girl123 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Hallo allemaal! Ik heb zo ontzettend veel aan dit forum gehad! Dankzij jullie heb ik de beslissing kunnen maken om voor een borstvergroting te gaan. Ik denk hier al jaren over na. Ik ben zelf erg groot, namelijk 1.83m. Ik ben slank maar heb hele brede schouders en een ronde kont, haha... alleen die borsten, die zitten er niet echt! Ik heb geen idee welke maat ik heb, ik koop meestal maximizers in maat 70B maar een normale 70B is veeeel te groot. Ik ben een aantal weken terug bij Nio op consult geweest, omdat ik zoveel goede dingen hier over hem las en mooie foto's heb gezien. Het consult is me heel goed bevallen! Nio gaf uitleg over de verschillende protheses behalve de hydrogel (die ik wil!) maar toen ik er om vroeg was het gelukkig geen probleem. Ik kies voor hydrogel vanwege mijn gezondheid, ik ben helaas niet helemaal gezond en voor 1 van mijn "aandoeningen" is er een contraindicatie wat betreft siliconen implantaten ( zoals ik heb gelezen in een onderzoek). Ik vind het ook erg fijn dat je het meteen merkt mochten ze lek gaan, en je de inhoud gewoon uitplast. Omdat ik na het consult erg twijfelde over de grootte, mocht ik nog eens komen passen. We zijn uitgekomen op 550 en 600 cc, 50cc verschil omdat ik aan één kant een ingedeukte borstkas heb. Ik ben heel bang dat 600cc te groot gaat zijn, ik maak mezelf gek door foto's van anderen te bekijken en de ene keer het te groot te vinden en de andere keer weer prima... haha. Heeft iemand van jullie toevallig 600cc gekregen met dezelfde lengte? En wat is jullie aangeraden wat betreft sporten? En ging dat goed na die tijd? Ik ben dol op sporten ( hardlopen, fitness/krachttraining, crossfit, paardrijden) en zie er zo tegenop dat ik dit een behoorlijke tijd niet kan! Ik hoop ook dat ik alles weer kan straks, zoals push-ups en pull-ups. Net mijn triumph tri-action binnen gekregen met de post (maat 75e).. nu word het toch allemaal wel spannend hoor!!
Wicked78 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Hallo girl123, spannend allemaal he? Ik ben zelf pas 30 april aan de beurt bij Nio. Ik ga ook voor de Monobloc Hydrogel, 480 cc dual plane zoals het er nu naar uitziet. Ben wel bang voor de napijn en het herstel, alhoewel ik daar veel verschillende verhalen over lees. Het is afwachten. En tjah, wie mooi wil zijn...
Leoniecupcake Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Whoeehoee!! Bijna aan de beurt Ik ben echt mega benieuwd naar je ervaringen straks! X
xJojo Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik rij zelf paard, dus ga dit even volgen. Nio zei dat ik dit na 6 weken kon en het daarna een kwestie is van aanvoelen wat je lichaam wel en niet al aankan. dus ik neem denk ik qua sporten 2 weken vrij (oei dat wordt minder snacken ). Ben zelf pas 30 april aan de beurt dus ben benieuwd naar jou ervaringen na de operatie!
girl123 Posted February 11, 2015 Author Posted February 11, 2015 Ik zie jullie reacties nu pas, oeps! haha. Er reageerde eerst niemand dus dacht mijn topic is helemaal weggezakt :-) Maar Wicked78 en xJojo jullie zijn er dus dezelfde dag? Wat leuk!!Ik begin nu ineens suuuuper zenuwachtig te worden. Eerder was het nog zo ver weg.. maar 8 dagen, oei. Komt toch wel heel dichtbij.Heb nu momenten dat ik ineens begin te twijfelen, moet ik het wel doen? Maar als ik dan in de spiegel kijk weet ik dat ik het wel heel graag wil.Ik zie er wel erg tegenop dat ik voorlopig niet kan sporten. Ik ga zo snel mogelijk maar wandelen denk ik!
M(.)(.)S Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Hi Girl! Gefeliciteerd met je datum! Ik krijg mijn boobs op dezelfde dag als jij maar dan bij de Velthuis kliniek. Ik twijfel niet, kan niet wachten maar vind het ook heel spannend... Volgende week om deze tijd is alles anders
adbruin1988 Posted February 12, 2015 Posted February 12, 2015 Wat spannend meiden! Ik krijg ook de hydrogel monobloc eind feb bij dr Selms. Ik krijg 340/370/400 terwijl ik net zo lang ben als girl123 en een goede kont heb meer dan girl123 X Anna
Leoniecupcake Posted February 15, 2015 Posted February 15, 2015 Heee nog maar 4 dagen! Super benieuwd naar je resultaat! x
Livje Posted February 16, 2015 Posted February 16, 2015 Nog maar even voor een aantal dames zo te lezen!Wat spannend:)Succes met aftellen!!Liefs Livje
Ank Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Hoi Girl.Ik wil veel succes wensen voor morgenxx Ank
Wicked78 Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Oe spannend nu girl123, nog 1 dagje! Ik ben heel benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren! Het wordt vast prachtig!Heel veel succes alvast voor morgen!
girl123 Posted February 18, 2015 Author Posted February 18, 2015 Bedankt allemaal!! Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen haha! Ik kijk er nu wel naar uit, alleen kon ik maar vast een paar dagen overslaan :-) Ik zal laten weten hoe alles is gegaan.Ik hoop echt dat ze er natuurlijk uit gaan zien en dat ze dicht bij elkaar staan... (meteen even spieken als ik wakker word haha)
Barb wire Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Oooeeeehhh....nog maar één klein nachtje!!!! Spannend!!!! Alvast veel succes voor morgen Xxx
Spekkie Posted February 18, 2015 Posted February 18, 2015 Heel veel succes! Je bent in goede handen! X
Semis Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Veel succes vandaag! Je bent in hele goede handen bij Nio!
Guest boobies24 Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Ik denk dat je ondertussen al klaar bent.. Hoe is het met je?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.