Jump to content

Kendosupercat : 2 april 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Posted

Ik zou zeggen bekijk zijn voorbeelden en boeken eens!

Verder kan je hierboven in de zoekbalk clinic of naam ingeven.

Bij mij was het niet goed. Dus ben niet echt objectief.

Jessyy, is ook niet blij!

Succes! :)

Posted

Bedankt !! Ik heb over hem gelezen.Ik probeer Eerst een afsprak maken met Dr. de Meyere.Dan beslis ik later.

maar Ik heb geen idee over kliniek in Belgie.Ik kan allen gemakkelijke zinnen lezen omdat Ik spreek een klein beetje Nederlands.Als iemand over zeer goede kliniek weet,dan kan je me direct vertellen.Ik ben sorry voor mijn Nederlands. :1: :1: :1: :1: :1:

Posted

Welkom op het forum!

Dat je Nederlands niet zo goed is geeft helemaal niet. Zolang we het begrijpen is het goed genoeg ;) bij de Meyere ben je aan een goed adres. Er zijn hier veel meiden geopereerd door hem. Ook ik heb mijn borsten aan hem te danken. Heb je al een afspraak staan?

Succes met het lezen hier en als je iets wilt weten dan vraag je het maar.

Veel plezier op het forum.

Posted

:) :) :)Bedankt iedereen!!! Morgen zal Ik naar Artemedis kliniek bellen.Ik heb meer dan 4 jaar informatie over borstvergroting in mijn land gezocht maar Ik ben vorige jaar getrouwd met belgisch dus woon ik nu in Belgie.Ik moet opnieuw informatie over borstvergroting in Belgie zoeken.Gelukkige me dat Ik deze website heb gevond.als iets niet zo goed met Artemedis gaat,dan zal ik wellness klieniek proberen.

opnieuw Bedankt!!! Bedankt Bedankt Bedankt!!! Ik zal update soon.omdat Mijn plan aan het begin van Maart is.(I do not know if it correct.I would like to do operation in Begin of March,I have vacation plan 3 weeks in france and want to look good in Bikini before I feel like I am a surfboard :1big_boobs: :1big_boobs: :1big_boobs:

Posted

haha feel like you are a surfboard :P

Leuk gezegd

Heel veel succes!! Lastig dat je alle informatie weer opnieuw moet zoeken nu, maar je hebt nog even de tijd. Die goed gevulde bikini gaat wel lukken voor de zomer.

xx BB

Posted

Wat goed dat je de afspraak heb gemaakt!

Fijn dat je volgende week al terecht kan.

• 3 weeks later...
Posted

Ik ben gisteren naar belgian breast clinic geweest.Dr. verdonck geef me 330 cc en 350 cc.

als 330 cc heb gekozen,werd mijn borst c cup maar als 350 cc heb gekozen,werd naar c-d cup.

Ik ben 170 cm en 56 kg

Ik wil 350 kiezen maar ik wil niet te groot.

over 330 cc,ik wil niet ook te klein

hahaha

moeilijk om te kiezen.

Posted

Ik zou hem niet adviseren! Een vriendin van me is door hem geholpen en ze heeft dikke littekens en de littekens zitte niet in de borst plooi

Dit gaat over dr Nelissen

Posted

Ik ga hem straks voor je aanpassen en kun je hem ook na je operatie blijven gebruiken. Pas ik de titel aan en verhuis je naar de operatie verslagen :)

Staat alles handig bij elkaar :)

Xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.