Joy1980 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Hoi,Na lange tijd alleen te hebben gegluurd, wil ik mij nu even voorstellen.Ik ben 35 jaar en al mijn hele leven (m.u.v. de zwangerschap en borstvoedingperiode) geheel "boobieloos". Dit was vooral vervelend in de puberteit. (Met vriendinnen lekker topless zonnen op het strand terwijl er bij mij helmaal niks nada noppes hangt). Kan zelfs hardlopen zonder bh en heb nu cup ergens in de A of dubbele Doperwten. Heb er nog net geen trauma aan overgehouden.Begin dit jaar zag ik in een of ander beauty programma dat iemand een bv had laten doen en er heel gelukkig van is geworden. Op dat moment zag ik het licht en dacht: waarom niet voor mij? Sindsdien ben ik dus helemaal geobsedeerd door borsten. Heb direct het hele internet afgestruind voor informatie over klinieken, artsten, ervaringen e.d.. Ben nu uitgekomen bij het Amphia ziekenhuis en kliniek Bloemingdael. Eind februari zijn de consulten ingepland. Jammer dat het niet eerder kon, maar het zal wel topdrukte zijn.Als iemand ervaring heeft bij deze klinieken, dan hoor ik dat graag! (Ps. alle forumleden nog bedankt voor alle info die jullie hebben gedeeld. Ben nu al iets wijzer over aantal cc's, soorten implantaten, profile e.d.)
Spekkie Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Welkom!Ik heb geen ervaring met deze klinieken, maar vast anderen wel!Fijn he als je de keus hebt gemaakt ervoor te gaan!Succes met je consulten.
Kim1985 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Hoi joy!!!!Ik ben toevallig ruim twee weken geopereerd in het amphia en ik ben er echt heel erg gelukkig mee! Ik ben geopereerd door Kolkman! Hele lieve man die goed naar je wensen luistert! Als je me toevoegt kan je mijn foto's zien! Kus
Kim1985 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Hoi,Na lange tijd alleen te hebben gegluurd, wil ik mij nu even voorstellen.Ik ben 35 jaar en al mijn hele leven (m.u.v. de zwangerschap en borstvoedingperiode) geheel "boobieloos". Dit was vooral vervelend in de puberteit. (Met vriendinnen lekker topless zonnen op het strand terwijl er bij mij helmaal niks nada noppes hangt). Kan zelfs hardlopen zonder bh en heb nu cup ergens in de A of dubbele Doperwten. Heb er nog net geen trauma aan overgehouden.Begin dit jaar zag ik in een of ander beauty programma dat iemand een bv had laten doen en er heel gelukkig van is geworden. Op dat moment zag ik het licht en dacht: waarom niet voor mij? Sindsdien ben ik dus helemaal geobsedeerd door borsten. Heb direct het hele internet afgestruind voor informatie over klinieken, artsten, ervaringen e.d.. Ben nu uitgekomen bij het Amphia ziekenhuis en kliniek Bloemingdael. Eind februari zijn de consulten ingepland. Jammer dat het niet eerder kon, maar het zal wel topdrukte zijn.Als iemand ervaring heeft bij deze klinieken, dan hoor ik dat graag! (Ps. alle forumleden nog bedankt voor alle info die jullie hebben gedeeld. Ben nu al iets wijzer over aantal cc's, soorten implantaten, profile e.d.)Btw.... Voorjaarsvakantie komt eraan! Dus dan zal het wel wat drukker zijn!
Joy1980 Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 @Kim: jij hebt echt supermooie boobies. Die wil ook! Misschien wel een maatje kleiner want ik ben maar 1.67 m. Ben heel benieuwd met welk advies Dr. Kolkman gaat komen. Wel jammer dat hij alleen met Natrelle werkt. Ben namelijk ook aan het twijfelen over Monobloc. Moet helaas nog zo lang wachten tot consult.........pfffff Bij het secretariaat van het Amphia zeiden ze begin deze maand al dat het opeens stormloopt. Misschien allemaal meiden met goede voornemens? Ik hoop wel dat ik nog voor de zomervakantie een voorgevel heb
Kim1985 Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Jawel hoor!!!! Vergeet niet dat ze ook poliklinische ingrepen hebben!!! Controles etc etc! Jij hebt sowieso in mei je boobies hoor! Kolkman is wel van het natuurlijke! Maar super trots op zijn werk! Hij zal ook wel vertellen wat de risico's zijn! Ik ben niet zo fan van mono bloc. Komt oa omdat je daar niet zo veel keus hebt qua projectie.Bovendien (misschien doe ik er te licht over) de natrelle protheses zijn door FDA goed gekeurd! Hoogste orgaan in de vs die dingen goedkeuren! Ik was meteen helemaal weg van kolkman! Ook geen andere consulten gehad! Ik hou je in de gaten! KusPs ik loop bij iedereen die ik ken kolkman te promoten! Misschien daarom zo druk hahahaha
Joy1980 Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Haha, vroeg me inderdaad al af of de BV's deze maand in de uitverkoop zijn Drukte is in ieder geval wel een goed teken. Ik zal je op de hoogte houden van de voortgang!
Boho Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 @Kim: jij hebt echt supermooie boobies. Die wil ook! Misschien wel een maatje kleiner want ik ben maar 1.67 m. Ben heel benieuwd met welk advies Dr. Kolkman gaat komen. Wel jammer dat hij alleen met Natrelle werkt. Ben namelijk ook aan het twijfelen over Monobloc. Moet helaas nog zo lang wachten tot consult.........pfffff Bij het secretariaat van het Amphia zeiden ze begin deze maand al dat het opeens stormloopt. Misschien allemaal meiden met goede voornemens? Ik hoop wel dat ik nog voor de zomervakantie een voorgevel heb Als je Monobloc overweegt kan je misschien eens bij dr. Kappel of Selms kijken. Dr. Nio plaatst deze ook als het vraagt. Altijd goed om meerdere opties te bekijken!
Joy1980 Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Bedankt voor de tip ! Ben nog een groentje op dit gebied. Ga me nu even verdiepen in Monobloc bij dr. Kappel en Selms.Dr. Nio zal wel een gigantische wachtlijst hebben....
Boho Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Dat valt volgens mij enorm mee hoor! De meeste hier kunnen wel binnen een week of 2/3 geholpen worden, afhankelijk van wat je zelf wilt natuurlijk
Joy1980 Posted February 12, 2015 Author Posted February 12, 2015 Mijn eerste consult (bij Aesthetic beauty clinics) is achter de rug! Het advies luidt: mentor 250 cc rond dual plane high profile. Meer kan er echt niet in volgens de pc. Dit heeft namelijk te maken met de afstand tussen de tepel en de onderkant van de borst. Deze is bij mij maar 4,2 cm. Bij een "normale" vrouw is het altijd 5,5 of meer. Nu ben ik al blij met elke cc die er in kan maar lees ook vaak verhalen van dames met dezelfde bouw (+/- 1.67 m 50 kg cup 70 of 75 AA)die 300 cc of meer hebben gekregen. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik hoef geen Pamela te worden maar wil ook niet dat ze te klein worden. Liefst wel zo natuurlijk mogelijk.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.