Jump to content

Hydrogel Monobloc, ervaringen wissels / bobbels

adbruin1988

Recommended Posts

Posted

Wie heeft er ooit een beroep gedaan op de garantie van de hydrogel monobloc? Er zit een garantie op van 10 jaar, maar als ze omgewisseld moeten worden zullen toch de kosten van de arts nog betaald moeten worden. Heeft iemand daar ervaring mee? En kan het wisselen echt onder plaatselijke verdoving?

Hebben de hydrogel monobloc-gebruikers last van bobbels en/of rimpels (bij plaatsing achter de spier) of helemaal niet?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Anna

Posted

Ik heb dp. En heb bobbels en hobbels aan de onderkant,voelbaar niet zichtbaar..

Ze zijn super zacht, en dat is dus het risico van. Hydrogel....

10jr garantie op lekken , dan krijg je gratis nieuwe prothesen, maar de OK kosten voor jezelf.

Nio doet het niet onder plaatselijke verdoving.. Andere artsen weet ik niet .

Posted

Dank L-girl voor je reactie, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Wat apart dat je de hobbels wel voelt maar niet ziet. Nou, wel beter. Groetjes Anna

Posted

Mischien leuk om te weten heb het net gelezen en net in die kliniek geweest als Door lekkage je nieuwe implantaten nodig heb dan krijg je operatie van wellnesskliniek die betalen het voor je in de eerste 10 jaar en de implantaten krijg je gewoon van de fabrikant

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.