Jump to content

Hoe, wat en waar?

spedrez

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen,

Mijn naam is Sarah. Ik ben een jonge vrouw van 20 jaar. Sinds een paar maanden geleden heb ik besloten een borstvergroting te laten ondergaan. Ikzelf heb me nooit echt prettig gevoeld met mijn borsten, heb een kleine aa en ook ben ik zeer tenger. Bij deze wil ik jullie advies vragen, welke soort implantaten,welke dokter, hoeveel de prijs bij jullie was. Ik zou graag voor een C-cup gaan. Wat de gevolgen achteraf zijn, de pijn, enz.. Het enige wat me nog tegenhoudt is de prijs maar ik ben er volop voor aan het sparen, zodat ik ze zeker vóór de zomer nog heb en me eindelijk fier kan voelen op mijn borsten. Alvast bedankt! 😊

Posted

Hoi meid,

welkom op het forum :)
Veel leesplezier hier alvast, je zal er heel wat uit leren :)

Ik ben 18december bij Dokter De Meyere geweest, 300cc geplaatst voor de spier.
Daarvoor heb ik 3000€ betaald, en ik ben er heel tevreden mee.
Als je me toevoegt kan je mn foto's zien hoe ik hiervoor was en hoe ik nu ben :)

De pijn achteraf hangt vooral af of je ze voor/achter/ dual plane laat plaatsen.
Ik heb wel pijn gehad maar om te zeggen ... Viel best nog mee, tis even afzien maar het is een operatie zodus ...

Je kan altijd mijn operatie verslag lezen en mn gevoel de eerste dagen na mn operatie :)

Posted

Bedankt voor de reactie!

Moest ik het geld hebben zo ik het direct overwegen! Ook ben ik wat bang voor de operatie, ik ben daar allemaal niet zo voor, maar deze operatie heb ik er wel voor over. Kheb er ook nog niets over verteld tegen mijn ouders, enkel mijn vriend weet ervan omdat hij weet dat ik me ervoor schaam. Ergens ben ik bang maar ergens vind ik het spannend ook. Ik hoop dat ik rap wat enkele maanden verder zit!

Posted

Ja kan ik goed begrijpen !

Mn mams wist dat ik er al lang aan dacht. Die wist het vrij snel als mn datum vast lag, maar ook niet direct.
Mn pa heb ik het een goede week op voorhand vertelt, ik had heel veel schrik voor zn reactie maar viel reuze mee.
Mannen lijken het soms beter te begrijpen dan vrouwen, mn schoonvader begreep het ook direct tegenover mn schoonmoeder... Die kijkt nog scheef :)
Maar als je niet naar gigantisch groot wil gaan, kan je het evengoed zwijgen tegen je schoonfamilie. Ik heb spijt dat ik het gezegd heb want uiteindelijk hadden ze nu niets gemerkt.

Niemand kijkt uit naar die operatie , was bij mij ook de hel. Lees mn verslagje maar eens, ik mag er niet meer aan terug denken :)
Eens na 2 dagen is het ergste voorbij. :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.