Jump to content

Ziekenhuis of kliniek

Lau-83

Recommended Posts

Posted

Goedemorgen,

Ik heb eindelijk de stap gezeten een borstvergroting te laten doen.

Nu alleen de keus om het in het ziekenhuis of in een kliniek te laten doen.

Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie aan ?

Gr lau

Posted

Maakt denk weinig verschil

Ik laat in een ziekenhuis doen kan donderdag als het nodig is een nacht blijven voor mij geeft het een veilig gevoel alles is beschikbaar. Ik laat het doen in bernekliniek ligt in brabant. Ligt eraan ook wat je wilt laten doen.

Hoeveel cc dat speelt ook mee mijn dokter die ik heb zou me nooit 600 cc geven de kans dat zoals dokter nio zoals heel damer zeer over te spreken zijn waarschijnlijk wel bij me doen, de keuze is aan jezelf en je gevoel en natuurlijk wat je zelf in je hoofd heb. Ik wilde safe eerst voor 300 cc gaan bij me 1ste consult dacht ik toch 350 misschien 400 cc en op het allerlaatste moment kies ik toch voor de 450 cc.

Succes met zoeken xx

Posted

Ik heb hierbij dr Nio laten doen, die werkt zowel in een kliniek als in een ziekenhuis (Sint Lucas Andreas) en aangezien het in het ziekenhuis goedkoper was bij hem, heb ik het dus in het ziekenhuis laten doen.

Posted

De eerste keuze zou de pc zelf moeten zijn, denk ik.

Sommige pc's werken zowel in een kliniek als in een ziekenhuis.

Ik heb gekozen om in het ziekenhuis te gaan omdat dat bij mijn pc zo'n 800 euro scheelt.

Voor zoveel verschil hoefde ik niet een eigen kamer en een mooie badjas aan.

Sommige klinieken zijn overigens weer niet zo veel duurder dan een ziekenhuis.

Kortom, je moet doen waar je je goed bij voelt, maar t belangrijkste is dat je een pc vindt waar je goed bij voelt.

Succes met je zoektocht!

Posted

Laat het niet van een kliniek of ziekenhuis afhangen, maar meer de keuze van welke arts.

De een werkt in een ziekenhuis, de ander in een kliniek, is beide Prima!

veel succes x

Posted

Ik heb mijn keuze er wel af laten hangen!

Ik heb gekozen voor het ziekenhuis! Maar door alles hier te lezen maakt het niet uit!

Ik vond het een fijn idee dat ik een nachtje mocht blijven slapen. En dat een ziekenhuis niet over de kop kan gaan en een kliniek wel. Misschien heb ik er teveel over nagedacht, maar was wel prettig!

En dat ik als er wat mankeert zo weer in het ziekenhuis ben namelijk 5 minuten rijden.

Verder waren er wat mensen die ken ook geholpen in hetzelfde ziekenhuis. En dat was hun heel goed bevallen!

Succes met je zoektocht!

Kus

Posted

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ik heb een afspraak gemaakt bij een arts in het ziekenhuis.

Wacht wel even af hoe dat gesprek verloopt!

Gr

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.