anony Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Hi Ladies, Morgen is het zover voor mij!! Moet mij 10:30 in de parkkliniek melden.. Zaterdag was ik jarig en gister mijn schoonvader, en heb op beide avonden wel wat glaasjes wijn gedronken. Vanochtend schrik ik wakker met de gedachte: SHIT! Mag ik wel drinken zo kort nog van te voren? (wegens bloedverdunning) Maakt 2-3 dagen van te voren uit? Het was 's dus eigenlijk maar 1.5 en 2.5 dagen... Wie helpt mij uit de brand?
snoepje84 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Uhm ik zou het niet weten ik had zelf express ook geen pijn stilling genomen die week.
Wonka Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Heerlijk toch meid! Van harte nog! Geen druk om maken. Even goed vocht drinken vandaag zodat je niet 'uitgedroogd' bent, want dat is wel vervelend als je straks nuchter moet blijven. Verder zou ik me geen zorgen maken.
girl123 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Die vraag zit ik ook mee, mijn operatie is net na carnaval! Ik gok dat het een paar dagen van te voren niet zal uitmaken maar zeker weten doe ik het niet..
Boho Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Alcohol is binnen een paar uur uit je lichaam dus echt een probleem zal het niet zijn als je een aantal dagen voor je operatie wat drinkt. Zou het alleen niet overdrijven en inderdaad zorgen dat je niet meer uitgedroogd bent.Na de operatie mag je de eerste dagen in ieder geval niet drinken!
Livje Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Hi Ladies, Morgen is het zover voor mij!! Moet mij 10:30 in de parkkliniek melden.. Zaterdag was ik jarig en gister mijn schoonvader, en heb op beide avonden wel wat glaasjes wijn gedronken. Vanochtend schrik ik wakker met de gedachte: SHIT! Mag ik wel drinken zo kort nog van te voren? (wegens bloedverdunning) Maakt 2-3 dagen van te voren uit? Het was 's dus eigenlijk maar 1.5 en 2.5 dagen... Wie helpt mij uit de brand? Haha nou in mijn voorwaarden stond 2 weken voor tot 2 weken na de operatie geen alcohol :-0 Nou heb ik t weekend ook gewoon nog een wijntje gedronken hoor, maar ik heb nog 11 dagen te gaan. Xx
menl Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik mocht 1 week van te voren geen alcohol.Toevallig was ik in die week jarig en had ik een ander feestje.Ben gewoon aan de fris gegaan.Ik vind als je iets graag wilt en in dit geval de bv en dat je wilt dat de operatie en het herstel goed gaat verlopen,waarom zou je het risico nemen om een glaasje alcohol te nemen..Er komt vast wel weer een tijd dat je weer mag drinken.
Larissa1984 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Bij mij stond 2 dagen voor de operatie alcohol staken!
Newbie Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik mocht 2 weken voor en 2 weken na geen alcohol
anony Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Snap ik menl, heb er helemaal niet bij nagedacht, zo gehecht ben ik helemaal niet aan alcohol.Zou dit kwaad kunnen? Ik meld het Nio wel even morgen..
Newbie Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Het zal niet hel erg zijn denk ik, je hebt dan alleen wat dunner bloed denk ik waardoor je mischien sneller bloeding kan krijgen.. het is eerder een advies denk ik net als niet roken..... Anyway morgen nieuwe boobies! Enjoy
Kim1985 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Alcohol is dan al wel uit je lichaam hoor! Ik zou me echt niet te druk maken!! Kus
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.