Leoniecupcake Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Lieve Borstenmaatjes, Ook voor mij zijn de boobies binnen handbereik. Vandaag mijn allereerste consult gehad en ja ik moet toegeven dat ik gelijk een datum heb ingepland: 2 april! Waarom bij m'n eerste consult al? Omdat ik veel huiswerk heb gedaan en Dr.Nio, zoals eerder gezegd op dit forum, een ontzettend vriendelijke (en naar mijn idee kundige) man is. Ook heb ik besloten om voor de monobloc hydrogels te gaan, dit is voor mij een keuze waarvan ik meen dat het de beste is. Ik ben namelijk allergie gevoelig en heb al een aantal 'vage' klachten zoals vermoeidheid etc. Ik wil gewoon 100% zeker weten dat deze niet worden verergerd of iets dergelijks door siliconen. Maar goed dit gezegd hebbende zal ik even mijn consult beschrijven. Om 10 voor half vier heb ik m'n fiets verkleumd van de kou op slot gezet en ben ik ontzettend zenuwachtig naar binnen gelopen. Ik was alleen en achteraf gezien was het toch wel prettig geweest als er iemand mee was (tip). Aangekomen bij de afdeling Plastische Chirurgie werd mij verteld dat alles ruim een uur uitliep dus heb ik m'n zenuwen maar weg zitten drinken met chocolademelk . Eenmaal terug op de wachtgang ben ik driftig gaan appen met m'n beste vriendin tot ik werd geroepen. Hij vertelde me wat over ronde en anatomische prothese en het was wel vrij duidelijk waar zijn voorkeur naar uitging. Hij had drie voorbeelden en over twee, de anatomische en de 100% gevulde ronde, legde hij de nadruk op de nadelen en van de 85% gevulde prothese noemde hij enkel de voordelen. Ik vertelde hem al vrij snel dat ik de hydrogels wilde en nou dat was ook prima. Ondertussen was een ander meisje in de kamer naast ons aan het passen dus hij liet me even alleen om haar verder te helpen, toen zij klaar was kon ik gaan passen. Hoppakee de kipfiletjes in een sportbeha proppen en passen maar Nuja mijn eerste gedachten was bij de kleinste kipfiletjes al WAUW!!! Ik draag namelijk geen push-up of iets dergelijks dus had mezelf nog nooit met grote 'borsten' gezien maar wat een verschil! Ik moest gelijk lachen en kon niet stoppen met kijken! Al snel een maatje groter gepast en vervolgens nóg een maatje groter! Ik ben naar het consult gegaan met de gedachten: ik denk dat ik zo rond de 300/350 cc ga uitkomen. Niet dus! Blijkbaar was de maat waarop ik zei dat dit wel groot genoeg was 550 cc! Je raad het al dit gaat het worden! Of in ieder geval voor mijn linkerborst. Ze zijn een beetje asymmetrisch dus links krijgt 550 en recht 480, maar wat een maten! Had het niet verwacht maar vond ze echt niet te groot. We hebben het alleen eigenlijk niet over profielen gehad dus daar ga ik hem nog even over mailen maar ik heb wel gezegd dat ik graag een brede borst wil ipv veel projectie dus zelf zat ik te denken aan moderate plus of iets dergelijks. Ik weet niet hoe dat met monobloc hydrogels zit. Ik wil in ieder geval even iedereen op dit forum bedanken voor het delen van al jullie ervaringen en verhalen want daardoor heb ik volgens mij een hele goede pc gekozen en een voor mij goede prothese. Ik ga jullie op de hoogte houden! Zet ook morgen ofzo de foto's van mijn pas sessie in de galerij Oja ik kom waarschijnlijk op 80D uit dus dat valt nog wel mee ook! Het is helemaal prima, ik heb er zoveel zin in dat de dagen maar niet snel genoeg voorbij kunnen gaan. Heel veel liefs van een buitenzinnige Leonie
Wicked78 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Hoi Leonie Hier ongeveer hetzelfde verhaal! Ook ik sta gepland bij dr. Nio voor 30 april. Ook de Monobloc Hydrogel 480cc. Ik dacht ook eerst zo rond de 350cc, maar wat ik bij het passen mooi vond was toch echt 480cc. Ik heb nu 80A en het zal bij mij ook uitkomen op ongeveer een 80D. Spannend allemaal hè? Hoe groot en zwaar ben jij? Ik 1.73 en 68 kg. O ja, bij de Monobloc kun je niet kiezen in projectie voor zover ik weet. Des te meer cc, des te breder ook.
Wicked78 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 O, en het is high profile. Vroeger hadden ze van de Monobloc ook de medium profile, maar weet niet of dat er nu nog is. Sowieso is Monobloc zachter en zorgt al voor wat minder projectie tov silliconen. Ze zijn er ook enkel in rond, niet anatomisch/ druppelvormig.
Leoniecupcake Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Hoi! Jaa mega spannend allemaal! Wanneer had jij je consult? Ik was echt stomverbaasd toen hij zei dat ik op de 550 cc zat (die ik mooi vond) Maar ach des te beter want je hoort heel vaak dat mensen toch iets groter wilden en nu gaat er volgens mij echt het maximale van het maximale in . Ik ben trouwens 165 en weeg 64 kg ben dus niet dik maar zeker niet dun zoals jij wss wel bent. Ik wist trouwens wel dat ze geen anatomische hadden maar dat wilde ik toch niet dus dat komt goed uit. Maar er is dus maar 1 soort profiel? Nouja zolang ik maar grote boobies krijg en hopelijk niet te rond (als je snap wat ik bedoel). Het enige jammere is dat mijn tepels wat naar buiten wijzen en dat blijft dus zo en ik zal ook nooit een natuurlijk spleetje krijgen want daarvoor staan ze te ver uit elkaar. Vind ik wel jammer maar niet heel erg, daarvoor heb je nog altijd de Bh's! Thanks voor je reactie's!! X
best_boobie Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Klopt idd, Monobloc hydrogel is de high profile.. Voor de rest bestaat er niks meer Maar voordeel voor jou is, dat de monobloc hydrogel van zichzelf al breder is.. Eigenlijk, hadden ze deze prothesen idd beter moderate PLUS kunnen noemen, dat zou er een betere naam voor zijn geweest, mijns inziens Van harte gefeliciteerd met je datum!! Veel plezier met aftellen! xx BB
Leoniecupcake Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Dankjewel! Ik sta vanbinnen echt op en neer te springen als een klein kind van 12! Ga nu toch maar de make-upjes opdoen en leuke kleertjes aan want ga er even wat op drinken!
Spekkie Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Gefeliciteerd met je consult, je keuze en je datum!!Geniet van de voorpret en voor je t weet, is het zover!
girl123 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Gefeliciteerd met de datum! Ik was vandaag ook bij Nio, misschien heb ik je gezien? Ik was er rond 15.30u. Mijn operatie is 19 februari en ik ga voor een maatje groter, 550 en 600cc (zo bang dat het te groot gaat worden!). Veel plezier met de voorpret :-)
Linapinda Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Yay! Gefeliciteerd meid! Ik las eerst 2 februari dus ik schrok even, maar ik heb gewoon second hand happiness voor je!
Vicky1993 Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Gefeliciteerd met je datum! Je bent in goede handen bij Nio ! Xx
Leoniecupcake Posted January 27, 2015 Author Posted January 27, 2015 @girl123: Wooooowie!! Snel! Zou ik ook hebben gedaan als het kon Maar hoelaat ging je naar binnen? Want je zou zeggen dat je dan voor mij was Ik heb een getint meisje met haar vriend gezien, een blond lang meisje met iig haar moeder en volgens mij ook haar vader? En een wat oudere vrouw met haar man/vriend. Ik was dat loner meisje in een rode jaren 80 broek en een leren jas dat forever op d'r telefoon zat om de zenuwen te onderdrukken. Maar jij gaat ook lekker groot Tenzij je echt niet te groot wil denk ik dat het helemaal goed komt! Mag ik vragen hoe lang je bent? en wat je gewicht is? Ik ben zelf 165 en 64 kg. Ik dacht altijd naahh dat valt wel mee (ik vind mezelf niet echt dik ofzo maar ook niet super slank) maar als ik het gewicht van sommige dames hier lees met bijbehorende lengte denk ik toch: hmmm misschien gaan we dat koekje ff laten voor wat het is Nogmaals gefeliciteerd! Ik ga je volgen want Nio boobies
xJojo Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Hoi LeonieHier ongeveer hetzelfde verhaal! Ook ik sta gepland bij dr. Nio voor 30 april. Ook de Monobloc Hydrogel 480cc. Ik dacht ook eerst zo rond de 350cc, maar wat ik bij het passen mooi vond was toch echt 480cc. Ik heb nu 80A en het zal bij mij ook uitkomen op ongeveer een 80D. Spannend allemaal hè? Hoe groot en zwaar ben jij? Ik 1.73 en 68 kg. O ja, bij de Monobloc kun je niet kiezen in projectie voor zover ik weet. Des te meer cc, des te breder ook.Hier ook ongeveer hetzelfde verhaal!!ik sta ook op 30 april en krijg 500cc dp 85% eurosilicone!!Ik was ook enorm verbaasd toen hij het aantal cc zei, net als iedereen in mijn omgeving :')ik heb momenteel 70b/75a en moet een sportbh E kopen dus denk dat ik daar ook ongeveer op uit ga komen.Maar super leuk om te lezen en super veel succes alvast. aftellen kan beginnen!
Leoniecupcake Posted January 27, 2015 Author Posted January 27, 2015 Hihihi allemaal niet lang na elkaar boobies krijgen! Girl123 heeft mij deze site aangeraden en ik denk dat ik een foto heb gevonden waar mijn situatie op lijkt. Er staat namelijk ook lengte en gewicht bij en dit meisje is even lang iets lichter en zelfde aantal cc's. Alleen mijn borsten hangen niet zo zoals bij haar en ze zijn ook wat kleiner Acup. Misschien kunnen jullie ook een foto vinden die op jullie situatie lijkt? krijg je toch wel een leuk beeld van http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/set14.html Xx
Leoniecupcake Posted March 24, 2015 Author Posted March 24, 2015 Nou ik ga maar weer eens in mijn eigen operatieverslag praten.. Want nog maar 1,5 week!!!!!!Aaaah het gaat nu zo snel! Mijn spaarrekening is leeg gehaald en de triumph triaction bh in 80D is besteld. Ondertussen ben ik bezig om alle was weg te werken en dan volgende week maar wat boodschappen gaan doen en maaltijden invriezen. Ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden!Het enige wat wel mega zuur is, is dat ik nog geen 3 weken erna op veldwerk ga... Daarbij moet ik heel veel gaan lopen, we'll see how that goes.. Beetje eng maarja ik wilde niet wachten tot juni met m'n eigenwijze hoofd.Weten jullie nog een paar dingen die ik absoluut niet mag vergeten?Liefs, Leonie
Desigual Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Hoi,Komt dichtbij jaIk vind het niet spannend, ik zie het wel.Mijn man daar in tegen. Is alles aan het regelen.Heb ook niet zoveel tijd om na te denken.Moet helaas nog veel werken laatste 2 weken tot en met de dag voor ok.Ik ben niet uitgerust voor de ok en daar baal ik van enof ze niet te groot worden haha.
Wicked78 Posted March 24, 2015 Posted March 24, 2015 Hey heyJeetje, 1,5 week is echt zo voorbij, spannend joh!Ik ben 30 april aan de beurt bij Nio. Ik krijg ook de Monobloc Hydrogel, 480cc dual plane. Ben zeer benieuwd Leoniecupcake hoe ze gaan worden bij jou en hoe je het gaat ervaren!
melissa1981 Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Veel succes morgen, ook al bij nio haha die heeft zijn handen (letterlijk) vol morgen :45: xxkus
Jenette Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Veel suc6 morgen je gaat naar nio dus wees gerust morgen heb jij prachtige boobsXXX jenette
Leoniecupcake Posted April 1, 2015 Author Posted April 1, 2015 @Melissa hahaha jaa volgens mij zijn het er 5! dus dat wordt inderdaad een drukke boel En thanks allemaal! Zenuwen zitten er flink in nu... Zo meteen nog laatste boodschapjes doen en tas inpakken. Xx
best_boobie Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 haha, geweldig, zoveel op 1 dag!Jij ook veel succes morgen!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.