Jump to content

LittlePrincess : 23 februari 2015 : Dr. Plovier : BeClinic

Recommended Posts

Posted

Hallo lieve dames! :7:

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben een meisje van 17 jaar en heb nooit echt borsten gekregen. Ik zit hier heel erg mee en ga er wat aan laten doen.

Ben al op consult geweest bij Diana Gabriëls en heb ook een gesprek gehad met dr. Schiettecatte.

De afspraak was om te bellen als ik het bedrag bij elkaar had en 18 jaar ben (in februari).

Heb 2 banen en werk op het moment 42 uur per week naast mijn school, dus ben al een eind met sparen.

Verder hoop ik dat we veel aan elkaar hebben!

Liefs, K.

Posted

Ben blij dat je zoveel moeite doet voor iets ! Dat hoor je ook niet vaak meeste van jouw leeftijd gaan uit en spenderen hun geld aan 'onnodige' dingen zo was ik toch :)

Ik ga ook beginnen met sparen want voel me er de laatste tijd slecht bij .

Grtjs !

Weet je al welke je gaat nemen ?

Guest Suusje<3
Posted

Wow dat is pittig! Maar je gaat er 100% voor zo te zien! Succes met het kiezen ;)

Xx

Posted

Welkom, succes met sparen maar gaat wel lukken zo te horen!

Ik ben inmiddels ook weer begonnen met sparen, zou eigenlijk vandaar aan de beurt zijn bij Frans v Straten maar door een flinke financiële tegenvaller moeten afzeggen :-(.

Ik hoop net als jou begin volgend jaar aan de beurt te zijn!

Posted

Hartstikke bedankt allemaal !

Ben blij dat je zoveel moeite doet voor iets ! Dat hoor je ook niet vaak meeste van jouw leeftijd gaan uit en spenderen hun geld aan 'onnodige' dingen zo was ik toch :)

Ik ga ook beginnen met sparen want voel me er de laatste tijd slecht bij .

Grtjs !

Weet je al welke je gaat nemen ?

Er past helaas niet meer in dan 350cc en dat zou uitkomen op een C.. Zelf wil ik echt groter en daar heb ik al heel goed over nagedacht, alleen dan moet het natuurlijk wel mogelijk zijn! Dus ik ga van de week nog even contact met Schiettecatte proberen op te nemen.

Welkom, succes met sparen maar gaat wel lukken zo te horen!

Ik ben inmiddels ook weer begonnen met sparen, zou eigenlijk vandaar aan de beurt zijn bij Frans v Straten maar door een flinke financiële tegenvaller moeten afzeggen :-(.
Ik hoop net als jou begin volgend jaar aan de beurt te zijn!

Ow dat is echt balen zeg.. Maar jouw dag komt dus ook nog! :)

Posted

Welkom op het forum!

Wat goed dat je er alles aan doet om het financieel voor elkaar te krijgen.

Het zal allemaal wel goed gaan komen, want waar een wil is is een weg ;)

Veel leesplezier op het forum!!

• 4 months later...
Posted

Lieve dames,

Ben een tijdje afwezig geweest op het forum maar mijn datum staat vast hoor en de zenuwen beginnen al aardig in te slaan!

Mijn eerste consult was bij Diana Gabriels en vanuit daar met dr. Schiettecatte. Hij wilde mij maximaal rond de 300 cc geven en dat zou uitkomen op een C (heb nu niet eens een A). Ik had er geen goed gevoel over en wist zeker dat ik dan nog niet tevreden zou zijn, dus ben verder gaan kijken en kwam terecht bij dr. Plovier. Hij kan me 450 cc geven en dat zou uitkomen op een D of DD! Toen ik dit hoorde wist ik het meteen: dit wordt hem!

Alles is geregeld, heb het bedrag overgemaakt en heb 2 weken vrij gekregen van werk.

Zijn er nog speciale dingen ter voorbereiding? Ik ben al een maand oefeningen aan het doen, eet supergezond en begin elke dag met een groene smoothie etc. Voel me echt een stuk fitter en weet zeker dat ik door het omgooien van mijn leefwijze beter ga genezen. Zijn er nog meer dingetjes om rekening mee te houden?

Liefs!

Posted

Lieve dames,

Ben een tijdje afwezig geweest op het forum maar mijn datum staat vast hoor en de zenuwen beginnen al aardig in te slaan!

Mijn eerste consult was bij Diana Gabriels en vanuit daar met dr. Schiettecatte. Hij wilde mij maximaal rond de 300 cc geven en dat zou uitkomen op een C (heb nu niet eens een A). Ik had er geen goed gevoel over en wist zeker dat ik dan nog niet tevreden zou zijn, dus ben verder gaan kijken en kwam terecht bij dr. Plovier. Hij kan me 450 cc geven en dat zou uitkomen op een D of DD! Toen ik dit hoorde wist ik het meteen: dit wordt hem!

Alles is geregeld, heb het bedrag overgemaakt en heb 2 weken vrij gekregen van werk.

Zijn er nog speciale dingen ter voorbereiding? Ik ben al een maand oefeningen aan het doen, eet supergezond en begin elke dag met een groene smoothie etc. Voel me echt een stuk fitter en weet zeker dat ik door het omgooien van mijn leefwijze beter ga genezen. Zijn er nog meer dingetjes om rekening mee te houden?

Liefs!

oh ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat en hoe de arts is en de kliniek,wil er namelijk ook zelf eens een kijkje gaan nemen ,.ik blijf je even volgen oke, succes meis!!!

Posted

Je zou aan de anesthesiste kunnen vragen of je wat kan krijgen tegen misselijkheid.

Had ik ook gedaan en ik kreeg het voor de operatie door het infuus.

Voelde me helemaal goed erna, niet misselijk geweest!

Posted

ik raad het zeker aan om naar hem toe te gaan! bij het gesprek kwam hij eerst een beetje droog over, maar hij luisterde heel goed en kon ook een foto laten zien van wat ik mooi vind.

dat ga ik zeker doen! voor de misselijkheid ben ik nog het bangst namelijk..

• 2 weeks later...
Posted

Spannend zeg! Ik hou je topic in de gaten, ik heb mijn operatiedatum op 4 juni staan, ook bij Plovier! Ben erg benieuwd!

Succes volgende week!

• 2 weeks later...
Posted

hee meiden,

Nou maandag is het dus gebeurd, alles is goed gegaan. Als ik me wat beter voel zal ik nog een verslagje schrijven.

De pijn is echt ondraaglijk. Neem braaf alle pijnstillers maar het lijkt niets te helpen. Die band en bh zitten zo onwijs strak, ik adem heel.moeilijk en ze duwen jelemaal in de huid onder mn oksels, het is evht vuurrood. Ook zit.er een band die net tussen mn schouderblad duwt.. het doet echt zo veel pijn, het voelt net of ik gekneusde ribben heb.. voel me echt zo rot dat ik me afvraag waar ik mee begonnen ben. Dit is iets wat ik al zo lang echt wilde maar deze pijn is gewoon echt niet te doen :'( sorry hoor moest dit evht even kwijt...

Posted

Veel sterkte littleprincess

ik hoop echt voor je dat na al die voorbereidingen die je genomen hebt je snel verlost mag zijn van de pijn en kan gaan genieten van je nieuwe borsten

ik kan er zelf niet van meespreken, ik verliet vrijdag het ziekenhuis met de vraag "wanneer gaat de pijn komen, want ik zit nu nog onder de pijnstillers zeker".

Heb op wat spierpijn na nergens last van dus vind het heel erg voor je dat je er zo'n last van hebt. veel sterkte meid!

Posted

heel erg bedankt.. hoop dat het snel een beetje zakt maar ik heb ook wel vaker gelezen dat de derde dag de ergste is.

ow lekker zeg wat een meevaller, door wie ben jij geopereerd?

Posted

Heee, ik ben toevallig ook maandag geopereerd! Ik ben door Schiettecatte geopereerd en ik heb 325cc gekregen. De pijn pff het was voor mij ook echt een hel en gisteravond dacht ik waar ben ik aan begonnn.. Na de operatie heel erg duizelig en misselijk dus voordat ik naar huis kon duurde het ook heel lang. Ik ben gister op controle geweest en het zag er goed uit alleen heb een hele grote bloeduitstorting tussen mijn borsten helaas. De verpleegster deed mijn bh weer aan en ik ging weer bijna van mijn eigen af. Ik had het daarna ook helemaal gehad het deed allemaal zo'n pijn. Slapen gaat best oke. Ik ben heel stijf en kan bijna niks ik kon nog geen deur open maken. Gelukkig gaat het sinds een paar uur een stuk beter. Nog steeds helemaal stijf en met lopen pijn maar nu ik zit gaat het vrij goed. Hoop dat het snel gaat genezen en hoop dat jij je ook snel wat beter gaat voelen. Beterschap nog!

Posted

heb je van tevoren niets gekregen tegen de bloeduitstortingen? ik moest traumeel nemen en heb er gelukkig geen last van.

heb jij ook onder de spier?

gelukkig dat het allemaal al wat beter gaat! we moeten er gewoon ff doorheen en daarna hebben we een paar prachtige boobies! :)

dankjewel jij ook! xx

Posted

Ik had van die arnica tabbletjes geslikt maar die hebben niks geholpen dat zien we wel haha. Ik heb dual plane gekregen ben er wel heel blij mee dat het nu best natuurlijk eruit ziet. Ja idd ik dacht gister ook echt ik geloof niet dat het ooit nog beter gaat haha maar in de zomer zullen we blij zijn!!

Posted

Heeeeey proficiat met je boobs!!!

Oooh die band...rotding he...ik had hem ook van Plovier aangekregen en men oksels lagen helemaal open...vervloekt heb ik dat ding haha....

Maar het is voor een goed doel...ik kreeg toen van BB de tip om uit kousen de neuzen te knippen en dan rond de band ter hoogte van je oksels te schuiven...helpt echt enorm!!!

Hopelijk ben je snel door het ergste heen en kan je gaan genieten van je boobies...neem goed op tijd je pijnstillers he...

Ik wens je nog een vlot herstel... :1:

Posted

Ohja en wat ik wel raar vind ik heb helemaal geen last van mijn bh? Zit juist super fijn. Ik heb het model Anna van emdaplast. Misschien zou dat schelen als je die een andere hebt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.