Jump to content

In dubio, voor of achter de spier Monobloc Hydrogel?

Recommended Posts

Posted

Oke, in dubio dus. Ik dacht dat bij mij voor de spier niet kon. Ik ben bij pc Kappel geweest en die is erg voor de spier. Zij kwam op zo'n 275/ 300 cc. Ik wil graag wat meer, rond de 400/ 450 cc. Nu zei pc Nio mij dat bij mij voor de spier wel kan. Ik had voldoende weefsel. Maar hij zei ook geen garanties te kunnen en willen geven op het niet rimpelen. Het liefst heb ik voor de spier. Meest natuurlijke, minder pijn/ sneller herstel, niet snijden in gezonde spier. Maar goed, je wilt wel een mooi langdurig resultaat natuurlijk. Wat ik gek vond is dat pc Nio zei dat de grootte van de prothese niet uitmaakt qua rimpeling? Dus of ik nu 275 cc of 400 cc zou nemen, evenveel kans. Klopt dat wel? Lijkt mij des te groter de prothese, des te meer kans? Misschien verkeerd begrepen...

En stel dat er rimpeling komt, is dat dan echt heel goed te zien? Of is het meer dat je het dan goed voelt?

Zijn er dames die ook Monobloc Hydrogel voor de spier hebben? Wat is jullie ervaring? Valt het allemaal erg mee? Of komt de rimpeling meer in de loop der jaren? Pfff lastig toch allemaal....

Posted

Waarom niet dp? Snijden in een gezond,lichaam doe je al.

Je betaald een flink bedrag voor een mooi resultaat , waarom dan de gok nemen op zichtbare rimpels??? Bij mij zei nio Ook dat ik voor de spier kon , maar met hydrogel wilde hij geen garantie geven op rimpelen, en geloof me , ze gaan rimpelen , gelukkig zie ik het niet, maar voel het wel..

Ook zou ik je aanraden voor het grootste te gaan, ik heb ook 400 en valt me reuze mee hoe groot ze zijn, je wend er zo snel aan....

Oja, pijn? Ik heb wat spierpijn gehad, maar pijn kon ik het niet noemen hoor..

Dag na OK , kon ik al zelf uit bed, broeken aan / uit, dat soort dingen....

Ga niet van het ergste uit..

Posted

Pff lastig, het voelt als luchtballon die je weg kunt drukken en als je loslaat en weer voelt er weer zitten.

Ik voel ze altijd aan de onderkant , in sommige houdingen minder als de andere..

Ik zie ze thank god niet

En boven zie en voel ik niks, heb dual plane gelukkig !

Posted

Hoe voelt zo'n rimpeling? Is het iets wat je altijd voelt of af en toe? Is het storend? Ik krijg ook MH dus nouja ben nieuwsgierig ;)

X

Als ik m'n hand erover heen haal dan voel ik een soort golfjes. Mijn vriend voelt het overigens niet en het is bij mij niet zichtbaar dus niet echt storend.. merk het vooral nadat ik een bh gedragen heb, dan moet alles weer even zijn natuurlijke vorm aannemen :)

• 1 month later...
Posted

hier ook rimpeling en flinke ook na 7 jaar en nu goed zichtbaar

heeft er bij mij al bijna vanaf het begin gezeten maar toen was het niet te zien.

voelt idd als golfjes (waterbed idee als je erop gaat zitte of op bed duwt)

Ik vind het storend en langzaam aan zijn mijn protheses ook pijn gaan doen omdat ie nu alles richting mijn tepel drukt.

jmmr genoeg kan ik nu na 7 jaar zeggen dat ik ze niemand aan zou raden meer,

maar ik denk dat elke implantaat wel zo zijn voor en nadelen heeft en je moet gewoon geluk hebben.

heb em trouwens op de spier, onder de spier lukte niet dan duwde mijn spier hem heel hoog.

liefs

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.