jessyinlove Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 zoekend naar een goede kliniek kwam k deze tegen? Iemand ervaring mee. prijzen waren stukkie lager als in het ziekenhuis.
Boho Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ja er zijn er zat via haar geholpen Zoek maar eens op in de zoekbalk rechts bovenin!
yellie64 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Hoi, Ik heb mijn borstvergroting ook via Diana Gabriels gedaan. Je moet deze kliniek echter alleen zien als tussen persoon. De vertegenwoordigster van de borstvergrotingen.Ze verdiend er een godsvermogen mee. Mijn ervaring is dat hun zo veel mogelijk afspraken inplannen terwijl er dan te veel uitloop is. Mij is het dan ook twee maal gebeurd dat ik dik 1,5 uur moest wachten in de wachtkamer die overgens ook stervendruk was waardoor en mensen zelfs moesten staan.Wat telt is de afspraak met de arts. Hij kan precies vertellen hoe of wat de mogelijkheden zijn. Ik heb Frans Straten gesproken en daar had ik een uitstekend gevoel bij. Ook heb ik hem eindeloos gegoogeld en gecheckt. Hij is de man die de operatie uitvoert en de factuur gaat vanuit Gabriels.De operatie zelf en de bijbehorende zorg op die bewuste dag is ontzettend goed. Die kan ik iedereen aanraden.Al met al ben ik blij hiermee!
mrs.jacobs Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 zoekend naar een goede kliniek kwam k deze tegen? Iemand ervaring mee. prijzen waren stukkie lager als in het ziekenhuis.Hey Jessy!Ik ben ook via Diana gabriels gegaan en heb ook een uurtje gewacht in de wachtkamer..(Heb hier een verhaaltje staan moet je maar even kijken)Ik wordt zaterdag geopereerd en alles is tot nu toe goed bevallen hoor!!Groetjes!
snoepje84 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik had er een heel slecht gevoel bij gelezen dat er soms chirurgen uit de hele wereld daar opereren. Sorry maar ik vindt het net een uitzendbureau voor borstvergroting Www.Welnesskliniek.com sprak mij meer aan
chanick Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Hoi..Ik ga ook via Diana heb haar zelf niet gesproken heb rechtstreeks een consult gepland met Frans Straten, hij blijkt een erg goede pc te zijn. Het maakt mij niet uit dat het een '' uitzendbureau '' zou zijn zoals vele omschrijven ik ben er puur heen gegaan omdat ik door Frans Straten geopereerd wil worden en dat is via Diana Gabriels gemiddeld 3 tot 500 goedkoper. Dus waarom meer betalen? Succes met de keuze, het allerbelangrijkste is dat jij er een fijn gevoel bij hebt. Xxx
naomi1996 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik ook via diana gabriels! Erg tevreden! Door Frans van Straten geopereerd afgelopen zaterdag en alles is helemaal goed gegaan! Zondag belde ze hoe t met me ging, toppie!
Guest Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Zoals je hier boven al leest zijn er genoeg meiden via Diana geopereerd. Zoals de meiden al zeggen is het echt een tussen persoon. Als je een consult gaat plannen vraag dan of de pc ook aanwezig kan zijn. Het is toch wel zo fijn om te weten wie in jou lichaam zal snijden en dat scheelt ook weer een extra consult.Als je via de zoekbalk rechtsboven gaat zoeken dan kom je heel wat tegen. Ik ben persoonlijk nooit bij haar op consult geweest, maar de ervaringen met haar zijn wisselend.
Desigual Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 je kan op google zoeken bv;. klachten diana gabrielszowel positief als negatief
Boho Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Dat is het ook een soort uitzendbureau hahahahaha.Idd, zijn beide super commercieel
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.