Ga naar inhoud

Buikwandcorrectie


Aanbevolen berichten

Hoi Dames

Na enkele jaren gelopen te hebben met slappe borsten, heb ik begin 2012 een BV gehad, die totaal mislukt was, nu na 2 operaties verder, toch nog mooie borsten gekregen.

Ben ook begin 2012 bij kliniek beaucare geweest, ook consult voor borsten gehad, en tevens voor mijn buik. Borsten kon toen alleen maar lift bij hun, wat ik niet wilde, dus andere consults. Buik kon ook niet, daar het volgens hun nog niet nodig was.

Ik stoor me al jaren aan mijn slappe buikje, wat ik van de 3 zwangerschappen heb overgehouden, en heb nu het besluit genomen, om er toch iets aan te doen.

Ben nu op zoek naar een kliniek of ziekenhuis, wat goed aangeschreven staat in BWC, wil natuurlijk voor een mooi resultaat gaan, ook omdat ik naturist ben.

Het streepje als litteken vind ik geen bezwaar, daar je daar een mooie ketting over kan dragen, maar wat ik wel vaak zie, is dat de bovenbuik, boller staan als de onderbuik, en dat wil ik dus niet!

Zijn er dames met ervaring alle informatie is welkom!!

Liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ja ikke :)

En ik ben er nog steeds mega blij mee, ik heb echt een hele mooie strakke buik gekregen vind ik zelf. Je kunt superveel info terugvinden op het buikwandcorrectie forum, bij mij is het inmiddels ruim 4 jaar geleden. Ik kan mijn chirurg van harte aanbevelen, ook omdat hij zo'n mooi laag litteken maakt die haast niet meer terug te vinden is! Kijk maar ff op zijn site www.kliniplast.be Als je nog vragen hebt mag je altijd stellen, ben alleen niet iedere dag op t forum

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.