Jump to content

Bewbs : 28 juli 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo dames!

Ik zal mij even voorstellen :)

Ik ben 23 jaar en woon samen met mijn vriend in zuid Holland. Ik ben de afgelopen 2 jaar 20 kilo afgevallen en heb daarmee ook 2 cupmaten verloren (vooral het volume bovenin). Wil er graag nog wel wat af maar ik vind het tijd dat ik mijn boobs terug krijg! Mijn ouders kunnen het nog steeds niet geloven haha die vinden het maar niks.. snijden in een gezond lichaam.. maarja mijn moeder heeft dan zelf ook niks te klagen met haar cup!

Ik ben op consult geweest bij Diana op 25 januari. Dat gesprek ging heel gehaast (ik was de laatste). Ik heb daar de 400cc mentor rond gepast en dat voelde wel gelijk fijn. Ze had het over dual plane plaatsen. Diana verwees mij door naar dr Hupkens, maar omdat hij nieuw is en ik niet zo veel ervaringen kon vinden en hij ook nog is helemaal in Groesbeek opereert, heb ik toch gekozen voor dr Schiettecatte bij kliniek Amstelveen. Ik heb 25 februari een afspraak bij hem. Heb wel mijn moeder zover gekregen dat ze mee gaat.. Ze kan de vragen die ze heeft beter aan de pc vragen dan aan mij :P Ik ben benieuwd wat Schiettecatte mij aanbeveelt! De operatie staat nu gepland op 28 juli. Ik ben dan nog 4 weken vrij voor herstel :)

Ik vind het erg leuk en spannend om al jullie ervaringen zo te lezen!

Ik heb in mijn album een paar foto's staan van de huidige situatie en de eerste pasronde. Voeg me even toe als je wilt koekeloeren :)

Groetjes van bewbs!

Posted

Welkom op het forum!

Wat goed dat je ook al een datum heb meid! Je moet nog wel even geduld hebben, maar dat is het ook waard hoor. Ik heb zelf mijn datum toen ook ruim van te voren ingepland omdat dit gewoon makkelijker was om thuis alles goed te regelen.

Ik zal je titel even aanpassen voor je en verplaatsen naar operatieverslagen.

Veel plezier op het forum en succes met aftellen!

Posted

Okee dankje!

Ja ik ben leerkracht dus heb dan mooi een paar weken vrij :)

• 3 weeks later...
Posted

Ben vandaag op consult geweest bij dr Schiettecatte in Amstelveen. Ik had niet verwacht dat die kliniek er zo klein uit zou zien en ook echt naast een winkelcentrum haha!

Was heel snel aan de beurt. Dr Schiettecatte is een heel aardige man. Ik mocht al mijn vragen stellen en hij gaf mij ook het advies om 400cc HP rond dual plane te nemen.

Dus nu is het nog 5 maanden afwachten!

Posted

Gefeliciteerd, voor je het weet is het zover.

Liefs San

Posted

Dit zijn trouwens de tips die ik inmiddels heb verzameld via het forum :14:

Oksels laten harsen

Huis schoon en alles gedaan

Pijnstilling in huis

Alles op goede hoogte zetten

Kleding klaarleggen wat makkelijk aan kan

Niet eten of drinken 8 uur van tevoren

Twee uur van tevoren 2 paracetamol

Geen make-up en sieraden

Makkelijke kleding aan

Piercing uit tijdens operatie vragen of ze hem in willen doen of doorprikken

Sport beha mee

Dextro en cola in auto

Kussen + spuugzak mee

Veel water/groene/brandnetel thee drinken

Eventueel rietjes bij te veel pijn

Ingevroren koel elementen

Op de bank of half zittend slapen

Eiwitten (shake) voor herstel spieren

Vitamine Eechinaforce forte en arnica D6 tegen blauwe plekken

Misschien dat iemand er wat aan heeft xx

Posted

Haha geweldig, Bedankt voor je tips ik bewaar dit lijstje even.

Posted

Ben vandaag op consult geweest bij dr Schiettecatte in Amstelveen. Ik had niet verwacht dat die kliniek er zo klein uit zou zien en ook echt naast een winkelcentrum haha!

Was heel snel aan de beurt. Dr Schiettecatte is een heel aardige man. Ik mocht al mijn vragen stellen en hij gaf mij ook het advies om 400cc HP rond dual plane te nemen.

Dus nu is het nog 5 maanden afwachten!

Echt he, wat een klein hok!

Ik vond het lijken op een soort van snel neergezette bouwkeet.

Toen ik geopereerd moest worden moesten er gewoon stoelen gehaald worden van achter omdat het vol zat in de wachtruimte.

Ziet er niet zo heel erg professioneel uit op t eerste gezicht haha

Ben er verder prima geholpen hoor, daar valt niets over te zeggen.

• 4 months later...
Posted

Hoi!

Leuk om jouw ervaringen te lezen, je bent 1 dag eerder aan de beurt, bij dezelfde dokter... :)

Posted

Heel leuk, ik moet ook eind juli bij Drs Schiettecatte! Is het daar zo klein dan? Ik ben bij de Aesthetic Clinic in Veldhoven geweest.

Hoeveel cc gaat er bij jou in en welk profiel?

Ik vind weinig recente ervaringen over hem, dus hoop maar dat het mooi wordt

Posted

Beneden is het behoorlijk klein inderdaad. . Moest de 1e keer ook 50 min wachten en vandaag liep het zelfs 2 uur uit.

Maar goed...

Wanneer moet jij naar Amstelveen, al wel eens met dr Schiettecatte gesproken? :-)

hoeveel cc krijg je?

Ik krijg 400 of 450 cc, beide maten opgeschreven hij wou op de OK kijken welke het zou worden, het zijn ronde mentor protheses. Profile weet ik helemaal niet. Zag wel dat hij achter de cc '|||' neerzette maar wat het betekent? :P

Posted

Ik ga de 28e, moet 3 dagen van tevoren bellen, heb jij dat ook?

Dat betekent cohesie 3, betekent dat het de stevigste vulling heeft. 1 is zeg maar het minst stevig

Posted

Ja, heb hem bij de intake gezien en vond het een heel fijne man. Was één van de redenen dat ik bij de kliniek in Veldhoven wilde gaan, naast dat ze tijdens de intake alle tijd voor mij namen en de consulente zeer vriendelijk was. Ze hebben me ook geen perfect beeld voorgespiegeld, gewoon heel realistisch en ik kon echt alles vragen.

Posted

Hoi meiden

Ik voeg jullie even toe, omdat ik ook door dokter Schiettecatte word geopereerd en zo eventueel jullie foto's kan zien. Ik ben 18 augustus aan de beurt in Amstelveen.

Posted

Ik ben gister door hem geholpen , erg fijne man en de andere mensen die mee helpen ook. Hij heeft goude handjes

Posted

Snnne; ik zou aanstaande vrijdag of dit weekend gebeld worden.

xxbvmxx: jij was gisteren dus aan de beurt!! Hoe ging het? Is het je allemaal meegevallen?

Posted

100% meegevallen was beetje uitgelopen moes eigelijk kwart voor 9 al maar werd rond 10 over9 geroepen en toen ging het snel . Werd wakker zonder pijn eigelijk beethe spierpijn maar is goed te doen nu eerste nacht meer last van keel door slang ofzo en borsten nogsteeds als spierpijn. Maar waren veel meiden die moesten blijven langer en ziek waren

Posted

Ik was er gisteren ook, had gewoon een cosult bij hem en het liep 2 uur uit, vandaar dus, dat er veel meisjes ziek waren dat het bij de consulten uitliep.

Vind ik dan toch weer eng, ziek worden enzo... maar fijn dat het jou zo meegevallen is!! En je niet ziek bent geworden of langer moest blijven.

Posted

Ooh echt ! Leuk haha.. Ja is ook maar raar maar het was behoorlijk druk beneden ja toen ik naar huis mocht

Posted

@ Liesje1: waarom zou je gebeld worden?

@xxbvmxx: Ik heb je ook even toegevoegd. Ik hoop op een voorspoedig herstel voor je!

Posted

Hoelaat ik woensdag aanwezig moet zijn... Als bellen niet lukte zou ze me smsen (Gerie heet ze)

Posted

Nog 6 dagen dan mag ik! Ik volg jullie ook ff dames!

Posted

Hee Bewbs.

Hoe gaat ie??

Heb je er al zin in, en al een tijd wanneer je heen moet?? :-)

Posted

Ik ben ook door schiettecatte geopereerd de kliniek is idd klein maar gelukkig ben je er ook niet zo lang (als het goed is) ik stond binnen 1,5 uur weer buiten ( hij werkt snel)

En ben wel tevreden met het resultaat :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.