casseyk Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 HALLO LadiesStel me even voor,Ik ben 33jaar woon samen met de papa van mijn dochtertje van 4jaarHeb eindelijk een afspraak vooreen borstvergroting op 27maart In de eerste consult hebben ze mij 420cc aangeraden ronde achter de spiermaar weet niet wat het zal geven...Ik heb nu een lege 75a ben 1m62 en weeg 65kgGroetjes
KLiRo Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 HeyIk ben gisterenavond op consultatie geweest bij Danau van Beaucare maar is me niet zo bevallen.De uitleg ging zo snel, ik voelde me een nummertje, en ik zei hem dat ik geen "fake" ogende borsten wou en hij zei: "Het zal toch moeten bij jouw borsten om ze mooi te krijgen". Was dus niet het antwoord dat ik wou horen .Alvast veel succes er nog mee. Ik zoek verder naar iemand die me meer ligt!
Vlinder22 Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Ik ben 6w geleden geopereerd geweest door dr.Danau en zeer tevreden! Heb 395 achter de spier gekregen (van kleine 70 B naar D) en ze zijn exact wat ik wou! Ook de littekens zijn heel mooi genezen, ik zie ze nog amper.. Spijtig dat hij op jou zo een indruk heeft achtergelaten.. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt!
boxxie Posted June 16, 2015 Posted June 16, 2015 Ik ben nu twee weken po. En geholpen Door dr danau en ook super tevreden en nu al zie je de hechtingen al bijna niet. Hij luisterden goed naar me en heb weer een zelfverzekerd beeld van me zelf. Ik was op aanraden van een vriendin van me gegaan naar dr danau zij was ook super tevreden erover.
Victoria1105 Posted June 18, 2015 Posted June 18, 2015 Ik ben ondertussen 6 maanden PO en ook geopereerd door Dr. Danau en ik ben ook super tevreden!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.