yellie64 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hoi allemaal, Ik ben nu zes dagen verder. Bij mij is er 425 dual plane geplaats in beide borsten. Vind het toch wel een heftige operatie. Mijn rechterborst staat erg onder spanning door de grote borstspier. Deze druk mijn borst nu zelfs naar beneden. Je voelt het getrek ook. Linkerborst gaat eigenlijk prima en ik heb daar veel minder last van. Het vervelende is het slapen. Je kan alleen maar op je rug slapen en dat is vreselijk. Heel je rug komt vast te zitten. Ik probeer positief te blijven en ik kan niet wachten op het eindresultaat!!
indo-w Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hoi yellie! Ik heb je via Larissa's topic gezien!! Jij had gisteravond ook controle in Barendrecht!! Me too bij William, had de afspraak om half 8 in de avond.. Hoe laat had jij 'm miss hebben we elkaar in de wachtkamer gezien! Vond het grappig dat je zei dat je het vreemd vindt dat als je je armen langs je borsten laat gaan dat je dan die rondingen voelt!! Hahaha dat is een van de eerste dingen die ik zei tegen m'n vriend dat ik raar vond!!! Nog nooit eerder gehad natuurlijk En wat je zegt over slapen, precies hetzelfde gehad!!! En nog steeds een klein beetje, maar lang niet zo erg als in het begin. Ben zo blij als alles gewoon weer normaal kan en is.. En dat ik echt kan gaan genieten van m'n borsten!!! Xxx Liefs
Larissa1984 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hoiiii!!!Goed zo je eigen topic!! ( al ben je ook welkom in die van mij hoor!) ;-)Hoe was je controle gisteren? Ik slaap al beter, nog wel stijf en pijnlijke rug en schouders bij het wakker worden en de hele nacht doorslapen zit er niet in, maar sinds ik wat platter ben gaan liggen, 2 hoofdkussens en dan 2 kleine kussens als armleuningen onder mijn armen/ ellebogen , slaap ik echt stukken beter!X
Gigi21 Posted February 5, 2015 Posted February 5, 2015 Hoi hoi !'Ik word Dinsdag geopereerd , en zie er erg tegen op om op mijn rug te moeten slapen !! Verder zie ik het wel en laat ik het wel over me hern komen !! En wat je zegt over je armen en rondingen voelen dat vond ik met passen al apart hihi !! Verder kijk ik er wel naar uit eindelijk borsten !!Succes met je herstel liefs xx
yellie64 Posted February 5, 2015 Author Posted February 5, 2015 Hoi Meiden,Goh, ik wist niet eens dat ik reacties had op mijn eigen voorstel topic. ;-)Moet ook allemaal even kijken hoe het werkt!Waarschijnlijk heb jij mij in de wachtkamer gezien INDO-W, was jij dat meisje met die lange mooie zwarte wimpers, je zat in de hoek tegen de toonbank aan? Klopt dat?Ik was om 20:00 aan de beurt, maar het loopt daar altijd zo belachelijk uit..... Ik had daarom om 19:00 gebeld hoe het zat met de uitloop omdat ik dat al 2x eerder heb gehad. Aangezien het oor mij een uur rijden is en oppas moet regelen voor mijn kids wil ik geen uren in de wachtkamer zitten. Dus waren wij er pas om 20:30.....dus ik weet eigenlijk niet of dat ik je dan gezien heb....;-)XXXXXXXXXX
indo-w Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Hoi Daaniiey91 Hoi Meiden, Goh, ik wist niet eens dat ik reacties had op mijn eigen voorstel topic. ;-) Moet ook allemaal even kijken hoe het werkt! Waarschijnlijk heb jij mij in de wachtkamer gezien INDO-W, was jij dat meisje met die lange mooie zwarte wimpers, je zat in de hoek tegen de toonbank aan? Klopt dat? Ik was om 20:00 aan de beurt, maar het loopt daar altijd zo belachelijk uit..... Ik had daarom om 19:00 gebeld hoe het zat met de uitloop omdat ik dat al 2x eerder heb gehad. Aangezien het oor mij een uur rijden is en oppas moet regelen voor mijn kids wil ik geen uren in de wachtkamer zitten. Dus waren wij er pas om 20:30.....dus ik weet eigenlijk niet of dat ik je dan gezien heb....;-) XXXXXXXXXX Yellie hahaha voor mij was het ook allemaal uitzoeken in het begin hier op het forum! Nee ik heb helaas geen hele lange, mooie zwarte wimpers hahaha wel zwart maar lang niet zo lang!! Ik was om 20.00u de deur uit, dus dan hebben we elkaar niet meer gezien! Ik had dan gelukkig ook maar 'n kwartier uitloop! Dat was trouwens ook echt 'n chaos toen we daar binnen kwamen! We waren belachelijk te vroeg daar niet van, maar er werd meteen gezegd er is wel 'n uitloop van ongeveer 45 min ik dacht ooohhh nee he!! Zo ver moeten rijden en dan nog zo lang moeten wachten!! Dus de hele wachtkamer zat vol.. En ik zag dat Straten niet in die controlekamer zat, dus ik denk na 2 meiden die controle hadden gehad, toch wel even vragen of dat Straten hier is, want mij is uitdrukkelijk gezegd met de afspraak inplannen: je kan alleen op woensdag op controle komen, want dat is de enige dag dat Straten hier is! Nou oké prima dan kom ik toch woensdag, geen probleem. Dus ik loop naar dat meisje achter de balie en vraag: is Straten wel aanwezig heb namelijk met HEM een afspraak.. Dus zij van ooow oké dan moeten we even kijken, want Straten zit in een ander gebouw en toen in een keer heel veel andere meiden om me heen van ja hallo ik heb ook een afspraak met Straten!!! Toen begon de chaos hahaha.. Nou uiteindelijk bleek dat 2 meiden wel een afspraak hadden met Straten en de rest moest gewoon bij William zijn, dus 2 minder in de wachtrij Mja ik zeg tegen dat meisje van vind het wel raar dat ik perse een afspraak op woensdag moest maken omdat Straten hier is en dan in een keer heb ik met iemand anders een afspraak.. Mja oké het zal dan ook wel zo zijn, maar dan moeten ze dat niet aan de tel zeggen!! Maar dus omdat 2 meiden al uit de wachtrij gingen had ik gelukkig maar 15 min uitloop!!! Hahaha sorry lang verhaal.. Maar moest het even kwijt hier Maar Yellie hoe is je controle gegaan? Alles goed? Martelband om? @Larissa: zo slaap ik ook tegenwoordig, net alsof ik in een ligstoel lig haha, maar blijf last van m'n rug houden tijdens het slapen! Vannacht 4 keer wakker geworden, en ik dacht dat het de goede kant op ging!!! Xxx Liefs
yellie64 Posted February 7, 2015 Author Posted February 7, 2015 Hey Indo-w!Ik vind het altijd een chaos daar bij Diana Gabiels......Ik heb je inderdaad net mis gelopen!Het was de derde keer dat wij daar zijn geweest en we hebben de afgelopen twee keer 1,5 uur moeten wachten terwijl je net een uur in de auto hebt gezeten. Dat vind ik niet zo netjes, ze kunnen ook de klanten opbellen dat er uitloop is.Afgelopen woensdag hebben wij 40 min moeten wachten. De controle was inderdaad bij William. Hij was ook aanwezig bij de operatie.Ik vind het een hele fijne vent.Ik hoef geen martelband om omdat ze bij mij niet hoof zitten. Mijn voorsituatie is namelijk dat voordat ik kinderen kreeg een cup D had.Toen ik zwanger was van mijn eerste zijn ze gegroeid tot cup G. Na de eerste zwangerschap zijn ze teruggeveerd naar Cup C.Mijn tweede zwangerschap waas een beetje hetzelfde.Een aantal jaar later ook na gewichtsverlies was er weinig meer over. De volume was aan de onderkant en niets meer aan de bovenkant.Met de protheses zijn mijn 'lege' zakken weer opgevuld. Daarom waren ze vrijwel snel op hoogte en hoef ik geen martelband om.Alleen mijn rechterborstspier is opgezwollen en aanwezig. Hij beklemt ook mijn zenuw soms zodat ik tinteling voel af en toe in mijn arm. Omdat mijn rechterborstspier behoorlijk sterk en ontwikkeld is geeft ik dat de schuld. Je kan maar beter slappe spieren hebben ;-)Deze moet ik goed in de gaten houden maar kan ook nog maanden duren voordat alle zwelling verdwenen is. Geduld is weer het sleutelwoord.Slapen gaat trouwens prima weer. Weleens waar op mijn rug maar ik begin er langzaam aan te wennen en ik slaap nu ook echt de hele nacht lekker door. Dat is super fijn.Nu is mijn volgende controle pas 29 april.......XXXX
indo-w Posted February 8, 2015 Posted February 8, 2015 Hey Yellie, Het is inderdaad altijd chaos daar!! Maar was wel blij dat ik uiteindelijk maar 15 min uitloop had, pfff had er niet aan moeten denken om daar zo lang te moeten zitten! De 1e consult bij Diana hadden we ook 1 uur uitloop en de 2e keer bij Straten zelf hadden we 1,5 uur uitloop!!! Dus dat is echt zeker 'n minpunt! Maar ja nu heb ik ook 29 april m'n laatste controle en dan hoef ik daar NOOIT meer naartoe! Haha Ik heb trouwens weer om 19.30u controle, jij? Wat fijn dat je de nacht door slaapt! Kon ik dat maar zeggen... Ik heb echt last van pijnlijke borsten als ik wakker word maar ook hier is het sleutelwoord "geduld" Met die tintelingen heb ik trouwens ook links gehad, maar heb op 'n gegeven moment m'n schouderbandje iets losser gemaakt dan de rechter en dat hielp bij mij heel goed! En m'n linkerborst begint ook echt goed te vormen! Veeeel minder vocht, merk het echt in m'n beha Xxx Liefs
Larissa1984 Posted February 11, 2015 Posted February 11, 2015 Hoiii!!!Stilletjes rondom jou?Hoe is het met je???X
yellie64 Posted February 15, 2015 Author Posted February 15, 2015 Hoi!Daar ben ik weer! Na 3 weken thuis te hebben gezeten ga ik morgen eindelijk weer werken. Ik en vooral mijn partner ;-) merken het op dat ik best geïrriteerd reageer. Dit omdat ik niet zo heel goed om kan gaan met het feit dat je niet echt uit de voeten kan. Bij alles wat je doet wordt je herinnert aan je borsten maar dan niet echt op een positieve manier. Niet dat je gruwelt van de pijn, integendeel.Het slapen gaat gelukkig al een stuk beter. Mijn rechterborstspier is nog steeds heel erg aan het protesteren. Deze borst is qua uiterlijk nog anders als de linker, de linker is wel erg mooi geworden trouwens....... Hopen dat de rechter bij gaat trekken.....Om de tijd te doden struin ik internet af...is ook niet altijd even goed voor je gemoedstoestand.. :-)Maar genoeg over mij.... hoe is het met jullie?
indo-w Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Hoi!Daar ben ik weer! Na 3 weken thuis te hebben gezeten ga ik morgen eindelijk weer werken. Ik en vooral mijn partner ;-) merken het op dat ik best geïrriteerd reageer. Dit omdat ik niet zo heel goed om kan gaan met het feit dat je niet echt uit de voeten kan. Bij alles wat je doet wordt je herinnert aan je borsten maar dan niet echt op een positieve manier. Niet dat je gruwelt van de pijn, integendeel.Het slapen gaat gelukkig al een stuk beter. Mijn rechterborstspier is nog steeds heel erg aan het protesteren. Deze borst is qua uiterlijk nog anders als de linker, de linker is wel erg mooi geworden trouwens....... Hopen dat de rechter bij gaat trekken.....Om de tijd te doden struin ik internet af...is ook niet altijd even goed voor je gemoedstoestand.. :-)Maar genoeg over mij.... hoe is het met jullie?Hoi hoi!!!Ik begrijp precies wat je bedoelt met de irritaties!! Haha erg vervelend om zo afhankelijk te zijn he..Weer zin om te werken? Ik had echt zo geen zin om weer te moeten beginnen!! Haha nog steeds niet.. :-PIk heb nog steeds dat mijn linkerborst meer vocht vasthoudt, maar toch heb ik de laatste dagen meer pijn aan m'n rechterborst.. Vooral met slapen, dan heb ik echt zo'n zeurderige pijn, erg vervelend!!Ben echt blij als de tijd er is dat alles normaal is en geen pijn doet... Geduld he..... ZO moeilijk! Owja trouwens ik heb nu sinds bijna 'n week zo'n pijn aan mijn tepels!!!! Echt gewoon niet meer leuk :-(Normaal gesproken heb ik daar last van zo 'n week voor m'n menstruatie, maar dan is het ook maar voor 1 dag, max. 2 dagen. Maar nu heb ik het al zo lang :-( doet echt pijn zeg!!Xxx Liefs
yellie64 Posted February 16, 2015 Author Posted February 16, 2015 Hey INDO-W,ja dat herken ik die pijn aan je tepels! Bij mij heeft de linker kant meer gevoel dus daar is het erg vervelend. Zelfs je BH aantrekken en het schuiven in de bh met bewegingen....overgevoelig. Ook vindt ik kleine velletjes in mijn bh.....mijn huid is zich aan het vernieuwen.Je moet er wat voor over hebben............ ;-(Ik zou wel in een teletijdmachine willen zitten om een stukje verder in de tijd te willen gaan. Lijkt mij wel fijn!Ik ben ook zooooo benieuwd hoe ze eruit zien als de boel genezen, gedaald en ontvocht is......Als ik een foto er van maak ziet het er anders uit als ik in de spiegel kijk.......,....,XXXX
yellie64 Posted November 4, 2015 Author Posted November 4, 2015 Beste allemaal,Op 26 januari heb ik een borstvergroting gehad. Eigenlijk vanaf het begin zijn beide borsten bijna altijd koud, terwijl de rest van mijn lijf gewoon warm is.Zoek acties op internet leveren vrijwel niets op. Ik heb zojuist mijn chirurg een mail gestuurd. Dus ik wacht even op antwoord van hem.Tevens is het gevoel nog steeds niet hoe het was. Beide borsten zijn vanaf het litteken tot aan de onderkant van de tepelhof gevoelloos. De zijkant van mijn borsten zijn niet gevoelloos maar met aanraking voelt het heel ver weg. De tepel zelf heeft wel gevoel maar dat is verre van prettig te noemen. Ik hoop echt dat het nog goed komt maar ik ben me er ook van bewust dat het voor altijd kan zijn.Qua uiterlijk ben ik gelukkig tevreden.Hopelijk herkent iemand zich in mijn verhaal.Groetjes!
Didi80 Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Hai Yellie64 Ik heb dat ook al jaren, denk dat dat er bij hoort heb het niet altijd denk ik maar voel ook niet altijd. Groetjes didi
Alyssa76 Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 bij mij was het ook...koudere borsten, minder gevoel raar gevoel aan de tepel..ik heb ook jaren geen of weinig gevoel aan mij arm gehad en jarenlang last aan mij linker arm(spieren)...toch met de tijd is allemaal opgelost...ook meer gevoel..Maar nooit terug zoals in begin
BrownieG Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Hey, heb af en toe ook koude borsten maar als ik dan onder de douche vandaan kom zijn ze weer op temperatuur. Ik weet eerlijk gezegd ook niet precies wat zich dan afspeelt daarbinnen maar zal zeer waarschijnlijk " weer met de zenuwen" te maken hebben. Met betrekking tot gevoel; ik herken dat wel maar dat komt bij mij wel geleidelijk.. langzaam...terug. Ik voel wel iets maar er zit nog hier en daar, dat " fluwelen gevoel" op mijn huid. Tepels zijn bij mij oke! Ik ben nu bijna 5 maanden po maar heb topics gelezen dat dit weer bij iedereen anders hersteld. Heb geloof ik ergens gelzen bij iemand na 1,5 jaar! Volg effe je topic ivm koude tetten, ook nieuwsgierig naar
Heanne Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 Hier ook koude tetten, en links een gevoelloze borst. Ben ruim 3 mnd po. Baal er wel van, want de tepels reageren niet goed. Dus steeds van die bolle spenen, vind ze hard er gewoon mooier uitzien maarja zonder gevoel...dan blijven ze zacht. Hoop echt dat het snel verbeterd.
Jennyxoxo Posted November 4, 2015 Posted November 4, 2015 misschien omdat er logischerwijs geen bloed stroomt door de protheses het ook niet opgewarmd kan worden het enige warmte dat ze krijgen is van je lichaams weefsel rondom maar zal nooit net zo warm worden in de kern van de prothese als een echt stuk huid/ orgaan / spier. vandaag koude gevoel. een zakje water kan je 3 dagen in je kamer laten liggen en je zou denken rond de 20 graden maar als je het vastpakt voelt het echt koud aan hoor !!ik weet het ook niet zeker maar ik denk zo iets ?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.