MeMo Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Hoi Forumvriendjes, 18 december heb ik m'n boobs gekregen bij De Meyere. 300cc voor de spier. Nu had ik vorige week al eens roodheid op m'n 2 borsten. Ik was toen net van zalf verandert dus heb ik terug de oude gesmeerd en het ging weg. Nu voelde ze gisterenavond al wat kriebeliger aan dan anders. En deze ochtend zie ze alle2 aan de onderkant rood. Ik heb ook weinig gevoel in die onderkant al enkele weken. Is dit een voorteken van kapsel of hoort het bij de genezing? Komt dat gevoel in m'n borst onderaan ooit terug? Ik maak me zo zorgen dat ee plots iets mis is, en dan nog bij alle2. Ze jeuken ook zo fel. Hopelijk kan iemand me gerust stellen
Desert-Rose Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 hoi MeMojeuk en ongevoeligheid horen er bij, jeuk is een teken van genezing, en de ongevoeligheid komt doordat de zenuwen zijn doorgesneden , maar die moeten zich langzaam aan weer gaan herstellen, en bij de 1 duurt dat wat langer als bij de andermeestal herstellen ze zich volledig, maar bij sommige blijft het gevoel ietsje minderheb je zelf het idee dat de roodheid precies hetzelfde is als de vorige keer? voelen je borsten warm aan? en hoe voel je je verder?Als je je verder goed voelt en GEEN koorts hebt, denk ik niet dat je je veel zorgen hoeft te maken, en zou ik even een aantal dagen stoppen met smeren, want het kan natuurlijk weer een reactie zijn op creme , doordat je huid nu toch iets uitgerekt is kan die ineens anders reageren op verschillende cremes of zalfMocht je het echt niet vertrouwen kan je altijd even je pc raadplegen, even het zekere voor het onzekere
MeMo Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Oh oke, dus dat gevoel zal hopelijk nog beteren. Het lijkt wat verdoofd aan de onderkant nu. Ja het lijkt wel hetzelfde rood dan de vorige keer en ze voelen ook warm. Maar voor de rest voel ik me goed, geen koorts. Ik zal eens proberen enkele dagen niets te smeren, maar het voelt goed om ze wel in te smeren. Een beetje een gewoonte ondertussen
Desert-Rose Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 klopt is echt een verdoofd gevoel dit is helemaal normaal en gaat verbeteren als de zenuwen goed gaan helen warm kan komen door irritatie van ( misschien) de creme, maar hou het wel even goed in gaten ja word een dagelijkse routine het smeren, word even afkicken maar hopelijk trekt dan de roodheid snel weg
snoepje84 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 allergie voor sportbh mischien. maar zal je niet te druk maken als het erger wordt gewoon ff naar de huisarts
Daisy''* Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Heey memo, ik ben op dezelfde dag als jou geopereerd weet je nog Je hebt voor de spier zie ik haha dat wist ik niet dacht ook dual plane Onder bij mijn borsten voelt het ook nog verdoofd raar gevoel is dat hè . Mijn borsten voelen ook warm aan. Dat is al sinds de operatie zo. Ook jeuken ze af en toe maar idd dan zijn ze aan het genezen.
MeMo Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Ja hoor Daisy Hoe is het herstel al verlopen bij jou?Ik dacht je eens een berichtje te sturen maar is me altijd uit het hoofd gegaan. Ja het voelt heel vreemd aan die onderkant, is me pas 3 weken geleden opgevallen toen een vriendin eraan voelde.En het jeuken is al een tijdje, maar nu was het toch anders. Leek meer mn huid te zijn, vanavond ga ik nog eens kijken of het al beter is. Ik vrees zo voor capsel hé ...@snoepje84, nee ik draag bijna altijd dezelfde (behalve als hij gewassen moet worden).Ik ben nu bijna 6 weken PO en ik draag bijna altijd nog sportbh, behalve als ik eens weg moet bij familie of de weekends.Voelt gewoon beter.
Daisy''* Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Mijn herstel verloopt goed. Volgende week donderdag terug voor 2de controle& daarna winkelen !!!!Merk nu wel als ik voor over buig en als ik dan weer overeind komt lijkt het of dat ik aan een kant de prothese voel bewegen. Hopelijk gaat dat nog weg. Zometeen ff zoeken of hier een topic over is.Maar dan denk ik dat het ligt aan die zalf die je gebruikt. Even aan kijken als je Die niet gebruikt. Anders ff bellen naar je pc.vanaf volgende week eindelijk gewonen bh's dragen .
MeMo Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Hoelang moest je wachten voor gewone bh's? Ik mocht dit al van 4 weken maar ik draag die toch enkel in de weekends. Sportbh's zitten nog steeds het beste En ja indien je niet direct antwoord vind kan je eens bellen hé? Ja ik ga ze nu even niet insmeren en als ik ze terug insmeer is het met de zalf die ik altijd gebruikt heb. Nu ik eraan denk had ik gisteren andere zalf van nivea gesmeerd. Ik wissel graag eens af. Vanaf nu hou ik me bij die andere en dan toch kijken naar zalf voor gevoelige huid als mn busje leeg is.
Daisy''* Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Ik moet 6 weken wachten dus tot donderdag Ik heb me antwoord al gevonden meer meiden hebben dit ook gehad en het heeft gelukkig te maken met de genezing.
MeMo Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Meiden,ik heb nu 3 dagen niets gesmeerd en de roodheid is helemaal weg.Dus me happy Rond mn tepels is mn huid nu wel heel droog, dat heb ik hiervoor nooit gehad.Straks ga ik dus terug smeren met mn veilige zalf die ik hiervoor altijd gebruikte
best_boobie Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Meiden, ik heb nu 3 dagen niets gesmeerd en de roodheid is helemaal weg. Dus me happy Rond mn tepels is mn huid nu wel heel droog, dat heb ik hiervoor nooit gehad. Straks ga ik dus terug smeren met mn veilige zalf die ik hiervoor altijd gebruikte haha, tis wat met die nieuwe cremes Wil je het extra goed doen, draait het net verkeerd uit Lekker weer smeren met je oude vertrouwde creme dan maar xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.