Jump to content

Nog 10dagen tot operatie maar erg verkouden wat nu?

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik baal als een stekker want ik ben heel erg verkouden en hoesten nu al een week en het gaat maar niet over en over 10 dagen heb ik me operatie op 3 februari , ik eet al veel fruit . Zijn der nog meiden die weten hoe ik een energieboost krijg zodat me verkoudheid sneller over gaat. Want wordt gek bij de gedachte dat de operatie door me verkoudheid en hoesten niet door kan gaan.

Helppp

Posted

Hm.. dat is lasttig zeg, dat hoesten...

Maar normaal gesproken wordt er alleen niet geopereerd als je koorts hebt. Is je temperatuur boven de 38 graden, dan nemen ze het risico niet. Maar anders is er meestal geen probleem :)

Het is alleen niet zo lekker om te hoesten als je pas je borsten hebt laten vergroten hihi.. maar het is niet schadelijk in ieder geval.

Over 10 daagjes is het vast al weer een heel stuk beter met je!!

Als je al veel fruit neemt, en gevarieerd eet, met genoeg groenten, dan is dat echt het enige dat je kunt doen, mijns inziens :)

Beterschap!!

xx BB

Posted

Heeej,

Dankjewel hoop dat het snel beter gaat :)

Wat leuk op dezelfde datum waar wordt jij geopereerd en hoeveel cc?

Ik krijg 400 of 425 cc high profile . Hoop dat het een paar mooie boobies worden :P

haha

Posted

Heej best_boobie,

Na mijn weten heb ik geen koorts want verder dan de verkoudheid voel ik me gewoon goed alleen dat hoesten is zo lastig , en was bang dat ze misschien zouden zeggen van de operatie gaan we verzetten :( Ik maak me al een paar dagen zorgen. Ik ben echt nooit verkouden en juist uitgerekend nu wel haha zul je altijd zien.

Dankjewel voor je bericht stelt me al stuk gerust :D

XX Janina

Posted

Ik zou er vooral voor zorgen dat je nu ook goed hoest als dat moet. Iemand kan misschien zachtjes op je rug of borst kloppen om het slijm los te maken, zodat je het makkelijker kunt ophoesten. Ik zeg met nadruk: zachtjes kloppen met de vingertoppen of met de andere hand ertussen. Dit is wel echt een advies uit de oude doos.... dus even voor jezelf pijlen of je het prettig vind.

Posted

Ik krijg 350 cc en het zou een volle D cup worden

Spannend hoor ik hoop voor je dat je mooie D cup krijgt zelf hoop ik daar ook op maar nog paar daagjes afwachten haha.

Posted

Ik ook was donderdag ineens stront verkouden ben nu vol vitamines aan het slikken en is bijna over

Ja irritant is dat he ik ook veel fruit eten en alles en dan hopen dat het over gaat deze week vlijf ook veel binnen beetje rust zal misschien ook goed doen

Posted

Ohhhhh! Ik had dat ook vlak voor mijn operatie! Dacht echt dat ik ziek ging worden. Ik hoestte niet, maar wel verkouden en ziek gevoel.

Ik heb iedere dag 1000mg vitamine c geslikt, enchina force tabletten geslikt, multivitamine en fruit haha lol! Het heeft uiteindelijk wel geholpen :P

Posted

Ja het werkt dus wel veel vitamines eten. Dus dat blijf ik nu ook gewoon doen. Echt ziek voel ik me niet tis echt gewoon neusverkoudheid heel erg hoesten. Wat is dat enchina force tablet dan ?

Posted

Aaah bekend verhaal! Ik heb dit dus gehad, mijn longen zaten vol en kreeg ook nog eens 38 graden koorts net voor de operatie deur. Mijn operatie werd op dat moment gecanceld. DAT IS HET ERGSTE WAT JE KAN OVERKOMEN. Infuus zat er al in... Maar omdat ze na de koorts meting m'n longen gingen luisteren mocht ik ook op basis daarvan niet geopereerd worden en gelukkig maar. Je zou een vreselijke longontsteking op lopen. Ze blazen met hele hoge druk zuurstof in je longen en daar door de bronchitis diep je longen in waardoor dit kan ontsteken maar ook een blokkade veroorzaken kan. Bij 38 graden opereren ze niet.

Ik mocht gelukkig op de val reep een week later geopereerd worden.

Dat was een mazzeltje

Verder veel fruit gegeten en crackers.. Ossilococcinum bisolvon citrosan-thee en veel water en gewone thee, rust houden op bed en je opsluiten zodat niemand je meer kan beïnvloeden met griep van buiten af, het heerst heel erg op dit moment.

Dit is wat ik er aan gedaan heb. Kijk maar als t werkt

Paracetamol had ik niet gebruikt want dat onderdrukt je verhoging en verhoging bestrijd alleen maar de ziekte in je lichaam..

Elke dag even je koorts in de gaten houden

Ik hoop dat je er wat aan hebt:-)

Posted

Och wat een verhaal zeg , dan baal je wel ofniet net voordat de operatie gaat beginnen. Maar gelukkig is het goed gekomen en heb je nu vast mooie boobies ☺. Ja ik drink hot colderex ofzo net zoiets als citro san. En fruit.

Bedankt k hoop dat het snel over is xxx

Posted

Lieve reacties allemaal.

Ik hoop dat ik snel bye bye verkoudheid kan zeggen en hello boobies :P. Deze week ff lekker uitzieken zo veel mogelijk thuis :D

xx

Posted

of echinacea halen is goed voor de weerstand en vitamine tabletjes ik ben voor de zekerheid ook maar aan het slikken aangezien er veel zieke om me heen zijn mijn erge verkoudheid was binnen 2 dgn weg en nu heb me vriend he kado gekregen van mij

Posted

Wat is dat dan Echinacea? K heb er nog nooit van gehoort, ik slik nu vitamine c tabletjes die kleintjes en veel fruit blenden en opdrinken en drink ook hot coldrex Zit paracetamol in verwerkt en 50 mg vitamine C.

Ja ik hoor dat veel mensen er last van hebben en het lulligste is ik ben nooit verkouden en nu opeens wel haha Tis net of het zo moet wezen. :D

Posted

Enchina force is een of ander homeopatisch goedje op basis van een bepaalde bloemsoort. Geen idee of het helpt maar ik dacht - zeker homeopatisch - kan geen kwaad :)

Het helpt je weerstand verhogen. Zeggen ze :P

Posted

zijn idd kruiden om je weerstand te verhogen van eigen merk te halen en vsm. ik ben altijd verkouden heb gelukkig wel goeie weerstand laatste keer was ik ziek in 2009 met koorts

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.