Ga naar inhoud

mannen en neptieten 😂


Aanbevolen berichten

Gisteren op de terugweg van het consult zegt me vriend ineens Hoe gaan ze dat allemaal weghalen ik zo wat weghalen.

Ja je tieten helemaal. Ik zo schat die blijven zitten nee dat kan toch niet dat doen ze toch eerst weg en dan de neppe erin. 😂😂 ik zeek in me broek. Ik zo nee joh gekkie dat laten ze allemaal lekker zitten maken ruimte en doen de implantaten erin zegt die oooh dacht dat ze alles weghaalde lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren op de terugweg van het consult zegt me vriend ineens Hoe gaan ze dat allemaal weghalen ik zo wat weghalen.

Ja je tieten helemaal. Ik zo schat die blijven zitten nee dat kan toch niet dat doen ze toch eerst weg en dan de neppe erin. ik zeek in me broek. Ik zo nee joh gekkie dat laten ze allemaal lekker zitten maken ruimte en doen de implantaten erin zegt die oooh dacht dat ze alles weghaalde lol

:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahahahahahaha mooi!! :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zijn gedachten ontcijferd als je een nieuwe knie krijgt. Dan halen ze ook eerst de oude eruit

Maar dat is bot en hier maak je iets groter. Hoe kan je iets groter maken als je eerst iets kleiner maakt. Haha, mannen. :45:

Ik legde het uit als; die plastic dingetjes die ik in mijn Bh doe, maar dan onder je huid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, mannen.

Las hier laatst dat iemand het had over 330 cc gelijk aan n blikje cola.

Nou zat ik paar dagen geleden met mn vriend in de bios, en n flesje ice tea green. hadden het over mn bv voor de film begon, zegt ie opeens, hoeveel krijg je ookalweer, ik zo 500cc, hij zegt, is dat net zoveel als je flesje drinken dan?

:4::4:

Ik krijg dus in totaal n liter nieuwe tieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.