mrs.jacobs Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Hey Ladies! Ik zal me even voorstellen voor degene die mij nog niet kennen! Ik ga al een paar jaartjes mee @ het forum, en wil echt al sinds mijn 18e een borstvergroting. (vele hier volgens mij op jonge leeftijd) Mijn moeder staat hier zowiezo niet achter, dus jong een vergroting zat er voor mij niet in.. Nu, 3 kinderen verder is het eindelijk zover! Ik ben op Consult geweest bij Diana Gabriels. Heb een uurtje moeten wachten in de wachtkamer, maar dat vond ik niet zo erg.. Had al gelezen dat het uit kan lopen bij Diana, dus was er al op voorbereid. En ik was al zoo benieuwd hoe het consult zou gaan! Eenmaal op consult luisterde ze goed naar wat mijn wensen waren.. Ik had trouwens foto's op mijn telefoon staan hoe ik het wilde hebben. Dus heb dat ook laten zien. Net zoals iedereen moest ik ook mijn bovenkant uitdoen.( voelde echt Awkward hoor ) Maar wilde het ook wel graag zien met protheses! Ze liet me de 375 zien (SportBH, kipfiletjes en een wit shirt aan) en ik zei al gelijk tegen haar, ik wil groter.. Toen keek ze naar de toestand van mijn huid en vet, en Diana zei: "ik vrees dat het niet groter kan. Je bent een klein vrouwtje.. Denk dat je dan striemen krijgt, wat je echt absoluut niet wil! Maar je moet maar even bij dokter Hupkens kijken als het groter kan" Zo gezegd, zo gedaan! Dokter Hupkens zei dat 400 wel het max is want anders worden de protheses breder dan mijn borstkast (ofzoiets) Mijn gevoel zei nog steeds: ik vind 400cc te klein! Maargoed, ik durfde niet zo goed te zeggen dat ik meer wilde dus hield maar mijn mond, en ging akkoord met 400cc. Ik ging met een gemengd gevoel naar huis, en dacht thuis: ik ga op internet kijken naar een andere plastische chirurg.. die wel meer kan en wil zetten! Ik heb research gedaan naar Hupkens en zag dat hij idd van de wat kleinere Tieten is. Geen grote mooie sexy boobies! Na een paar nachtjes slapen heb ik toch een afspraak gepland bij Nio! Veel meiden hier op het forum zijn door hem geopereerd en dus dacht ik: even bellen! Heb daarna ook weer even Diana gebeld en een afspraak gepland, kon de volgende dag gelijk op consult en heb dat dus ook gedaan. Heb gelijk tegen Dr. Hupkens gezegd dat ik 400cc te klein vind. Heeft ie weer gekeken naar de projectie en de breedte van mijn borst en zei "425cc is wel echt het max. Het moet wel natuurlijk ogen en je huid moet het aankunnen. Je kan meer willen, maar als je lichaam het niet toelaat, raad ik het echt af. Je gaat dan striemen krijgen.." Ik: :43:jaaa!! 425cc daar ga ik mee akoord!!! helemaal goed! ja is goed! :D Thuis aangekomen, Nio afgebeld en ik ben er klaar voor! Mijn datum had ik ook al, was 6 feburari 2015 in Nijmegen. Vandaag.. ben ik dus gebeld door Diana Dat de operatiedatum is gewijzigd naar 7 Februari om 07:15. PFF!!! Ik KON al niet wachten, ik HEB al slapeloze nachten, krijg moeilijk eten door me keel.. en nu dit nog! Omg.. ik kan echt heeeel slecht tegen dit gevoel!! Ik hoopte dat het morgen al was.. Nu NOG 1 dag erbij! Wat een toestand! Maarrrrr het stelt me toch wel weer gerust dat ik volgende week Big Ass Boobies heb! Dus zoveel moet ik niet klagen, vind je ook niet? Oja, ik heb nu 75B. ( lege boterhamzakjes ) Ik ben 1.60 lang en weeg 50kilo Op de planning staat 425cc, High Profile, Dual Plane In het Kliniek in Amstelveen door Dr. Hupkens. (Hij heeft 375cc, 400cc en 425cc besteld. Ben bang dat ie toch voor de 375 of 400cc kiest ) Nouuuuu Dametjes! Heb alweer genoeg gekletst volgens mij! Dikke kus, Mrs. Jacobs!
Gigi21 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Hahaha leuk verhaal:) Big ass boobies hahaha !! Wel balen dat je een dag langer moet wachten , het wachten duurd al zolaaaannngg hihihi !! Ik zal blij zijn als het de 10 e is !!Succes met aftellen !! Liefs x
mrs.jacobs Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Hey Moppie, Jaaaaa Is echt verschrikkelijk dat wachten! 10 Feb lijkt ook echt zoooooo laaaaaang! Zucht!! Ben blij als het zover is inderdaad!! Komt helemaal goed joh! We houden elkaar op de hoogte! Dikke kus
Larissa1984 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Ik stuiter helemaal mee in je verhaal!!Zo herkenbaar ook!!!Van harte met je datum, geweldig he? Nu gaat t gebeuren!!Veel plezier met de voorpret, en het voor gestuiter, het is zo de 7e!!! :-))X
mrs.jacobs Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 @Larissa1984 Hey Wijffie! Dankjewel!! Jaa het gaat nu echt gebeuren! SUPER SPANNEND!! Ik ga zo even bij jou kijken want jij hebt ook 400cc high profile Dual plane.. Ben benieuwd wat voor maat jij hebt! Ik wil een D/E hahahaha xx!
Gigi21 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Hey Moppie, Jaaaaa Is echt verschrikkelijk dat wachten! 10 Feb lijkt ook echt zoooooo laaaaaang! Zucht!! Ben blij als het zover is inderdaad!! Komt helemaal goed joh! We houden elkaar op de hoogte! Dikke kus Ja erg he maar ik heb gelukkig wel genoeg afleiding mijn jongste word 8 dus die week nog zat te doen !! Maar we kunnen samen gaan aftellen super leuk Houden elkaar zeker op de hoogte ! xxx
mrs.jacobs Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 @Gigi21 wowwwww! Je moet nog en verjaardag plannen?! Succes meid!! Echt! Dat vraagt ook super veel energie hoor!! In december had ik 2 verjaardagen van me kids, Mijn eigen verjaardag, sinterklaas en kerst. Dat was ook hefffftig! Yeah samen aftellen!!!! Spannend he!! :D:D
Livje Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Ohh spannend he dat wachten!Ik kijk er ook zo naar uit. Gek genoeg heb ik op 'gezonde spanning' nog niet echt zenuwen terwijl t over 2 weken toch al zo ver is. Zal vast nog wel komen.Succes met aftellen!
Larissa1984 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Ik heb nog steeds geen foto's gepost... Schaam schaam...Ga er morgen echt even voor zitten, om dat te regelen!! :-)X
Gigi21 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 @Gigi21 wowwwww! Je moet nog en verjaardag plannen?! Succes meid!! Echt! Dat vraagt ook super veel energie hoor!! In december had ik 2 verjaardagen van me kids, Mijn eigen verjaardag, sinterklaas en kerst. Dat was ook hefffftig! Yeah samen aftellen!!!! Spannend he!! :D:D Ja hihi in Dec was me oudste jarig paar dagen voor kerst , ik 2 weken terug jongste over anderhalve week maar vieren we de 8 e en mijn man in maart !! Maar zat afleiding vind ik niet erg !! Net 2 Bhs besteld de Triumpf triaction een D en E ,en straks even bij hema kijken voor een tweede bh voor als deze in de was zit !! Zo raar om zo een grote bh te bestellen hihihi kei leuk !! xxx
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Zoo echt Gigi! Ik wil nog 1 sportBH. Heb er al 1 van Carefix Anna maat Medium. En denk dat ik nog op zoek ga voor nog 1. Denk dat die voor de eerste weken lekker gaat zitten. Ik kan me niet eens voorstellen nu hoe het zal zijn met 2 grote mama's! Heb gister rijstzakjes gemaakt met 425cc, in de nieuwe sportBH gestopt en zag er heel goed uit Hahahahah! Xx!
best_boobie Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Zo hey!! Best een lang verhaal voor iemand die zich afvroeg wat ze moest schrijven Leuk!!! Goed dat je zo achter je keuze staat!! Nu hopen dat de 425 gaat passen Succes met aftellen!!! Xxx BB
Gigi21 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Zoo echt Gigi! Ik wil nog 1 sportBH. Heb er al 1 van Carefix Anna maat Medium. En denk dat ik nog op zoek ga voor nog 1. Denk dat die voor de eerste weken lekker gaat zitten. Ik kan me niet eens voorstellen nu hoe het zal zijn met 2 grote mama's! Heb gister rijstzakjes gemaakt met 425cc, in de nieuwe sportBH gestopt en zag er heel goed uit Hahahahah! Xx! Heb heel lang zitten twijfelen of de Lipoe pi new en Care fix anna !! Mijn arts adviseerd de Triumpf dus toch maar die gedaan !! Als ik bij de hema niet kan slagen bestel ik alsnog een van die 2 of een 2 e triumpf haha wat een keuze !, Nee ik ook niet vond het met die pas bh al gaaf haha !! En heb nu nog 1 wat voorgevoormde bh aan 1 minder gevormde !! Dus die slijt ik nu af waren ook de enige die nog redelijk zitten haha de rest is te groot geworden , maar ik weiger om nog nieuwe te kopen al een hele tijd omdat dit al lang in de planning stond hahaha!! xxx
snoepje84 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hey meis balen zeg van de verandering van datum. Ik hoop voor je dat de 425cc gaat passen bij mij kregen ze er maar 330 in en ik heb pijn au au.De tijd vliegt hoor meis gewoon lekker veel dingen doe afleiding zoeken.
indo-w Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hey mrs.jacobs wat fijn dat Hupkens er toch iets meer ik kan gaan doen!! Ik zou even voor de operatie duidelijk zeggen dat je echt voor de 425 wilt gaan, zodat die niet te snel de kleinere erin doet.. Maar inderdaad striemen wil je ook niet krijgen! Word je ook niet blij van he.. Gefeliciteerd met je datum en laat het aftellen beginnen!!!! Xxx Liefs
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Hey meis balen zeg van de verandering van datum. Ik hoop voor je dat de 425cc gaat passen bij mij kregen ze er maar 330 in en ik heb pijn au au.De tijd vliegt hoor meis gewoon lekker veel dingen doe afleiding zoeken.Ja ik las het van de 330!Ik ben ook niet zo heel moeilijk dat als het niet past, dat ik ontevreden ben..Maar ik wil het wel echt heel graag!M'n borsten zijn echt heel slap.. Hoop dat dat een voordeel zal zijn!Succes lieffie met je herstel!!!KusKus
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Hey mrs.jacobs wat fijn dat Hupkens er toch iets meer ik kan gaan doen!! Ik zou even voor de operatie duidelijk zeggen dat je echt voor de 425 wilt gaan, zodat die niet te snel de kleinere erin doet.. Maar inderdaad striemen wil je ook niet krijgen! Word je ook niet blij van he.. Gefeliciteerd met je datum en laat het aftellen beginnen!!!! Xxx Liefs Hey Moppie! Ja, ik ga dat zowiezo laten weten dat ik echt 425 wil!! Heb ook al een foto uitgeprint die ik in me mapje ga stoppen. Van hoe ik het echt wil. Ben zoo bang voor de pijn op mijn ribben! Dat het zegmaar gaat drukken en ik niet goed kan ademen.. Ik weet niet wat ik kan verwachten toch!! Dus ben allemaal dingen in me hoofd aan het halen hahaha! Dikke kus!
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Zo hey!! Best een lang verhaal voor iemand die zich afvroeg wat ze moest schrijven Leuk!!! Goed dat je zo achter je keuze staat!! Nu hopen dat de 425 gaat passen Succes met aftellen!!! Xxx BB Hey BB! Jaa ik hoop ook dat het gaat passen! En als het niet gaat heb ik maar pech.. Xxxxx!!!
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Heb heel lang zitten twijfelen of de Lipoe pi new en Care fix anna !! Mijn arts adviseerd de Triumpf dus toch maar die gedaan !! Als ik bij de hema niet kan slagen bestel ik alsnog een van die 2 of een 2 e triumpf haha wat een keuze !,Nee ik ook niet vond het met die pas bh al gaaf haha !! En heb nu nog 1 wat voorgevoormde bh aan 1 minder gevormde !! Dus die slijt ik nu af waren ook de enige die nog redelijk zitten haha de rest is te groot geworden , maar ik weiger om nog nieuwe te kopen al een hele tijd omdat dit al lang in de planning stond hahaha!! xxxHahaha je lijkt mij wel!Ik doe al 2 jaar met dezelfde BH's hoor!Ook omdat ik het wist dat ik het zou gaan doen!Bijjjjjjjnaaaa wijffie!!Kriebel kriebel kriebelsss!!Xx
indo-w Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hey Moppie!Ja, ik ga dat zowiezo laten weten dat ik echt 425 wil!!Heb ook al een foto uitgeprint die ik in me mapje ga stoppen.Van hoe ik het echt wil.Ben zoo bang voor de pijn op mijn ribben!Dat het zegmaar gaat drukken en ik niet goed kan ademen..Ik weet niet wat ik kan verwachten toch!! Dus ben allemaal dingen in me hoofd aan het halen hahaha!Dikke kus!Ja snap ik dat deed ik ook! Je hoorde vaak dat het voelt als hele erge spierpijn, wat ik zo niet heb ervaren. Denk dat je er helemaal niks over kan zeggen en dat je het zelf moet meemaken.. Het is natuurlijk ook zo dat iedereen pijn anders ervaart!Bij mij is de spanning van de borsten zo goed als weg, alleen merk ik dat ze pijnlijk zijn als ik geslapen heb.. Misschien door dat de spieren dan weer stijf zijn ofzo, i don't know!Maar gaat allemaal goed komen! En weet je de pijn is maar tijdelijk en onze boobies voor altijd!!!!Xxx Liefs
Gigi21 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Hahaha je lijkt mij wel!Ik doe al 2 jaar met dezelfde BH's hoor!Ook omdat ik het wist dat ik het zou gaan doen!Bijjjjjjjnaaaa wijffie!!Kriebel kriebel kriebelsss!!XxJa zoooo leuk ziiiiinnnn iiiinnnn hihihi Nou geen hema BH dus toch maar fff kijken voor andere tweede sportbh Wel Echinaforce en arnica druppels ingeslagen !! Ook nieuwe hippe jogging broek 2 en vest gescoort oude waren asn vervanging toe !! En vanaf vandaag iedere dag ff verse jus persen !! Liefs xxx
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Ja snap ik dat deed ik ook! Je hoorde vaak dat het voelt als hele erge spierpijn, wat ik zo niet heb ervaren. Denk dat je er helemaal niks over kan zeggen en dat je het zelf moet meemaken.. Het is natuurlijk ook zo dat iedereen pijn anders ervaart!Bij mij is de spanning van de borsten zo goed als weg, alleen merk ik dat ze pijnlijk zijn als ik geslapen heb.. Misschien door dat de spieren dan weer stijf zijn ofzo, i don't know!Maar gaat allemaal goed komen! En weet je de pijn is maar tijdelijk en onze boobies voor altijd!!!!Xxx LiefsMaar je hebt echt gelijk!! onze boobs zijn voor altijd!Mits ze goed zijn gezet/geen kapselvorming enz..Komt echt wel goed met ons hoor!Heb jij nog tips die ik absoluut moet kopen en wat juist niet?
mrs.jacobs Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Ja zoooo leuk ziiiiinnnn iiiinnnn hihihi Nou geen hema BH dus toch maar fff kijken voor andere tweede sportbh Wel Echinaforce en arnica druppels ingeslagen !! Ook nieuwe hippe jogging broek 2 en vest gescoort oude waren asn vervanging toe !! En vanaf vandaag iedere dag ff verse jus persen !! Liefs xxx Ohw.. Waarom geen Hema BH? En wat is Echinaforce en arnica druppels? Waar zijn ze goed voor? Kan echt veel leren hier op het Forum zeg! Dank jullie wel!! Kusjes!!
Gigi21 Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Ohw.. Waarom geen Hema BH? En wat is Echinaforce en arnica druppels? Waar zijn ze goed voor? Kan echt veel leren hier op het Forum zeg! Dank jullie wel!! Kusjes!! Niet de maat die ik moet hebben er hingen heel verl 75 c 85 d 80 e maar geen 75 d Dus gisteraaf toch maar de lipoe pi new besteld !! Echinaforce is voor extra weerstand en Arnica is voor de blauwe plekken zwelling enz die vrouw bij de tuinen vroeg oh word je geopereerd hahaha !! Liefs xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.