Jump to content

voorstellen

sasss

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal

Mijn naam is Sandra ben 33 jaar en heb over 2 weken een consult bij dr plooien. Heb op het moment een grote b cup en zou graag naar een volle E cup gaan. Hoe zijn de ervaringen bij dr plovier en weten jullie of dit mogelijk is aangezien ik ze flink wat groter wil. Had overigens eerst een grote c maar omdat ik redelijk veel ben afgevallen is dit nu een maat kleiner geworden.

Gr. Sandra

Hallo allemaal

Mijn naam is Sandra ben 33 jaar en heb over 2 weken een consult bij dr plovier. Heb op het moment een grote b cup en zou graag naar een volle E cup gaan. Hoe zijn de ervaringen bij dr plovier en weten jullie of dit mogelijk is aangezien ik ze flink wat groter wil. Had overigens eerst een grote c maar omdat ik redelijk veel ben afgevallen is dit nu een maat kleiner geworden.

Gr. Sandra

Posted

Op zich valt het verschil volgensmij nog wel mee hoor.. Ik draag altijd 75A/B en ik krijg 425cc xp rond achter de spier,

en bij mij word het geschat dat ik uit ga komen op een D/E

weet natuurlijk niet zeker hoe en wat het gaat worden, maar over het algemeen is wat je wilt denk ik zeker wel haalbaar :)

Posted

Bedankt voor je reactie. Ja ik hoop het! Wil echt graag een grote E hebben.

Wil je trouwens ook dat het zo oogt, want de maten zijn wel anders met nepboobies

Posted

Hmm in dat geval denk ik dat je wel redelijk grote implantaten nodig hebt, maar dat hangt ook af van je lengte/gewicht/bouw

sowieso lijkt het me handig als je die foto dan laat zien aan de pc, dan heeft hij/zij ook beetje een idee wat jij in je hoofd hebt :)

Posted

Ik ben 1.68m groot en weeg momenteel 64 kg. Wil wel graag nog wat afvallen maar niet meer bij mijn botsten haha! Heb nog klein beetje een buikje die mag nog wat platter! Bedankt voor je reacties ik zal deze foto meenemen naar plovier

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.