.
Moeder Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 He dat is weird!Ik kreeg wel het advies om ze te vervangen met 15 jaar?Ze konden idd wel 40 jaar zitten maar om kans op lekken voor te zien advies wissel binnen 15 jaar..En verschil in aantal cc's kan ik over meepraten.Ook bij beide heren geweest en idd Demeyere is heel voorzichtig met ccs maar wel ontzettend aardig.Nio is kortaf en lijkt gehaast maar plaatst duidrlijk meer.Succes met het maken van je keuze!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.