tita12 Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Hallo iedereen, Eindelijk na 5 jaar nadenken heb ik besloten om de stap te zetten voor een borstvergroting! Opgelucht dat ik deze stap eindelijk heb gezet. Ik ga bij dokter Nelissen in de Global care clinic op 5 februari, binnen een weekje dus. Na lang denken zijn we voor een 230cc gegaan. Ik hoop dat ik geen spijt ga hebben dat ik niet groter ben gegaan maar ik ben redelijk mager dus de pc zei dat groter niet mooi zou zijn bij mij. Ik moet nog een week afwachten en sterf nu al beetje bij beetje van de zenuwen, iemand tips om minder zenuwen te hebben ? Ik heb nog nooit een operatie ondergaan dus ik gok dat ik daarom zo zenuwachtig ben haha. Groetjesss X
snoepje84 Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 ik zit in het zelffde schuitje maar moet vrijdag al oooh wat ben ik zenuwachtig doe in iederr geval heel veel dingen dan denk e er iets minder aan.
lily.19 Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 hoe groot ben jij en welke cup maat heb je nu dan?
Livje Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Ik zit ook in het zelfde schuitje hoor, ook nog nooit geopereerd, zelfs nog nooit een hechting gehad.Ik heb nog 2 weken te gaan en ben nu nog aardig kalm en nuchter voor mijn doen maargoed, de echte zenuwen zullen een paar dagen van te voren wel toeslaan ga ik vanuit hahaSucces met aftellen:)
mrs.jacobs Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 OMG omg ladies ik voel jullie echt!Ik moet ook volgende week, 1 dag na jou 6feb!Ben eens geopereerd aan mijn voet, ook narcose gehad.Was erg moe en duizelig..Hooow het komt wel goed! Ik ben ook super bang..Xx
Wonka Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Hee vrouwen met spanningen! Ik heb in m'n leven twee open hartoperaties gehad.... dat zijn operaties die 8-10uur duren.... en heel veel vragen van de behandelaars.... en mijn familie die uren in spanning moesten wachten. Voor mij: Er waren lieve mensen, die gaven een infuusje, deden een kapje op mijn mond... en het volgende wat ik weet... het lijkt slechts seconden later... word ik wakker in een verwarmd bedje met een lieve verpleger ernaast. Narcose is echt het veiligste wat er is! Je wordt zo nauwkeurig in de gaten gehouden... je ademhaling, bloeddruk, hoeveelheid zuurstof in je bloed, temperatuur... het zijn de best gemonitorde 40 minuten van je leven! Veiliger kan niet! *einde nuttige informatie* *begin spam* Persoonlijk maak ik mij daar dus geen druk om. Ik maak mij meer zorgen over het herstel: De meeste vrouwen hier zijn perfectionistische bezige bijen (is mijn indruk)... of dat nou thuis is met huishouden en kids of op werk... iedereen hier heeft een druk leven en vraagt veel van zichzelf. Daar ben ik geen uitzondering op... dus de grootste uitdaging zal zijn om dingen niet te doen... dingen aan mijn vriend te vragen... niet even een boodschapje te sjouwen... geen enorm breiwerk beginnen of zwaar naaiproject.... niet te veel bukken... niet te veel reiken... gewoon dagen lang niksen. Verschrikkelijk. Ik ga een e-reader kopen, die wegen nog een 200 gram en dat is een stuk lichter dan een boek. En ik spaar momenteel afleveringen van series op. En dan is er nog Netflix met eindeloos veel films. Op een gegeven moment kan ik ook wel typen toch... dus dan kan ik zelfs nog iets nuttigs doen... hihi. *einde spam*
loveut Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Hmm wat je zegt ik ben 3x onder narcose geweest en ik hoop dat slaapverdoving niet veel anders gaat zijn.. voor de operatie zelf ben ik ook niet zenuwachtig meer voor de rit naar belgie terwijl ik nuchter ben & de dagen/weken erna. vooral die 3weken niet douchen kijk ik erg tegen op haha! mja het scheelt dat ik verder niet echt extreme dingen op mn planning heb behalve zo af en toe een verjaardag, iemand ophalen van Schiphol en mn therapieën ( die ik de 1e week ook kan afzeggen gelukkig stel t gaat nog niet) en dat mn vriend de komende tijd bij ons in gaat wonen om mij te helpen/verzorgen.ben wel enorm benieuwd op zoveel manieren, voor mezelf en ook enorm veel anderen hier op t forum hahah! mja over de operatie zou ik me inderdaad niet zo veel zorgen maken!xx
Wonka Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Je zorgen maken over de operatie zelf heeft trouwens ook geen zin. Het enige wat je kunt beinvloeden is het gevoel waarmee je de narcose ingaat: Denk aan het mooiste en fijnste wat je maar kunt bedenken en je wordt met een glimlach wakker. Volgens een ervaren anesthesist die ik ken de beste legale drugs die er is.... de mooiste en meest realistische dromen... naar het schijnt.Je zorgen maken over de herstelperiode heeft wel zin: Je kunt goede plannen maken om ervoor te zorgen dat deze periode zo goed mogelijk verloopt.
Livje Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Hee vrouwen met spanningen! Ik heb in m'n leven twee open hartoperaties gehad.... dat zijn operaties die 8-10uur duren.... en heel veel vragen van de behandelaars.... en mijn familie die uren in spanning moesten wachten. Voor mij: Er waren lieve mensen, die gaven een infuusje, deden een kapje op mijn mond... en het volgende wat ik weet... het lijkt slechts seconden later... word ik wakker in een verwarmd bedje met een lieve verpleger ernaast. Narcose is echt het veiligste wat er is! Je wordt zo nauwkeurig in de gaten gehouden... je ademhaling, bloeddruk, hoeveelheid zuurstof in je bloed, temperatuur... het zijn de best gemonitorde 40 minuten van je leven! Veiliger kan niet! *einde nuttige informatie* *begin spam* Persoonlijk maak ik mij daar dus geen druk om. Ik maak mij meer zorgen over het herstel: De meeste vrouwen hier zijn perfectionistische bezige bijen (is mijn indruk)... of dat nou thuis is met huishouden en kids of op werk... iedereen hier heeft een druk leven en vraagt veel van zichzelf. Daar ben ik geen uitzondering op... dus de grootste uitdaging zal zijn om dingen niet te doen... dingen aan mijn vriend te vragen... niet even een boodschapje te sjouwen... geen enorm breiwerk beginnen of zwaar naaiproject.... niet te veel bukken... niet te veel reiken... gewoon dagen lang niksen. Verschrikkelijk. Ik ga een e-reader kopen, die wegen nog een 200 gram en dat is een stuk lichter dan een boek. En ik spaar momenteel afleveringen van series op. En dan is er nog Netflix met eindeloos veel films. Op een gegeven moment kan ik ook wel typen toch... dus dan kan ik zelfs nog iets nuttigs doen... hihi. *einde spam* Alsof je me een spiegel voorhoudt. Tja het is zoals jij verteld idd miss nog wel het moeilijkste om weken alles los te laten waar je normaal alle grip op hebt. Nou ja goed, we gaan t zien! Nog even...!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.