Cleopatra7 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Dames aub help mij ik ben opzoek naar arts die voor me second opinion kan geven. Ik heb 250 cc van mentor dual plane. Ik ben niet tevreden met mijn borsten. Volgens mij zijn ze niet juis geplaatst. Ik woon in Tilburg.
Newbie Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik ben geholpen via esthetic beauty clinics in Veldhoven.Zei hebben ook artsen die opereren in Boxtel.Over de second opinion weet niet of daar bepaalde artsen voor zijn maar je zou altijd even kunnen bellen. Het is een goede kliniek met goede prijzen.Verder zit ook quole nog in waalre ook een goede kliniek.Jammer dat je niet tevreden bent en bang bent dat het niet goed is geplaatst! Welke arts ben je geweest als ik vragen mag en wat zegt deze ervan?Succes en sterkte!
snoepje84 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Je kan altijd een consult plannen bij een andere kliniek. Wat zei je eigen chirurg
Cleopatra7 Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Ik werd geopereerd door Schittekatte Beauty kliniek Veldhoven. Ik was er 2 weken geleden op controle en moet tot 4 weken wachten wat ze mij kunnen voorstellen. Ik vindt 4 weken wachten echt lang! Ben bang als het antwoord mij niet bevals. Wil nu alvast kijken waar ik second opinion kan vragen
snoepje84 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik heb je foto gezien en lijkt echt een achter en een voor de spier zijn beide wel hele mooie borsten maar idd niet gelijk.
Newbie Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik heb ook even je fotos bekeken, lijkt al vnaf het begin niet gelijk.. stom dat je 4 weken moet wachten... je zou intussen wel bij een andere kliniek langs kunnen gaan maar ik zou toch zeker afwachten wat esthetic voor je wil doen anders krijg je zowiezo niks vergoed...sterkte!
Bibi 83 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent, ze zijn alle 2 mooi.. Maar idd niet gelijk..4 weken is lang..Ergens anders op gesprek kan natuurlijk altijd.
snoepje84 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Anders ga je ergens anders op gesprek en dan vraag je wat hun bevinden en of ze het op papier willen zetten. Kan je dat in ieder geval onder hun neus leggen
loveut Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Oh wauw wat vervelend, dan lijkt een second opinion me sowieso een goede oplossing en misschien kun je iets met je verzekering regelen (en wat je op papier hebt over je bv) omdat je duidelijk kunt zien dat dit gewoon niet klopt..
Bibi 83 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik ben trouwens bij quole geweest.. Top kliniek, mss kan je daar eens langs gaan
Cleopatra7 Posted February 10, 2015 Author Posted February 10, 2015 Mijn kliniek heeft mij een heroperatie aangeboden, maar ik ben bang. Ik wil eingelijk weten wat er aan de hand is. Komt het door foutieve plaatsing of wat. Wil weten hoe ze het willen oplossen. Ik heb een schriftelijke verslag opgevraagd. Ik zou het vrijdag ontvange. Ben benieuwd. Eindelijk ben ik ook niet tevreden met aantal cc. Ik had groter verwacht. nog paar dagjes wachten dus...
Cleopatra7 Posted March 13, 2015 Author Posted March 13, 2015 Is nog niet afgelopen, als antwoord kreeg ik dat een spier avtiever is gebleven, niks meer. Over 2 weken ga ik met de doctor bespreken wat verder
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.