Jump to content

Voorstellen heavy pfoee

boobietalk

Recommended Posts

Posted

Hoi dames,

Ik ben dus boobietalk, bijna 23 jaar. Ik ben ontzettend ongelukkig met mijn borsten. Dit heeft gigantisch veel invloed op mij. Ik heb vroeger iets traumatisch meegemaakt waardoor relaties aangaan met jongens niet makkelijk gaat en mijn eigenwaarde erg laag is. Hierdoor ben ik in een depressie gezakt. Ik heb ontzettend last van bindingsangst, dus op het moment dat een jongen te dichtbij komt, ren ik snel weg. De afgelopen tijd, merk ik dat ik toch wel echt behoefte heb aan intimiteit. Ik ben door al deze dingen nu al een tijdje in therapie en vind zelf dat ik al aardig wat vooruitgang heb geboekt. Het trauma heb ik vrijwel helemaal verwerkt en veel van mijn foute gedachtepatronen herken ik nu ook meer.

Hetgeen wat mij toch nog tegenhoud in relaties met jongens is mijn lichaam. Ik heb dan ook nog geen seks gehad. Ik zie mezelf nogal als abnormaal. Ik heb last van hirsutisme en daarnaast vind ik mijn borsten lelijk. Mijn rechterborst vind ik wel ok, maar mijn linkerborst vind ik echt walgelijk. Nu heb ik wat gegoogled en ik denk dat mijn linkerborst misschien tubulair/buisvormig is. de borst hangt heel erg en heeft weinig volume. Ook is de huidplooi hoger dan mijn rechterborst.

Ik zou ontzettend graag een operatie ondergaan, om dit te fixen. Ik denk dat dit ontzettend veel voor mij zal doen. Dit jaar wil ik er het beste van maken en me nu echt een keer gelukkig voelen. Nu weet ik dat dat zoveel mensen zeggen dat het van binnen zit en blablabla. Vriendinnen vinden het oppervlakkig dat ik een operatie zou willen en daarom vind ik het fijn dat ik dit forum heb gevonden. Ik heb al veel fotos bekeken in de galerij van dames en moet zeggen dat de meeste er prachtig uitzien :59: . Echter heb ik geen fotos gezien van voor de operatie die op de mijne lijken, wat ik wel graag zou willen natuurlijk voor het idee hoe het er bij uit zou kunnen zien.

Ik weet trouwens niet hoe ik ervoor zou kunnen betalen, heb nul geld, maar heb het er wel voor over om maximaal studiefinanciering bij te lenen. Volgens mij wel een hele goede investering voor mezelf :)

Posted

Hey meis, allereerst welkom!

Wat een verhaal! Goed om te lezen dat je zo met jezelf aan het werk bent!

En laat niemand je wijsmaken dat een borstvergroting oppervlakkig is.

Tuurlijk weten we allemaal dat het in het leven niet álleen om uiterlijk gaat, maar het kan juist echt net dat zetje zijn dat je nodig hebt om je gelukkiger te voelen.

Ik zou zeggen neus hier rond, lees je goed in en als je er aan toe bent, plan consulten om er achter te komen wat voor jou mogelijk is. En in de tussentijd......sparen als een gek ;-)

Posted

Hoi boobietalk,

Mijn dochter had ook tubulaire borsten, bij haar waren de borsten niet ontwikkeld wel tubulaire tepels. Zij is 22 jaar.

Ze is verleden week geopereerd en het resultaat is prachtig.

Zo fijn om mijn kind zo gelukkig te zien.

Ik ben met de zorgverzekeraar om de tafel gaan zitten maar nee ze vergoeden niets. Dus mensen met een borstafwijking en niet veel geld laten ze in de kou staan.

Mijn man en ik hebben het grootste gedeelte betaald want anders moest ze zo nog een paar jaar rondlopen.

De operatie is echt aan te raden en hoop voor jou dat je snel het geld bij elkaar hebt.

Posted

Hoi dames,

Ik ben dus boobietalk, bijna 23 jaar. Ik ben ontzettend ongelukkig met mijn borsten. Dit heeft gigantisch veel invloed op mij. Ik heb vroeger iets traumatisch meegemaakt waardoor relaties aangaan met jongens niet makkelijk gaat en mijn eigenwaarde erg laag is. Hierdoor ben ik in een depressie gezakt. Ik heb ontzettend last van bindingsangst, dus op het moment dat een jongen te dichtbij komt, ren ik snel weg. De afgelopen tijd, merk ik dat ik toch wel echt behoefte heb aan intimiteit. Ik ben door al deze dingen nu al een tijdje in therapie en vind zelf dat ik al aardig wat vooruitgang heb geboekt. Het trauma heb ik vrijwel helemaal verwerkt en veel van mijn foute gedachtepatronen herken ik nu ook meer.

Hetgeen wat mij toch nog tegenhoud in relaties met jongens is mijn lichaam. Ik heb dan ook nog geen seks gehad. Ik zie mezelf nogal als abnormaal. Ik heb last van hirsutisme en daarnaast vind ik mijn borsten lelijk. Mijn rechterborst vind ik wel ok, maar mijn linkerborst vind ik echt walgelijk. Nu heb ik wat gegoogled en ik denk dat mijn linkerborst misschien tubulair/buisvormig is. de borst hangt heel erg en heeft weinig volume. Ook is de huidplooi hoger dan mijn rechterborst.

Ik zou ontzettend graag een operatie ondergaan, om dit te fixen. Ik denk dat dit ontzettend veel voor mij zal doen. Dit jaar wil ik er het beste van maken en me nu echt een keer gelukkig voelen. Nu weet ik dat dat zoveel mensen zeggen dat het van binnen zit en blablabla. Vriendinnen vinden het oppervlakkig dat ik een operatie zou willen en daarom vind ik het fijn dat ik dit forum heb gevonden. Ik heb al veel fotos bekeken in de galerij van dames en moet zeggen dat de meeste er prachtig uitzien :59: . Echter heb ik geen fotos gezien van voor de operatie die op de mijne lijken, wat ik wel graag zou willen natuurlijk voor het idee hoe het er bij uit zou kunnen zien.

Ik weet trouwens niet hoe ik ervoor zou kunnen betalen, heb nul geld, maar heb het er wel voor over om maximaal studiefinanciering bij te lenen. Volgens mij wel een hele goede investering voor mezelf :)

Zo dan ik heb even opgezocht wat hirsutisme is en kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van bent. Maar daar is toch ook wel wat aan te doen?

Volgens mij wordt dat wel vergoed door de zorgverzekeraars.

Posted

@Spekkie bedankt! Vind het heel fijn om hier de verhalen van dames te lezen en te zien dat iedereen elkaar hier steunt!

@Bobbie92 Oh wat ontzettend goed moet dat voor haar voelen! En lief dat jullie dat voor haar hebben gedaan :) Mijn ouders hebben mij ook goed gesteund in alles wat ik nu meemaak. Mn vader betaalt de behandeling die ik heb bij de psycholoog en mijn studie. Werk op het moment niet, om me volledig op mijn behandeling en studie te kunnen focussen. Dus ik voel mij dan wat bezwaard om er uberhaupt over te beginnen.

Mijn moeder weet dat ik dit wil en accepteert het ook, hoewel ze niet zal stoppen met zeggen hoe perfect ik nu al ben! Ha moeders <3. Mijn vader weet er nog niks van en ik denk ook echt dat hij het zo dom van mij zou vinden dat ik dat wil. Dat mijn moeder borstkanker had en daarom een borstamputatie moest ondergaan zal er ook wel mee te maken hebben. Hij denkt waarschijnlijk dat ik ontzettend egoistisch ben (wat het ook is!).

Over mijn hirsutisme. Laserbehandelingen zouden kunnen helpen, dus ik ben dat nu ook van plan om te doen. Het wordt helaas niet vergoed, dat is alleen als je zware haargroei in het gezicht hebt geloof ik. En dat heb ik dus net niet (gelukkig!).

Posted

Hoi boobietalk :)

alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen joh! Wat onwijs dapper van je dat je deze stap durft te nemen voor jezelf.

Ik heb ook ander meegemaakt en geloofde er ook heilig in dat ik tubulaire borsten had, vooral met de linkerborst en dat ik misvormd was. Heb nog nooit sex gehad zonder bh, ookal heb ik een relatie van 4 jaar gehad en ben ik nu 4 jaar bij me vriend.

Nu heb ik mijn nieuwe borsten nog maar een week, ze zijn gezwollen, pijnlijk en zeker nog niet perfect, maar ik durf al mezelf veel meer te laten zien dan ever! Ik neem zelfs al douches met mijn vriend. No shame involved. En oja twee artsen hadden bevestigd dat ik niet tubulair was, hoe overtuigd ik ook was.

het moraal van dit verhaal... keep up the good work :) borsten lossen niet alles op maar het is zeker de kers op de taart voor mij geweest. Ik hoop over een tijdje ook van jou te kunnen lezen hoe blij je bent.

Heeeeeel veel succes!

Posted

Hoi boobietalk,

Zelf heb ik in juli 2014 mijn operatie gehad voor mijn tubulaire borsten. Ik had weinig borst en mijn tepelhof"jes" waren erg groot.

Jaren heb ik er last van gehad. Altijd in kleedkamers bij gym omdraaien en kijken of er geen tepel uit zou floepen. Ook bij mijn vriend kon ik niet volledig mezelf zijn. Voelde mij erg ongemakkelijk en verstopte mn borsten voor hem.

Maar nu ik geopereerd ben hoeft dit niet meer.

Ben erg blij.

mijn tepels zaten op de goede hoogte. Dus kreeg ik een tepel verkleining en de plooi van mn borsten waren te hoog. Dus werd een nieuwe borst plooi gecreëerd en dus lager gezet.

De prothese is achter de spier geplaatst.

Ik was bang dat ik een 'dubble bubble' zou krijgen. Heb dit ietsjes maar is haast niet te zien. Heb nog wel litteken die nog meer zullen vervagen. en heb nog steeds weinig gevoel onder op mn borsten maargoed..

Nu heb ik echte borsten. Vol, ze hangen niet meer en ze passen bij mijn lichaam. Maar het belangrijkste ik ben er niet meer constant mee bezig. En hoef me niet meer te verstoppen.

Vooral er voor gaan als je borsten voor veel onzekerheid zorgt. En veel informatie op internet zoeken. En kijken wat voor jou het beste is om te doen.

Succes!

Posted

Welkom op het forum meid.

Wat een pittig stukje voorstellen. Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker bent en vele zullen dit gevoel ook begrijpen. Mensen die zeggen dat een boobjobs alleen maar oppervlakkig zijn die weten niet waar ze het over hebben. Het wil niet zeggen dat het iedereen gelukkig maakt, maar voor vele heeft het wel geholpen. Ook ik voel me een stuk zekerder over mijn borsten/lichaam wat er weer voor zorgt dat ik daarin dus ook gelukkiger ben.

Het is goed dat je je gaat inlezen, maar hou er rekening mee dat aks je hier veel leest je wens om wat aan je borsten te laten doen steeds groter wordt. Ik hoop dat je een oplossing vind om de operatie te bekostigen, want het is natuurlijk wel een bedrag wat je niet zomaar even uit de lade pakt.

Veel leesplezier op het forum!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.