canadiangirll Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hello lady'sligt het nu aan mij of is merendeels van van de bh's push up?ik wil gewoon een voorgevormde bh. Heb ze zeker wel al gevonden. Maar toch is het alsof de mooie allemaal push up zijn
margriet2380 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hoi CDIk heb er wel zien liggen mooie voorgevormde bij de HM.
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Die topictitel!!! Hilarisch!! Maar gek is dat hè haha.. Vroeger waren alle mooie bh's zonder push up.. En nou heb je een bv en hebben ze alle mooie bh' s alleen nog maar mét push up!! Maar zonder gekheid... Al online geschopt? www.grotecupmaten.nl, wehkamp om maar een paar sites te noemen. (Weet de rest niet uit mijn hoofd ) En ik ben zelf gek op sapph... Die zitten als een pyjama, vind ik Succes met je oorlog hihi Xxx
canadiangirll Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Haha ja het is echt oorlog.....strijd tegen de push ups.h&m ben ik geweest maar niet veel hier. Of is 75 d gewoon een lastige maat? Idd ik kan eens bij wehkamp kijken, wilde het eerst niet doen omdat de ene D de ander niet is qua model......but what the f*** dan sturen we hem toch terug.dankjewel wiefkesxxx
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Gewoon een hele lading in een keer bestellen, verschillende maten. Betaald maar 1 keer verzendkosten en wat niet goed is stuur je gratis terug Succes!!
canadiangirll Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Bb, ik ga straks naar de kapper maar jij kan vast raden wat ik ga doen als ik daar zit te wachten haha.......lang leve de smartphones.xxx
margriet2380 Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Bij de V en D hebben ze eigenlijk alle merken ook saph, en D is een maat die eigenlijk overal te verkrijgen is!
Ruitje Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Net hetzelfde probleem haha Vroeger altijd mooie zien hangen welke niet gevuld waren Nu net omgekeerd haha Het zal wel aan ons liggen zeker Nu heb ik al m'n bh's gekocht bij een lingeriewinkel daar hebben ze wel 1000 bh's haha dus heb er wel mooie gevonden! Succes met je zoektocht!
canadiangirll Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Bij de V en D hebben ze eigenlijk alle merken ook saph, en D is een maat die eigenlijk overal te verkrijgen is!ja klopt D is best een makkelijke maat. Maar maar mag geen push up en dan is het weer iets lastiger
canadiangirll Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Net hetzelfde probleem haha Vroeger altijd mooie zien hangen welke niet gevuld waren Nu net omgekeerd haha Het zal wel aan ons liggen zeker Nu heb ik al m'n bh's gekocht bij een lingeriewinkel daar hebben ze wel 1000 bh's haha dus heb er wel mooie gevonden! Succes met je zoektocht! haha ja dat is idd het beste, gewoon een lingeriezaak binnen wandelen. Dan slaag je gegarandeerd
Guest Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik heb ook oorlog vanochtend naar speciaalzaak gegaan waar ze wel de moeite namen, en te kijken of ik wel de goede maten uitkoos... ik heb dus een 60E fijne omvangsmaat he
canadiangirll Posted February 3, 2015 Author Posted February 3, 2015 Ik heb ook oorlog vanochtend naar speciaalzaak gegaan waar ze wel de moeite namen, en te kijken of ik wel de goede maten uitkoos... ik heb dus een 60E fijne omvangsmaat he 60? Oh dat is inderdaad lastig. Zal wel moeilijk zijn he? Dan mag ik niet klagen met 75 is toch iets meer in te vinden denk ik.
Linapinda Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik heb ook oorlog vanochtend naar speciaalzaak gegaan waar ze wel de moeite namen, en te kijken of ik wel de goede maten uitkoos... ik heb dus een 60E fijne omvangsmaat he Ik vind het zelf soms een rotwinkel, maar van meisjes hier gehoord dat Hunkemoller bh's kan inkorten voor je?
Guest Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Oh dat is ideaal joh! Dat wist ik niet haha moet je nagaan, ze nemen daar niet eens de moeite zoiets te vermelden haha
Linapinda Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Oh dat is ideaal joh! Dat wist ik niet haha moet je nagaan, ze nemen daar niet eens de moeite zoiets te vermelden haha Ik krijg daar standaard de bitch-look begroeting. En de vorige keer was ik in de winkel waar ze zo'n tafel in de eerste 3 meter hebben staan, dus je moet er links of rechts langs. Het pad was rechts geblokkeerd door een doos merchandise, was de verkoopster geïrriteerd dat ik linksom tussen haar en een klant naar buiten wilde lopen. Wat moet ik doen dan na twee keer "pardon, sorry". Als je dan nog niet opzij gaat ga ik er wel dwars doorheen. Pffff. Terwijl een vriendin van mij op hun hoofdkantoor stage liep, en daar zijn ze superaardig. Nah zeg.
Boho Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik krijg daar standaard de bitch-look begroeting. En de vorige keer was ik in de winkel waar ze zo'n tafel in de eerste 3 meter hebben staan, dus je moet er links of rechts langs. Het pad was rechts geblokkeerd door een doos merchandise, was de verkoopster geïrriteerd dat ik linksom tussen haar en een klant naar buiten wilde lopen. Wat moet ik doen dan na twee keer "pardon, sorry". Als je dan nog niet opzij gaat ga ik er wel dwars doorheen. Pffff.Terwijl een vriendin van mij op hun hoofdkantoor stage liep, en daar zijn ze superaardig. Nah zeg.Ik hoor dit zo vaak, het lijkt wel alsof ze hun personeel daarop selecteren? "Zo, jij ziet er wel uit alsof je mensen binnen 3 seconden weer de winkel uit kan jagen."
Guest Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ja vreemd he, mogen best wel wat aan hun klantvriendelijkheid doen daar! Ik had daar een maximizer gekocht (70D) en wist dat ie niet goed was ..te kleine cup en eigenlijk te grote omvang, maargoed ik denk moet iets..ik nog 2x gevraagd of ze niet iets anders hadden, nee hebben we niet. (Ze keken niet eens voor me) dus ik zeg nja dan neem ik deze wel gewoon.. ik kreeg echt een snauw van heb je gewaarschuwd he :s helemaal mooi, wel kunnen zeggen die is te klein, maar niet de moeite willen nemen mjjn maat op te meten en voor een grotere bh te kijken.. pff en inderdaad, die bitchlook, weet precies wat je bedoelt
Boho Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Als ze dan nog mega goedkoop zouden zijn, maar dat vind ik nou ook wel meevallen.. Ga liever naar de Primark, heb je bh's voor 8 euro. Of de Bijenkorf, wel wat duurder maar daar heb je zelfs een knopje in het pashokje zitten als je hulp wilt
Linapinda Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Hunkemoller heb ik vaak zat gehad dat ze zeiden dat ze het niet hadden en ik het even later toch vond. Maar dan heb ik gelijk iets van; stik er maar in. (later toch stiekem mijn vriend sturen omdat ik de bh toch wilde hebben.. Haha, shit) Bij de primark heb ik dat de beugels erdoorheen gaan poken na een paar keer wassen. En ook al was ik hem met de hand, de stof krimpt om een of andere reden en dan trekt ie dat schuim in de cup scheef. Alsof bh's helemaal niet zijn gemaakt om te dragen. Pfff.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.