Joyce112 Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hallo allemaal,Ik ben Joyce en ik ben 29 jaar oud.Eindelijk heb ik de stap genomen, om voor een BV te gaan!Ik heb cup AA (als ik dat al haal) en wil graag naar een C.In november ben ik naar Beaucare geweest, voor mijn consult in Utrecht.Ik vond het op zich wel een vreemde manier van een consult, maar dacht dat dit normaal was.Het duurde ongeveer een minuut of 5 en alleen de standaard informatie werd gevraagd.Als het een beetje lukt, wat sparen betreft, wil ik in november de BV ondergaan (ik heb nog geen vaste datum uiteraard).Ik zat net weer is te googlen en kwam op dit forum terecht. Daar vond ik niet zulke hele beste berichten over Beaucare.Die ben ik eerder niet tegengekomen (vast niet goed gezocht) anders was ik daar niet heen gegaan voor een consult.Nu ben ik er vrijwel zeker van, dat ik daar niet heen wil. Dan is de vraag; waar dan wel?Ik twijfel tussen SLAZ of Be Clinic.Wat zijn de verschillen en wat zijn de prijzen bij beide klinieken?Kunnen jullie me helpen met de beslissing? ;-)
chargie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Ik ben naar belgium breast clinic geweest door verdonck die ook in het wellness kliniek werkt. Kk ben wel zeer tevreden van hem. Je kan altijd in mijn album kijken
best_boobie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hoi hoi Welkom op het forum!! Goede keuze Slaz (dr Nio) en Be-clinic (dr. Plovier) staan goed bekend idd.. De prijs is niet heel erg afwijkend tussen beide.. In het Slaz, bij dr. Nio betaal je 3100 euro.. Bij dr. Plovier 3400 voor een bv (zover ik weet) Je zou bij allebei eens een consult kunnen doen, en dan je laten opereren door diegene waar je je het beste bij voelt? Of hier veel ervaringen lezen, en dan een keuze maken? Heel veel lees- en forumplezier, in ieder geval!! En bij vragen: shoot! xx BB
Newbie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Welkom op het forum! Ik lees veel goeds over NIO, succes met je keuze
Joyce112 Posted February 4, 2015 Author Posted February 4, 2015 Dankjulliewel!!!Pfoe, wat een hoop verschillende keuzes zijn er he.Ik heb weer genoeg te lezen en uit te zoeken zo, haha.Heeft iemand de site van SLAZ? Ik kom via internet volgens mij niet op de juiste site.
Desigual Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 slaz is het lucas andreas ziekenhuis in adamsuc6
best_boobie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Heeft iemand de site van SLAZ? Ik kom via internet volgens mij niet op de juiste site.http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie
Newbie Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 of ga naar de amstelveense kliniek succes met kiezen Goede kliniek, ik ben hier ook geholpen door Docter koeijers
Ank Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie BB Het was mij al eerder opgevallen op deze site en ook van de parkkliniek,dat onderaan borstenforum .nl staat vermeld (die helemaal niet meer actief is) Terwijl hier op het forum zo veel dames voor Dr.Nio hebben gekozen mogen wij daar ook wel vermeld worden toch
Guest Miranda80-03 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hi! Ik ben 3 weken geleden geholpen met een borstvergroting bij Ovier, Be clinic, kosten waren 3000,-. Super goede kliniek! Super personeel! Ik heb zelf geen ervaring met Nio, ook niet om mij Hern, maar ik had de rot van 2,5 u over naar Plovier! (Kom zelf uit Amsterdam). Succes met zoeken!!
snoepje84 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Ik ben Door verdonck geholpen in de wellnesskliniek en hij zit ook in die ene kliniek die jij noemde. In de wellnesskliniek zijn de kosten 2600. Ik heb hele goeie ervaring met verdonck super lieve arts je kan hem altijd bellen en dag erna belt die ook altijd nog even terug Hoe het nu gaat. Erg vriendelijke verpleegkundige ook ik ben goed op me gemak gesteld. En ik raad ze zeker aan ook het consult komt hij niet gehaast over en neemt die alle tijd voor je.
Joyce112 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Bedankt voor al jullie reacties!!Ik ga vanavond weer even avondje googlen ;-).Ik had gisteren al een mailtje gestuurd naar Be-Clinic en kreeg vandaag een mailtje terug.Consult en operatie op 1 dag, is geen probleem. Kosten zijn ongeveer rond de € 3000,-De exacte prijs krijg je te horen wanneer je foto's van je borsten mailt en foto's van de borsten die je mooi vindt.Ik ga vanavond de Wellnesskliniek en SLAZ even mailen.Er zijn zoveel keuzes, dat het steeds moeilijker wordt...
best_boobie Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 BB Het was mij al eerder opgevallen op deze site en ook van de parkkliniek,dat onderaan borstenforum.nl staat vermeld (die helemaal niet meer actief is) Terwijl hier op het forum zo veel dames voor Dr.Nio hebben gekozen mogen wij daar ook wel vermeld worden toch Weet je, dat viel mij dus ook op gisteren!! (had er nooit eerder naar gekeken!) Zal eens aan admin vragen of zij iets kan regelen... Alhoewel het ook leuk zou zijn, als iemand van hier het eens onder de aandacht zou brengen, bij nio of zo Dan weten ze tenminste dat al die mensen van borstenforum.COM komen idd. Grappig dat het jou dus ook opvalt. Ik ga admin eens een pb sturen
Missstars Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 mijn zus heeft een jaar geleden ongeveer dacht ik bij dr plovier geweest in be clinic , en zij betaalde 2700 euro . nu ja zij is er wel content van hoor ! ik wou er niet gaan gewoon omdat het te kort is bij men ouders en tja omdat ik al heb gehoord dat bij dr plovier lang wachten is en Te lang wil ik niet ik heb op 2 april afspraak bij dr verdocnk dan is het zover en dit vind ik al lang wachten hahaha ! (bewuste keuze weliswaar)
Tijgertje Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 maar ik had de rit van 2,5 u over naar Plovier! Kom zelf uit Amsterdam. Ja ik ook.! Het is inderdaad wel ff een ritje ja, kom zelf ook uit Adam, maarja voor wat hoort wat heh En wat ben ik blij dat ik naar hem ben afgereisd.! Met 300-400cc's uit Nederland had ik ook niet tevreden geweest.. X
Joyce112 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Dat is zeker waar! Zijn jullie daar eerst naar Plovier gegaan voor het consult en later voor de operatie zelf? Heb je na de operatie eigenlijk nog een nacontrole? Een lange wachtlijst is alleen maar een goed teken, lijkt mij ;-). Mijn voorkeur gaat nu toch wel uit naar Plovier denk ik. Al twijfel ik ook nog wel over Verdonck, daar ben ik mooie foto's van tegen gekomen. Niet van Verdonck zelf, maar van zijn operaties
Joyce112 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Bij Beaucare adviseerde hij mij trouwens 300 CC.
Guest Miranda80-03 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Dat is zeker waar! Zijn jullie daar eerst naar Plovier gegaan voor het consult en later voor de operatie zelf? Heb je na de operatie eigenlijk nog een nacontrole? Een lange wachtlijst is alleen maar een goed teken, lijkt mij ;-). Mijn voorkeur gaat nu toch wel uit naar Plovier denk ik. Al twijfel ik ook nog wel over Verdonck, daar ben ik mooie foto's van tegen gekomen. Niet van Verdonck zelf, maar van zijn operaties ja dat wel! ik was 6 nov @ consult ( was 6 okt bij beaucare in utrecht, maar een mwah mwah gevoel over, dus toch nognaar plovier gegaan) al meteen na t gesprek was t; Ja!! toen meteen in laten schrijven voor een afspraak, kon toen op 23 maart en heb me meteen op de wachtlijst laten zetten voor eerder. na 3 weken werd ik al gebeld dat ik op 12 januari kon!! heb hier ook van meerdere meiden gehoord dat als je op die wavhtlijst staat, je echt wordt gebeld voor een afspraak eerder,dan aan jou de keuze of je t doet of niet! je moet na de BV 1 x terug komen, das na 7/8 weken PO. ik ga wat later (9weken) ivm mijn kids. was ook totaal geen probleem!! plovier vertelde ons dat hij 20 operaties per week doet, al voor minimaal 15 jaar land. en ik heb ook internet afgestruind voor negatieve reacties op Plovier, maar die waren er gewoon niet voor een BV! vond ik ook een plus!! ben benieuwd naar je keuze !!
Joyce112 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Ik had inderdaad ook zo'n gevoel na mijn gesprek bij Beaucare.Vandaar dat ik toch weer verder aan het kijken ben.Mijn BV zal ergens in november worden. Wat betreft vakantie en nog even sparen, het meest handige.Zo, dat is fijn dat je al zo snel terecht kon!!Anders was je nu nog aan het aftellen... hihiDat is helemaal super, dat je geen negatieve reacties hebt kunnen vinden over Plovier.Oke, bedankt voor de info. Dan weet ik in ieder geval dat ik nog 1x terug moet komen daarna.Ik twijfel, wat is wijsheid als ik besluit voor Plovier tegaan.Gesprek en operatie op 1 dag, of eerst het gesprek en pas later de operatie.
Missstars Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Wij gaan in augustus op vakantie en wou tegen dan toch zeker genezen zijn met bv daarom dak ook ni voor Plovier kiesde moest het na de zomer geweest zijn dak had beslist was het wel Plovier Maar dat was wat lang achten voor mij na de vakantie :s
Ank Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Weet je, dat viel mij dus ook op gisteren!! (had er nooit eerder naar gekeken!) Zal eens aan admin vragen of zij iets kan regelen... Alhoewel het ook leuk zou zijn, als iemand van hier het eens onder de aandacht zou brengen, bij nio of zo Dan weten ze tenminste dat al die mensen van borstenforum.COM komen idd. Grappig dat het jou dus ook opvalt. Ik ga admin eens een pb sturen Ik weet nog wel dat Dr.van Selms op NL vragen beantwoorden misschien dat het daar iets mee te maken had. Maar het zou mooi zijn als Dr. Nio ons hier ook kan vinden, en hoe lovend er over hem gesproken wordt
best_boobie Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Ik weet nog wel dat Dr.van Selms op NL vragen beantwoorden misschien dat het daar iets mee te maken had. Maar het zou mooi zijn als Dr. Nio ons hier ook kan vinden, en hoe lovend er over hem gesproken wordt Ja dat zal ook de reden zijn idd, van Selms was daar dé dokter Heb admin pb geschreven, we zullen zien Arme Nio kan alleen niet op zijn eigen naam in de zoekbalk zoeken haha
Joyce112 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Oh, vandaar! :-)Ik kreeg gisteren nog een mailtje van Be-Clinic (ze zijn wel super snel zeg, met beantwoorden van vragen), de wachttijd is ongeveer 4 maanden.Aanbetaling is € 500,00, om de gewenste datum vast te zetten.Vanavond ga ik even foto's maken van mijn borsten en mailen naar Plovier.Ik ben benieuwd wat mij adviseert.
best_boobie Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Ik weet nog wel dat Dr.van Selms op NL vragen beantwoorden misschien dat het daar iets mee te maken had. Maar het zou mooi zijn als Dr. Nio ons hier ook kan vinden, en hoe lovend er over hem gesproken wordt Check: http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie
Ank Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Oh, vandaar! :-) Ik kreeg gisteren nog een mailtje van Be-Clinic (ze zijn wel super snel zeg, met beantwoorden van vragen), de wachttijd is ongeveer 4 maanden. Aanbetaling is € 500,00, om de gewenste datum vast te zetten. Vanavond ga ik even foto's maken van mijn borsten en mailen naar Plovier. Ik ben benieuwd wat mij adviseert. Hoi Joyce Succes maandag met je consult bij Dr.Nio hij krijgt het zeker te druk (door dit forum)dat hij ook in de avonduren werkt xx Ank
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.