Jump to content

Super blij! Maar rollercoaster van emoties, wie herkent dit?

Recommended Posts

Posted

Dag meiden ik ben nieuw hier!

Heb 13 dagen geleden eindelijk mijn borstvergroting gehad bij dr Schiettecatte in kliniek Amstelveen, Mentor 300cc high profile dual plane techniek, voorheen had ik vrijwel niks.

Ik ben ontzettend blij en het is super mooi, maar toch uit het niets komt dat gevoel dat ik groter had moeten gaan (aangezien dat kon en het is vervelend je dat weet haha).

Ik droeg altijd maximizers en nu met mijn sport bh wordt natuurlijk alles plat gedrukt en ik ben nog maar net po, maar toch vind ik het een vervelende gedachte :(.

Ik sport ook veel en bijna niemand weet het, vandaar dat ik zo natuurlijk mogelijk wilde en dat het niet in de weg zou zitten, plus het feit dat ik nog wat strakker wil worden.

Ik wil absoluut niet ontevreden overkomen, want ik ben nu al blij, dus ik weet ook niet waar dat gevoel vandaan komt (ik denk dat ik een beetje een oppeptalk nodig heb haha).

Wie herkent dit gevoel? Ben benieuwd!

Posted

Heel herkenbaar hoor. Het is niet alleen een operatie, mentaal moet je ook wennen aan je nieuwe borsten. In een sportbh ziet het er misschien nog niet echt impressive uit maar wacht maar tot je straks een mooie bh aan hebt, dan ben je vast alweer een stuk meer tevreden!

Ik heb af en toe ook wel een de gedachte: had ik maar groter gegaan. Maar later ben ik toch weer erg blij. Het is gewoon iets waar je je zo lang mee bezig hebt gehouden en je wilt dat het perfect is. Je focust je er zo erg op dat elk dingetje wat niet helemaal klopt je al stoort. Het is gewoon wennen, maar het komt goed :)

Gefeliciteerd met je borsten en geniet ervan!

Posted

Dankjullie wel voor de lieve reacties!

Ik denk inderdaad dat het gewoon even wennen is en ik nog niet zo snel po moet oordelen.

De ene keer lijken ze 'groot' de andere keer 'klein' en de andere keer precies perfect, dus vandaar dat rollercoaster gevoel haha.

Tevreden ben ik gelukkig wel, maar het vervelende gevoel dat het groter had gekund zal wel een rol spelen denk ik :blush:

Posted

Het is ook niet ideaal om telkens hier foto's te kijken hoor. Ik weet nog dat ik daar zelf echt moeite mee had omdat ik dan wel weer wat mooiers en groters zag, zocht gewoon een ideaalbeeld en het werd van kwaad tot erger. Mensen moesten mij er echt op wijzen dat ik toch wel "flinke ballen" had terwijl ik dat zelf echt absoluut niet wou zien haha.

Nu bij mij er heel wat verkeerd is gegaan heb ik maar geleerd dat je echt tevreden moet zijn met wat je hebt , vergelijk het eens met voor de operatie en wedden dat je dan een glimlach krijgt ;)

Posted

Het is ook niet ideaal om telkens hier foto's te kijken hoor. Ik weet nog dat ik daar zelf echt moeite mee had omdat ik dan wel weer wat mooiers en groters zag, zocht gewoon een ideaalbeeld en het werd van kwaad tot erger. Mensen moesten mij er echt op wijzen dat ik toch wel "flinke ballen" had terwijl ik dat zelf echt absoluut niet wou zien haha.

Nu bij mij er heel wat verkeerd is gegaan heb ik maar geleerd dat je echt tevreden moet zijn met wat je hebt , vergelijk het eens met voor de operatie en wedden dat je dan een glimlach krijgt ;)

Daar heb je helemaal gelijk in, ik vergelijk ook echt ineens veel te veel.

Doordat ik ook overal grotere protheses in de handtekeningen zie staan lijkt 300cc echt weinig, terwijl een vriendin van mij en haar vriendinnen 300cc super groot vinden en zij rond de 230 zitten (waardoor ik een beetje bang werd en ook niet groter wilde).

Ik heb net inderdaad even gekeken naar de before, ben blij dat ik die nog snel had gemaakt want ik zie nu drastisch verschil! haha

Wat trouwens ontzettend vervelend voor je een ontsteking hebt gekregen, dan voel ik me haast schuldig dat ik dit onderwerp post.

Ik hoop dat het snel hersteld wordt, ik zie in 2015 maar dat is natuurlijk nog heel ruim, veel succes! :147:

Posted

Thnx! Zie nu dat ik mijn handtekening moet veranderen, afgelopen vrijdag is de hersteloperatie geweest en tot nu toe gaat het hardstikke goed :)

En wat je zegt van vriendinnen, ik herken dat.. Ik kreeg een heel leger over me heen toen ik vertelde dat ik voor 450 gekozen had! En eigenlijk zou het eerst nog een andere prothese zijn ook (20cc meer en hoger profiel) door alle negatieve reacties en slechte Google foto's heb ik het toen gewijzigd naar deze prothese , slaat echt nergens op maar jeetje wat kunnen mensen je beïnvloeden zeg haha.

Larer heb ik het er nog eens met de pc over gehad , wat als ik toch die 470 nam met een centimeter meer projectie.. Gelukkig zei hij dat dat verschil echt minimaal is en ik dat niet ga zien. Wil ik veranderingen dan mag ik 2 jaar gaan wachten en moet er echt 200cc bij.

Nou toch wel blij dat hij daar heel eerlijk over was ;)

Posted

Thnx! Zie nu dat ik mijn handtekening moet veranderen, afgelopen vrijdag is de hersteloperatie geweest en tot nu toe gaat het hardstikke goed :)

En wat je zegt van vriendinnen, ik herken dat.. Ik kreeg een heel leger over me heen toen ik vertelde dat ik voor 450 gekozen had! En eigenlijk zou het eerst nog een andere prothese zijn ook (20cc meer en hoger profiel) door alle negatieve reacties en slechte Google foto's heb ik het toen gewijzigd naar deze prothese , slaat echt nergens op maar jeetje wat kunnen mensen je beïnvloeden zeg haha.

Larer heb ik het er nog eens met de pc over gehad , wat als ik toch die 470 nam met een centimeter meer projectie.. Gelukkig zei hij dat dat verschil echt minimaal is en ik dat niet ga zien. Wil ik veranderingen dan mag ik 2 jaar gaan wachten en moet er echt 200cc bij.

Nou toch wel blij dat hij daar heel eerlijk over was ;)

Ah wat fijn, je bent ook lekker vlot aan het typen dus dat is een goed teken, ik kon dat namelijk echt niet haha!

Nu weer 6 weken herstellen? Dat vind ik nog het meest lastige ivm werk, maar beter goed herstellen dan vervelende complicaties!

Ja dat heb ik dus ook! Ik had kunnen kiezen voor 350cc, maar dat vond ik echt te groot ogen (ben 1.60 en 61 kilo). Maar ik zit nu in mijn hoofd dat ik voor 325cc had moeten gaan, maar lees vaak dat het verschil zo klein is, dus ik probeer mezelf gerust te stellen dat het niet heel veel had uitgemaakt. Dat doet jouw berichtje ook een beetje :7:

Posted

Nee klopt echt verschil (cupmaat) zie je pas met 150cc en meer :)

Ja helaas weer 6 weken herstellen maar dit keer ga Ik er maar vanuit dat alles goed gaat :)

Tot nu toe voelt alles goed dus ik hoop dat het zo blijft!

Posted

Kijk dat is al wat fijner om te horen, denk inderdaad dat het echt mentaal is en ik niet moeten letten op het aantal cc.

Fijn dat tot nu toe alles goed gaat! Ik hoop ook echt voor je dat ditmaal alles goed blijft gaan, ben benieuwd hoe je je over een paar weken voelt!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.