Roxy19 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 hallo allemaal ik ben roxy en ik ben 19 jaar oud. woensdag 28 januari was de grote dag. ik ben van cup A naar 425 CC gegaan. en ben onwijs benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik ben door dr schietekatte geopereerd in amstelveen
girl123 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Ziet er mooi uit! Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn. Is de operatie je meegevallen? Mag ik vragen hoe lang je bent?
Nina-26 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 hallo allemaalik ben roxy en ik ben 19 jaar oud.woensdag 28 januari was de grote dag.ik ben van cup A naar 425 CC gegaan. en ben onwijs benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.Ik ben door dr schietekatte geopereerd in amstelveenGefeliciteerd met je boobies. Hoe is de operatie gegaan ik wordt dinsdag geholpen door dr schiettecatte 400 of 425 cc. Ik voeg je even toe ben heel benieuwd naar je foto's ☺
Myboobs Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 hallo allemaalik ben roxy en ik ben 19 jaar oud.woensdag 28 januari was de grote dag.ik ben van cup A naar 425 CC gegaan. en ben onwijs benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.Ik ben door dr schietekatte geopereerd in amstelveenGefeliciteerd!Hoe voel je je?Ik ben dinsdag aan de beurt, krijg ook 425cc hp ben benieuwd!
Roxy19 Posted February 1, 2015 Author Posted February 1, 2015 Bedankt allemaalHet gaat nu goed met me de pijn valt nu gelukkig ook mee.De operatie is goed gegaan en had vooral snachts pijn. Vandaag voor het eerst doorgeslapen zonder wakker te wordenIk ben 1.72 Dames heel veel succes met jullie operatie
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.