Guest enibas81 Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Hallo allemaal.Ik zal me even voorstellen.Na 15 jaar twijfels, heb ik toch de stap gezet om ervoor te gaan. Ik wil een BV!Op vrijdag 13 februari heb ik eeni take bij Bloemingdael te Haarlem.Een vriendin van me heeft haar BV daar door dr. W. van der Pot laten doen, ca. 3 jaar geleden.Na dit resultaat te hebben gezien, zijn bijna al mijn twijfels en onzekerheden weggenomen.Ik ben al jaren aan het kijken natuurlijk, maar ik blijf moeilijk vinden te beoordelen of ik nu ronde of anatomische implantaten wil. Wel wil ik ze het liefst achter de borstspier, maar ik zal de mogelijkheden over 12 dagen uitvoerig bespreken.Even een korte indruk, ik ben 33 jaar, 1,69, 66 kg en heb nu een kleine maat 80 b.Het nadeel is, dat ze behoorlijk hangen en aan de bovenkant totaal geen volume zit. Hierdoor heb ik met push-up altijd lucht aan de bovenkant en sluit de BH nooit mooi aan.Mijn wens is moeilijk te bepalen, ik heb vrij brede heupen (vind ik zelf), dus een kleine 80D of een grote 80C zal wel mooi staan en bij mijn figuur passen.Ik ben nog niet bekend met dit forum, dus ik zal de komende periode zoveel mogelijk lezen, kijken en vergelijken.Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar hoe lang jullie vrij genomen hebben. ik denk dat ik maximaal 2 tot 3 weken vrij kan nemen, en ik moet met de auto naar het werk.Is dit realistisch, of zal ik echt een andere oplossing moeten zoeken?Alvast bedankt voor de reacties :-)
Joy1980 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Hoi Beverwijk, Ik lees veel positieve verhalen over Bloemingdael en heb de week na jou ook een afspraak bij Dr. van der Pot :-). Heb nog geen enkele consult gehad en ook geen idee wat, hoe en hoeveel er bij mij in kan. Kan je dus helaas niet helpen met jouw vragen. Van wat ik heb gelezen is dat als je voldoende eigen weefsel hebt er vaak ronde geplaatst kunnen worden. Bij mij is het gewoon plat als een dubbeltje (1.67 en 50 kg, cup AA of AAA). en verwacht dat het bij mij anatomische zullen worden, Heb er geen verstand van en mocht er een deskundige meelezen, wil je me dan s.v.p. corrigeren als het niet klopt? Ben benieuwd hoe jouw intake zal verlopen en volg graag jouw verhaal Groetjes Joy
Guest enibas81 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 hoi Joy,Als ik er geweest ben zal ik een update plaatsen.Die vriendin van me zei ook al, dat ze heel tevreden was over dr. van der Pot. Hij neemt de tijd voor je en hij gaf haar een goed gevoel.Ik heb getwijfeld tussen Mediconsult te Haarlem en dus Bloemingdael.Mediconsult is ietsje goedkoper en staat ook goed aangeschreven.Wat mij alleen heeft doen besluiten om bij Bloemingdael langs te gaan, is dat er via deze kliniek sowieso een overnachting zal zijn in het Kennemer Gasthuis of Rode Kruis Ziekenhuis. Dat vind ik zelf wel een prettig idee.Wel spannend hoor :-)
Guest enibas81 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ik heb net op de website van Bloemingdael gezien, dat de prijzen flink zijn gestegen.Wat een prijsverschillen zijn er toch!3 jaar geleden kostte de anatomische €2950,-, in december 2014 kostte ze nog € 4250,- en nu kosten ze € 4830,-.Ik heb ze gemaild, ik kan er zo €1000,- op besparen en dat hoeft niet te betekenen dat ze dan minder mooi worden.Balen zeg :-(
Joy1980 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Ja inderdaad heel erg balen! Ik kijk sinds dit jaar pas naar borsten en wist niet dat de anatomische zoveel duurder zijn geworden bij Bloemingdael. Het is een prijsstijging van 13,6 % Misschien moeten ze de overnachting toch doorberekenen ;-) Enne.. voor die prijs krijg je natuurlijk wel een ontbijtje op bed....Over Mediconsult kan ik zelf weinig reviews vinden. Er is maar 1 plastisch chirurg namelijk mevrouw E. Stolarczyk. Bij hun op de website staan wel mijn droomborsten:-)http://www.mediconsult.nl/borstvergroting.htmlIk weet alleen niet wie ze gemaakt heeft. Heb ergens gelezen dat voor mw Stolarczyk er een andere plastisch chirurg werkzaam was. Komt nog bij dat resultaten behaald in het verleden geen garantie bieden voor de toekomst en dat gezien mijn bouw, deze borsten misschien niet haalbaar zijn. Heb daarnaast nog een consult staan bij het Amphia ziekenhuis. De kosten zijn hier € 3500,- / € 3950,- Hier is ook een overnachting inbegrepen en waarschijnlijk ook een goede nazorg. Moet dit nog precies navragen. Ga je ook bij Mediconsult op consult? Er zijn zoveel pc's. Zie door alle pc's bijna de klinieken niet meer haha. Ze kunnen je allemaal borsten geven maar ik wil ook (enige) zekerheid hebben dat wanneer er toch complicaties optreden je goed wordt geholpen.
Guest Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Welkom op het forum! Super dat je nu dan eindelijk de knoop heb doorgehakt voor jezelf. Het is natuurlijk een hele beslissing en vele hebben er lang over gedaan om de uiteindelijke beslissing te nemen en achteraf hadden we dit allemaal eerder willen doen, want je zal merken dat het zo anders is als je staks eindelijk je borsten heb. Zelf had ik ook lege hangende borsten en ben super blij dat ik ze heb laten opvullen. Ik heb zelf geen ervaringen met deze kliniek en kan er eigenlijk niks over zeggen. Waarschijnlijk als je rechtsboven de zoekbalk gebruikt dan komt er wel wat uit rollen Succes met je zoektocht en veel leesplezier op het forum!
Guest enibas81 Posted February 11, 2015 Posted February 11, 2015 Dank je wel.Het is fijn om zoveel ervaringen te kunnen lezen.Mediconsult komt helaas bijna niet voor. Dat geeft niet, Ik ga open het gesprek in volgende week.
Guest enibas81 Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Vandaag ben ik op intakegesprek geweest bij Mediconsult. Die bij Bloemingdael, welke gepland stond op vrijdag 13 februari, heb ik wegens de forse prijsverhoging laten vervallen. De reden die ik kreeg, had alles te maken met de duurder geworden kamerhuur en OK. @Joy1980: dat zijn inderdaad hele mooie borsten. Ik had ze ook al als voorbeeld meegenomen De intake bij Mediconsult, dokter E. Stolarczyk was heel prettig. Bij het passen heeft zij mij een aantal prothesen gegeven, zonder erbij te vermelden hoeveel cc het was. Dit vond ik eigenlijk wel fijn, want ik ben de laatste tijd zoveel aan het lezen, kijken en vergelijken, dat ik al bevooroordeeld was naar de grootte. Zo kon ik puur op gevoel en het oog beoordelen en achteraf kreeg ik te horen hoeveel ik had gepast. We doen 400 cc. Er zit een kleine halve cupmaat verschil in mijn theezakjes nu, maar met 2 gelijke grootte van protheses, zag ik dit verschil niet meer terug. Zij zal tijdens de operatie kijken wat het mooiste staat. Als het minimaal is, hoeft het voor mij niet van verschillende hoeveelheden te worden geplaatst. Ik had er een goed gevoel bij. Het was een open gesprek en ik vroeg haar om haar eerlijke mening naar mijn keuze en die gaf ze. Ze zou mij adviseren om in ieder geval een ronde prothese met het hogere profiel te plaatsen en deze zou op de borstspier zeer mooi kunnen worden. Alleen na meten en voelen, twijfelde ze toch. Ook al zou ik het liefst de prothesen boven de spier laten plaatsen, ik ben een grensgeval. Je moet op de borstkast, dus boven de borst tenminste 2 (ik denk cm?) vast kunnen pakken aan weefsel. Dit lukte in ontspannen stand wel, net aan. Maar toen moest ik mijn handen in mijn zij zetten en een beetje kracht zetten... Helaas kon ze toen bijna niets vastpakken. Conclusie: toch te weinig weefsel aan de bovenkant. Zij schatte in, dat bij mijn wens (Mentor rond, HP, 375 tot 400 cc) boven de spier, binnen te korte termijn de bovenrand en rimpels zichtbaar zouden worden . Ik vertrouw op haar en heb met om die reden afgesproken, dat ik het dan toch liever Dual Plane zou laten plaatsen. Ach, heb ik ook weer een kleine percentage minder kans op kapselvorming. Nu nog even doorsparen. Ik vraag me alleen af, op welke cupmaat ik uit zal komen. Weet iemand of je dit überhaupt een beetje kunt inschatten? Nu heb ik een 75B, soms 80B met een flinke dosis lucht aan de bovenkant. Een druppelvorm heb ik wel, ze zijn niet helemaal leeg, maar volume zou welkom zijn Ik ben 1,69m en schommel tussen de 65 en 66 kg. Een mooie volle D-cup lijkt me wel wat. XX
Joy1980 Posted February 17, 2015 Posted February 17, 2015 Wat fijn dat je een goed consult hebt gehad bij Mediconsult. En inderdaad een lagere prijs hoeft niet te betekenen dat de kwaliteit dan minder is. Ik heb mijn afspraak bij Bloemingdael ook afgezegd vanwege de prijs en de afstand. Heb nu voor het Amphia ziekenhuis gekozen (met dank aan Kim1985 ;-) Ik heb te horen gekregen dat het inschatten van de cupmaat lastig is omdat een bh maat 75B goed te vergelijken is met 70C en er ook verschil is in bh-maten tussen de verschillende merken. Aangezien je al een B-cup hebt en er +/- 400 cc bij komt, denk ik dat het wel een flinke cup zal worden Heel veel succes en ben benieuwd naar jouw datum!
Guest enibas81 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Ik ben druk aan het puzzelen momenteel en het beste zou uitkomen om het in de mei vakantie te laten doen.Nu eerst maar even kijken of ik dat met mijn werk kan regelen. Ik denk wel dat ik de datum alvast ga vastzetten ;-)Ik laat het weten.
Guest enibas81 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Kan ik mijn titel ook aanpassen, of moet ik een topic aanmaken?Bloemingdael wordt het toch niet, maar ok heb inmiddels ook al een datum geprikt bij Mediconsult
best_boobie Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Ik kan je titel aanpassen voor je Welke datum, en bij welke arts? Dan veranderen we het meteen Gefeliciteerd met je datum!! xx BB
Guest enibas81 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Dank je wel De gereserveerde datum is 4 mei 2015, door dr. E. Stolarczyk van Mediconsult in Kliniek Amstelveen.Zo dat is een mond vol, haha.Of eigenlijk, 2 handen vol, nou ja... over 2,5 maand ongeveer.
best_boobie Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 haha, leuk.. maar ik snap ff 1 ding niet. of misschien wel.. maar ff checken haha.. Je wordt dus in Kliniek Amstelveen geopereerd, niet in Mediconsult, toch? Of moet Mediconsult vermeld worden? Ik zet ff wat in je titel, als het aangepast moet worden, dan horen we het wel haha xx BB
Guest enibas81 Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Dat is inderdaad verwarrend :-)Eigenlijk verloopt alle contact via Mediconsult.Zij hebben alleen geen eigen OK en huren daarom Kliniek Amstelveen.Dus eigenlijk zou in de titel Mediconsult moeten komen staan.
Bloem30 Posted March 13, 2015 Posted March 13, 2015 hey enibas81 spannend allemaal he. ik heb mijn operatie geplant op 13 april bij meiconsult bij pc stolarczyk. ben heel benieuwd. ook weinig info kunnen vinden over haar maar na een gesprek heb ik eigenlijk een heel goed gevoel. twijfel nog wel een beetje wat ik moet doen want ook ik had gepast zonder te weten hoeveel cc ik aan het passen was en had zelf wel een klein beetje verwacht dat ik zo rond de 350 of 400 zou uitkomen. nou had ik een maat die ik en mijn man mooi vonden en nou bleek dat 500cc te zijn. best wel heel wat dus. haha. nou twijfel ik of ik toch niet 450cc moet doen. als ik op het forum hier kijk vind ik 500cc voor mijn gevoel te groot (wel heel mooi hoor meiden ) en vind ik de 450cc wel heel mooi. waarschijnlijk maakt die 50cc bijna niks uit maar is voor me gevoel. heb naar mediconsut gebeld en gezegd dat ik twijfel, was geen probleem en heeft ook de 450cc besteld. dus kan tot de dag nog beslisen. krijg ze trouwens voor de borst spier en zijn high profile. heb nu een lege 80 B. oja en ben 1,84 lang en weeg 68 kilo. haha heb je beetje een idee
Guest enibas81 Posted March 13, 2015 Posted March 13, 2015 Hoi Bloem,Jammer eigenlijk dat er zo weinig over dr. Stolarczyk te vinden is.Wat fijn dat het bij jou boven de spier kan, ik had het ook zo graag gewild, maar helaas... overal heb ik genoeg vetjes, maar daar niet .Je bent heel slank, ik ben benieuwd naar hoe jouw en mijn resultaat zal zijn.Ik heb de rijstzakjes met 400 cc in mijn kledingkast liggen en sta af en toe even voor de spiegel te showen, haha.En ik denk dat je gelijk hebt, 50 cc zal niet oveel verschillen. Het is 130/150 cc per cupmaat ongeveer geloof ik.Haal je niet het maximale uit een prothese wanneer deze op de spier geplaatst wordt?Nou, ik heb er in ieder geval zin in :-)
Bloem30 Posted March 13, 2015 Posted March 13, 2015 Ja als ie op de spier word geplaatst dan haal je geloof ik alle cc er wel uit. Maar komt vast goed. Zou alleen zo leuk zijn als ze het gewoon konden laten zien hoe getver uit komt te zien. En dat heeft ze ook eigenlijk gedaan maar dan ben ik thuis en ga ik hier op het forum rond kijken en twijfel ik ineens. Maar ben nu wel zo ver dat ik er op vertrouw dat de passessie goed is gegaan en ik vertrouw op de pc. Ga er gewoon voor. Ben wel heel slank maar heb wel omvang 80/85 dus ben niet heel iel aan de bovenkant. Dus vandaar dat ik ook wel wat kan hebben geloof ik.
Guest enibas81 Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Man, man, man... ik sliep al slecht door de zenuwen, maar nu begin ik nog te stuiteren ook!Ik ben net gebeld door Mediconsult voor de tijd.Maandag 4 mei om 13:15 uur sta ik op de planning geopereerd te worden bij Kliniek Amstelveen.Beetje jammer dat het pas in de middag is, maar het kan altijd later. De patienten die de meeste zorg nodig hebben, worden als eerst geholpen.Hoe ga ik de laatste 4,5 tiet-loze dag in Hemelsnaam doorkomen?Denken, niet slapen, stressen.... Nog 2 dagen werken en dan maar zoveel mogelijk doen in het weekend :-)
melissa1981 Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Hey meis, Stuiteren hahaha ja dat ken ik, ik ben koninging stuiterbal hier :63: :63: :63: Komt helemaal goed. Heel veel succes. xxxxx
Joy1980 Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Om de tijd door te komen heb ik de trilogie van 50 shades gekocht ;-) en ben druk bezig met poetsen. Heb jij alle voorbereidingen al gedaan? Heel veel succes !
borstje Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Ik geef je 1 tip. Slapen slapen, lekker op je buik. Haha ben nu twee weken po en ik mis het zo :-( Succes volgende week.
Guest enibas81 Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Hahhaha, Melissa... zolang ik op de operatietafel niet stuiter gaat het zeker goed komen :-)Wat voor voorbereidingen Joy?De enige voorbereiding die ik afgelopen zaterdag heb getroffen ik de boel te laten harsen. De komende paar weken hoef ik niet te klooien met scheren, hahaha.Ja en het huishouden gaat sowieso gewoon door natuurlijk.Dit weekend zal ik mijn tas alvast pakken... kan ik ook niets vergeten maandag. Als ik dat namelijk pas op de dag zelf ga doen, weet ik zeker dat ik iets vergeet, zoals de BH's ofzo.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.