Jump to content

Verschilletje : 2 april 2015 : Dr. Coenen : St. Augustinus : Wilrijk

Recommended Posts

Posted

Heeft er iemand ervaring met een borstvergroting om het verschil tussen de borsten te laten rechtzetten?

Momenteel heb ik een kleine c-cup links en een kleine b-cup rechts. Ik zou graag beide borsten laten vergroten tot een vollere c-cup. Ikwil wel ansoluut een zo natuurlijk mogelijk resultaat bereiken.

Op 11/2 heb ik een eerste consult bij dr.Coenen (wilrijk). Heeft iemand ervaring met hem?

Ik ben ook nog van plan om een consult te doen bij Beaucare.

Ik ben vooral bang dat de assymetrie nog groter zou worden...

Posted

Hoi hoi,

Ik heb ook een cup maat verschil en ik krijg op 23 maart mijn borstvergroting. In mijn grootste borst komt 400 cc en de kleinere krijgt 450 cc. Volgens pc gaat t verschil een stuk minder worden. Er blijft altijd iets verschil in zitten omdat ze al niet gelijk waren. Maar datvind ik niet erg. Ik ga trouwens naar kliniek heyendael van frans straten.

Succes met je consulten.

Liefs San

Posted

ik had ook verschil in beide borsten, de ene was een a en de andere een b, heb uiteindelijk 300 en 350cc gekregen. Verschil is nauwelijks meer te zien. Links is nog ietsie groter, maar dat merk ik alleen in bh :) ben ook bij Frans Straten geweest

Posted

Wat ik in jouw geval vooral zou doen is meerdere consults plannen, dan kan je een vergelijking maken. En een arts zoeken die ervaring heeft in het recht trekken van verschillen! Beter wat langer zoeken en vergelijken dan dat je straks niet tevreden bent :) Het is toch een wat 'lastigere' situatie dan van een cup a een cup c maken. Succes! X

Posted

Bedankt voor jullie reacties! Momenteel draag ik altijd een voorgevormde push bh met een silicone inlegje om de rechterborst beter te doen passen. Maar vaak gaat de bh openstaan als ik niet helemaal rechtzit en bovenaan is hij ook niet goed opgevuld. Bovendien is het zeer ongemakkelijk in de zomer, bij het sporten en het zwemmen. Dan wordt ik altijd heel onzeker en wat beschaamd.... .. :-(

Jullie zeggen dat er altijd nog wat verschil op zit, maar het is dan toch zo dat bovenstaande problemen van de baan zijn of niet?

Dat is de eigenlijke reden dat ik het zou doen, niet per se om grotere borsten te hebben...

Posted

Hoi meid, er zijn ook chirurgen die iets van je eigen weefsel weghalen uit de grotete borst.

Dit omdat het erg moeilijk is om het verschil met protheses te corrigeren. Alleen maar 50cc meer plaatsen lost niet altijd het probleem op.

Projectie, breedte en bij anatomische protheses de hoogte speelt veel meer een rol.

Ik zou dan ook zeker bij verschillende p.c.'s op consult gaan!

Succes x

Posted

Welkom op dit forum.

Een chirurg kan het zeker goed aanpassen ,hij zal precies opmeten wat nodig is om het verschil op te vullen.

Je moet het alleen wel duidelijk maken dat jij dat erg belangrijk vind ,want bij veel vrouwen is er een licht verschil maar doen ze vaak niets mee,omdat dat natuurlijk is zeg maar.

Was bij mij ook het geval ,en toen hij dat zo zei dacht ik....

m oke,laat t dan maar zo,maar achteraf vind ik het best spijtig hoor,want ik vind dat verschil helemaal niet zo mooi!

Vooral omdat je dat beter ziet als ze groter zijn haha.

gr Vlinder.

Posted

Ik heb ook een beetje ongelijke borsten. Ik krijg links 550 en rechts 480 cc.. 70cc verschil dus! Maar ook bij mij is gezegd dat het verschil nooit helemaal weg al gaan, al denk ik dat ik dat niet erg vind want heb er nu ook amper last van.]

X

Posted

Ik heb ook een verschil.

Ik krijg links 400 en rechts 350cc (ongeveer) ook krijgt de een een midden projectie en de ander hoog (anatomisch)

Ik word geopereerd door Dr Koeijers in Amstelveen.

Succes:)

Posted

Zelfde hier! Ene kant van mijn bh stond altijd open. Paste twee vingers tussen.

Heb nu aan de ene kant 400cc en de andere kant 450cc. Is tot nu toe echt gelijk! Het zal niet 100% gelijk zijn maar dat is geen enkel lichaam :) het grootste probleem is in ieder geval verholpen. Ben door dr Straten geopereerd.

• 2 months later...
Posted

Dag Dames,

Ik ben nu 5 dagen PO en voel me best goed. Dus ik schrijf even een operatieverslag.

Dus donderdag 2 april ging ik binnen om 9u (St. Augustinusziekenhuis - Wilrijk - België).

Even inchecken en dan wachten op een verpleegster, dat duurde ongeveer 30 minuutjes (een eeuwigheid op die moment). Voor ik me moest omkleden kreeg mijn moeder uitgebreid instructies over de wachttijd, de lounge en cafetaria, en wat zij kon verwachten als ik op de kamer kwam.

Ik kleed me om in het OK-shirtje en kreeg ook leuke sokjes met anti-slipjes onder. :9:

Je komt daarna in een aparte ruimte waar je infuus wordt gestoken en de dokter langskomt om alles nog eens te overlopen, je hebt tv om naar te kijken etc. Nu was ik zo zenuwachtig dat ik er niet goed van was, mijn hartslag ging alle kanten uit. Maar na het gesprek met de dokter was ik plots weer helemaal gerustgesteld en had ik er vertrouwen in.

Eenmaal op de tafel was iedereen zo lief en slaap je zo snel dat er weinig over te zeggen valt.

Ik heb niet gedroomd of zo, je valt in slaap en het lijkt alsof je 2 minuten later alweer wakker bent en plots borsten hebt! :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Ik voelde me meteen goed en was me helemaal bewust van wat er gebeurd was, dus ik mocht al snel naar de kamer. Wat was ik blij dat ik mijn moeder zag en dat zij meteen zei dat het al leek alsof beide borsten even groot zijn. Op die moment was de zwelling nog niet echt begonnen. Na een uurtje of zo mocht ik rechtzitten en een koffie drinken, later wat eten etc. Alles ging goed tot ze m'n bloeddruk namen, dat ding spant je arm af en daar kon ik niet zo goed tegen (net niet flauwgevallen). Bleek mijn bloeddruk wel wat te laag te zijn... Dus wat langer blijven.

Uiteindelijk is de PC 2 keer een bezoekje komen brengen en mocht ik om 18u naar huis. Buiten het bloeddruk gedoe voelde ik me ook echt wel oké.

De eerste dag na operatie is lastig, maar met medicatie valt het zeker wel mee. Op zaterdag moest ik al even op controle bij de PC en zag ik m'n borsten voor het eerst: helemaal happy! :5: Ze zijn even groot en zien er ook nog eens mooi uit! Ik heb links 265cc Motiva Demi profile rond en rechts is dat 315cc Motiva Full profile rond. Ondertussen gaat alles goed, af en toe wordt ik nog wat flauw omdat ik toch wat met die bloeddruk blijf sukkelen (had ik vroeger ook al wel eens). En op 10 dagen PO ga ik opnieuw op controle.

Ik heb voorlopig geen spijt van mijn keuze voor de operatie, het voelt zo goed om borsten te hebben die even groot zijn! Ook van de chirurg ben ik heel tevreden, hij stond er zelf ook op een natuurlijk resultaat te hebben en weet echt goed wat hij doet. Ik voelde me rustig bij hem en had er echt vertrouwen in. Ook nu vind ik dat hij het goed opvolgt met de controles en ook via mail.

Zo dat was het, hopelijk blijft alles zo goed gaan als nu en blijf ik zo gelukkig met het resultaat! :7:

x

Posted

OW nee da bloeddruk hahaha :D

Ja idd dat in slaap vallen en wakker worden , precies of je bent gewoon ff ingedommeld en trug wakker geworden ,

Ik lag op de operatietafel en ze zeiden kijk is naar beneden en ik zei nog oei das ni vet e , en ik was terug weg hahaha :D

Posted

Haha Missstars. 'Das ni vet'! :4:

Hopelijk ben je straks wat meer onder de indruk als je het verband mag verwijderen. :2:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.