Cleopatra7 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Dames aub help mij ik ben opzoek naar arts die voor me second opinion kan geven. Ik heb 250 cc van mentor dual plane. Ik ben niet tevreden met mijn borsten. Volgens mij zijn ze niet juis geplaatst. Ik woon in Tilburg.
Newbie Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik ben geholpen via esthetic beauty clinics in Veldhoven.Zei hebben ook artsen die opereren in Boxtel.Over de second opinion weet niet of daar bepaalde artsen voor zijn maar je zou altijd even kunnen bellen. Het is een goede kliniek met goede prijzen.Verder zit ook quole nog in waalre ook een goede kliniek.Jammer dat je niet tevreden bent en bang bent dat het niet goed is geplaatst! Welke arts ben je geweest als ik vragen mag en wat zegt deze ervan?Succes en sterkte!
snoepje84 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Je kan altijd een consult plannen bij een andere kliniek. Wat zei je eigen chirurg
Cleopatra7 Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Ik werd geopereerd door Schittekatte Beauty kliniek Veldhoven. Ik was er 2 weken geleden op controle en moet tot 4 weken wachten wat ze mij kunnen voorstellen. Ik vindt 4 weken wachten echt lang! Ben bang als het antwoord mij niet bevals. Wil nu alvast kijken waar ik second opinion kan vragen
snoepje84 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik heb je foto gezien en lijkt echt een achter en een voor de spier zijn beide wel hele mooie borsten maar idd niet gelijk.
Newbie Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik heb ook even je fotos bekeken, lijkt al vnaf het begin niet gelijk.. stom dat je 4 weken moet wachten... je zou intussen wel bij een andere kliniek langs kunnen gaan maar ik zou toch zeker afwachten wat esthetic voor je wil doen anders krijg je zowiezo niks vergoed...sterkte!