Ga naar inhoud

Jo-anna : 30 juni 2015 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Na een tijdje alleen te hebben gespiekt heb ik besloten om mezelf toch maar voor te stellen. Dit is mijn eerste keer op een forum dus ik heb verder geen idee hoe het werkt :P

Ik heb 22-01-2015 mijn eerste consult gehad bij dr. Corion van Bergman clinics. Ik was eigenlijk meteen al erg blij met deze pc. Hij was heel aardig en vertelde over zijn studie en onderzoeken die hij heeft gedaan en wat hij doet voor reconstructieve plastische chirurgie. Het was een fijn consult. Hij raadde mij de Natrelle MF 290cc aan of de Natrelle MX 325cc. Nu na een paar weken neig ik toch maar de grootste. Ik ben 1.62 en 48 kilo. Mijn omvang is 65 dus ik ben niet erg groot. Ik hoop in ieder geval een mooie D cup te krijgen en vroeg me af of er meer mensen zijn met dezelfde omvang die uit zijn gekomen op een D cup. Of misschien mensen die er al wat meer van weten!

Ik heb al wat topics afgezocht en wat voorbeelden gevonden maar ik ben toch benieuwd wat voor reacties ik krijg! De afspraak is ook al gemaakt, deze staat nu op 30-06-2015. Het is wat ver vooruit maar dat komt grotendeels vanwege mijn werk (ik geef namelijk paaldansles en ik mag dit 8 weken niet doen dan). Zijn er nog meer sportfanaten die na een bv weer op moesten bouwen?

Groetjes,

Jo-anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Heb je de zoekbalk al geprobeert? Daar zal wel wat info uit komen over Corion.

Wat super dat je al een datum heb. Ik zal dit zo ook even in je titel gaan zetten. Het is nog wel even een eindje weg, maar als je straks dan je operatie heb gehad dat kun je dit topic gebruiken om evt een verslagje neer te zetten.

Wat leuk dat je les geeft in paaldansen! Dat lijkt me echt zo leuk om te doen!

Heb je verder vragen dan horen we het graag.

Veel leesplezier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Een beetje laat maar thanks Esmeralda!

Ik kreeg helemaal geen melding dat er wat was gereageerd op mijn berichtje!

Inmiddels heb ik een tweede pas sessie gehad en heb ik definitief besloten om voor de Natrelle MX 325cc te gaan. Dit is een anatomische prothese en wordt dual plane geplaatst. Groter zou ook echt niet passen zei dr. Corion :P

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Succes met je operatie alvast! Ik heb 300cc achter de spier en ik ben 7 weken geleden voor de 2e x geopereerd. Vanaf 4 weken po ben ik wat gaan fietsen en squatten en ik ben vandaag weer begonnen met EA active. Ook heb ik net voor het eerst weer geprobeerd in de paal te klimmen. Het moment dat je 1 been in de paal hebt en het andere nog op de grond waarbij je je met je armen optrekt vond ik erg eng en pijnlijk aanvoelen en ik heb dan ook besloten toch nog ff te wachten jammer genoeg. Draaien durf ik al helemaal nog niet te doen omdat ik dan helemaal geen steun heb van mijn benen. Ik was bang voor krachtverlies maar daar merkte ik gelukkig niks van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dankjewel Vienna1981! Ik heb je berichtje helemaal niet gezien!

Ik ga er gelukkig snel achterkomen hoe het voelt want over een half iur stap ik in de auto richting de kliniek, spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.