Nieuw520cc Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Lieve allemaal, ik ben net nieuw op de site en ben heel erg benieuwd naar de ervaringen van borstvergrotingen en vooral ook foto's van grotere borstvergrotingen dan heb ik het over 600/650cc. Ik ben een jonge moeder van 27 jaar, en door mijn borstvoeding die ik 6 maanden aan ons dochtertje gegeven heb, heb ik echt niets meer over. Dat geeft niet, maar nu is het weer mijn tijd ! Nu ben ik als eerste naar Velthuiskliniek geweest bij dr Mooijen, van haar mocht ik max 410cc, ik vond dit uiteindelijk toch wel erg klein. Als ik groter wilde moest ik maar naar iemand anders. Ook was mij anatomische geadviseerd terwijl ik liever ronde wil. Daarna ben ik naar Bergman kliniek geweest, daar doen ze de gesprekken met passen in tweeën, dus nu aankomende woensdag 2e consult en dan mag ik passen. Verheug me er super op. En hij dacht meer aan een max van 650cc. Ben heel benieuwd hoe dat staat!! Ook heb ik gehoord van een collega van mijn vriend dat die anatomische prothese bij iemand heel erg is gaan hangen, dat zou ik echt zonde vinden. En dat voor zoveel geld dat je betaald... Hoop op reacties van jullie. Groetjes
Kim1985 Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 ik denk niet dat de hang te maken heeft met wat voor soort protheses, maar de rekbaarheid van huid en weefsel! Ook de manier hoe het is geplaatst speelt een belangrijke rol!Maar veel plezier met het passen!! 600 cc mooi hoor!!Kus
Nieuw520cc Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Hallo dames, ik ben een vrouw van 27 jaar en moeder van een dochter van bijna 3. Wij laten het hierbij en nu is het tijd voor mij ! Allereerst ben ik geweest bij velthuiskliniek, daarna naar Bergmann bij dr Bruekelen. Is er iemand die ervaring heeft met deze arts? Bij Bergmann kliniek ligt mijn hartje.. Deze arts had een goed verhaal en was erg duidelijk over de protheses. Maar twijfel zo ontzettend.. Als ik te klein neem, krijg ik daar misschien spijt van? En wil ik weer met de tijd geopereerd worden om groter te gaan. Nu heb ik mijn maximale gepast wat voor nu kan, anders moet ik in meerdere keren en dit is ook wel de max van wat ik zou willen denk ik.. Vond dit na het passen vandaag al wel erg groot.. Maar went ook heel snel ben ik bang. Heb nu een kleine B en krijg dan 520cc per borst uiteraard erbij. Toen ik de protheses erin had, merkte ik wel meteen klachten van mijn nek? Nu heb ik de vraag hebben meerdere dames dit? En misschien ook dames die al protheses grotere maat dan hebben dit ook blijvend? Of is het gewoon even wennen omdat je nu niks hebt (in mijn geval dan) en naar heel groot gaat? Zou wel echt heel trots zijn als ik van de zomer in mijn bikini mag lopen denk ik ! Hoop wat ervaringen van jullie te horen ook over de grootte? En eventueel nek/schouderklachten? En cupmaat die je dan nu hebt. De arts zegt dat ik dan op een cup E/F uitkom. Wat vinden jullie als je dit zo leest? Alvast heel erg bedankt voor de hulp!! Groetjes, Samantha
chanick Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Hallo Samantha,Ik ben vandaag ook voor consult geweest wel bij een andere kliniek hoor en een andere arts, maar ik begrijp je onrust. Hebben zelf ook een dochter van bijna 4 en t is nu ok echt tijd voor mij.Zelf heb ik een kleine b cup en krijg 450 cc dual plane, het zag er zo niet groot uit met het passen maar hoop ook dat ik de juiste keuze heb gemaakt.Ik lees erg veel verschillende reacties over mijn keuze 450 cc bij de ene vrouw valt het als een grote D maar ik zie ook cup E & F voorbij komen en hier schrik ik van....Elk lichaam is anders en valt t anders dat blijkt wel..Suces !!!!!
Nieuw520cc Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Hallo newbie, Bedankt voor je reactie echt heel fijn! Ik had best wel even last van mijn nek bij het passen van 520cc... had jij dat ook?Wanneer wil jij je ongeveer laten opereren?Groetjes, Samantha
Nieuw520cc Posted February 24, 2015 Author Posted February 24, 2015 Hi meiden,13 april aanstaande wordt ik geopereerd en krijg 520cc em ronde prothese, ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien.. Toch wel nerveus. Ook wel bang voor de napijn, vooral omdat onze dochter 2,5 is. Kan je na 2 weken gewoon alles weer doen? Heb begrepen dat je de eerste 2 weken echt niets mag doen en daarna alleen 6 weken niet sporten/zwemmen of zijn er nog meer zingen waar ik rekening mee moet houden?Bedankt alvast!! Liefs
Newbie Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 Hoi,Welkom op het forum!Hoe worden ze geplaatst want dat is een wereld van verschil?Voor de spier valt heel erg mee,(al moet je natuurlijk wel rekening houden met dingen voor een goed herstel) dual plane en achter de spier zijn wat pijnlijker en mag je 6 weken niet meer als 2 kilo tillen, je handen niet naar boven doen en geen repeterende bewegingen maken zoals bijv stofzuigen..Groetjes xx
best_boobie Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 Hoi hoi Welkom op het forum!! De adviezen van pc's kunnen nogal eens uiteenlopen, vandaar dat het moeilijk is om 1 lijn aan te geven voor iedereen. Echter de meest voorkomenden gelijke adviezen zijn eigenlijk: Bij voor de spier plaatsing: Geen repeterende bewegingen, zoals stofzuigen, dweilen, strijken, ramen zemen enz. En je ellebogen niet hoger dan je schouders. Dit alles de eerste 4-6 weken Bij achter de spier, of dual plane: Gelijk aan voor de spier, echter mag je hierbij ook die zes weken niet meer dan 2 kg tillen zoals Newbie al zegt. Bij welke pc ga je? Aan het aantal cc te zien, zou ik denken dat je Natrelle implantaten krijgt, maar daar werken veel artsen mee. Als je het hier even wilt vermelden, dan passen we je titel aan (ook ff kliniek aangeven aub) en dan lijkt die op de rest Verhuizen we je ook ff naar de operatieverslagen, en dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken. Dan staat alles handig bij elkaar xx BB
Nieuw520cc Posted February 24, 2015 Author Posted February 24, 2015 Dank jullie wel! Wordt inderdaad duale plane en bij bergman kliniek wordt het gedaan. Jeempie 6 weken zo weinig. Dat gaat nog een zware klus worden met een kleintje van 2,5 jaar. Komen we ook wel doorheen...
best_boobie Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 hihi, no problem Sorry dat ik je nog eens lastig val, maar ga je voor een mommy make over? Daar sta je namelijk tussen? Of ga je enkel voor een borstvergroting? xx
Nieuw520cc Posted February 24, 2015 Author Posted February 24, 2015 Mommy make over is dat meer dan alleen een borstvergroting dan? Dacht gewoon omdat je moeder bent geworden en daardoor omdat het Door de zwangerschap en borstvoeding is gekomen iets aan jezelf wilt veranderen. Ik ga dus voor een vergroting maar verder ben ik nog perfect! Liefs
best_boobie Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 Een mommymake over is als er ook buikvet weggehaald wordt, tezamen met een borstvergroting of borstlift. Ik zal je verplaatsten naar de borstvergrotingen, dan sta je op de juiste plek xx BB
Nieuw520cc Posted February 25, 2015 Author Posted February 25, 2015 Oké, super! Dat wist ik niet. Vond het wel leuk klinken. Bedankt
Nieuw520cc Posted March 1, 2015 Author Posted March 1, 2015 Aankomende week de preoperatieve check in bilthoven. Ben wel erg benieuwd hoe zo'n dag eruit ziet en hoe lang het duurt ongeveer? Iemand enig idee?Dan nog ruim een maandje wachten en dan eicel mijn nieuwe boobs. Kan echt niet wachten!!!
Nieuw520cc Posted March 2, 2015 Author Posted March 2, 2015 Hi meiden,Aankomende donderdag moet ik naar de anesthesie in bilthoven. Ben zo benieuwd want daar wordt ik ook geopereerd. Hebben jullie enig idee hoe lang zo'n dag duurt en Hoe die dag eruit ziet? Liefde
Nieuw520cc Posted March 2, 2015 Author Posted March 2, 2015 Zijn er nog meer meiden die 13 april geopereerd worden in bilthoven? Ik heb er zoveel zin in maar ben ook wel nerveus...
Nieuw520cc Posted March 8, 2015 Author Posted March 8, 2015 Preoperatieve check gehad. Nu kan het aftellen beginnen, zo spannend 13 april eindelijk mijn operatie
Nieuw520cc Posted April 13, 2015 Author Posted April 13, 2015 Vandaag is dan eindelijk mijn dag. Om 6.45 uur vertrokken van huis vanwege de files. Op zo'n dag wil je natuurlijk niet te laat komen. We zijn er bijna en dus een uur te vroeg. Mijn zenuwen gieren nu wel door lijf! Oefff... Maar ook heel veel zin in. Om 8.55 uur moet ik mij melden en dan wordt ik klaar gemaakt!
Nieuw520cc Posted April 13, 2015 Author Posted April 13, 2015 Wat lief! Dank je wel. Gelukkig nu weer thuis even over 17 uur. Wel pijnlijk, maar wat zijn zeer mooi
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.