Zizo Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hallo allemaal,Na vele uren op dit forum gelezen te hebben, kom ik mij nu voorstellen :-) Echt heel fijn om alle tips en info te lezen.Ik ben 28, 1.70 lang 58 kilo en 75B. Dinsdag 3 feb wordt ik geopereerd door dr Straten en krijg ik ronde implantaten 375 ccIk heb er heel veel zin in, maar ben ook wel een beetje bang voor de operatie. Zijn er nog meer mensen die rond die datum geopereerd worden?En hebben jullie nog tips voor een goede sport bh?Groetjes!!
snoepje84 Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 ik 30 januari ik vindt ook allemaal erg spannend en ben kapot zenuwachtig al valt nu gelukkig mee met de zenuwen. ik heb sportbh van de hema nu in de aanbieding en worden veel aangeraden heb de medium en heavy. medium is zonder sluiting maar ik kan ze over me kont heen makkelijk aankrijgen
Zizo Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Ja dat is helemaal snel! Ik ben ook zo zenuwachtig...Door wie word je geopereerd en hoeveel cc krijg je??Bedankt voor de tip, ik ga gelijk even kijken op hema.nl ;-)
R1989 Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Oeh spannend! Het gekke is dat die operatie echt zo voorbij is hahah En daarna denk je hmmm waar was ik ook alweer bang voor? Ik heb de lipoelastic pi extra new en dat ding zit zoooo lekker! Alleen deze is voor de eerste twee weken en dat is wel een nadeel. Heb vandaag twee bh's bij Hema gekocht maar heb ze nog niet kunnen passen. Alvast heel veel succes!
Nina-26 Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Heej. Ik wordt ook 3 februari geopereerd door dr schiettecatte in amstelveen ik krijg 400 of 425 cc daar wordt naar gekeken tijdens de operatie. Spannend he het komt nu steeds dichterbij mij is aangeraden de care fixe anna bh dus die heb ik besteld. In welke kliniek wordt jij geopereerd?.Liefs janina
Zizo Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Ik hoop dat ik achteraf ook zo kan denken :-) Ik ben altijd bang dat het bij mij mis gaat dat ik net diegene ben die de operatie niet overleeft ofzo... Daar vanuit gaande zal het vast meevallen ;-)Toevallig dat je ook de 3e aan de beurt bent! Ik word in Kliniek Heyendael geopereerd.
Myboobs Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Hoi hoi, ik ben 3 of 10 aan de beurt ook in heijendael.Ik hoor woensdag precies hoe of wat .
best_boobie Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Hoi hoi Welkom op het forum!! Ik zal je titel even aanpassen, want ik zie dat je een operatiedatum hebt. Gefeliciteerd!! Zal ook even kijken of je topic al bij de operatieverslagen staat, anders verplaats ik het wel even. Dan kun je lekker in dit topic verder en staat alles netjes bij elkaar. Zo heb je ook na je operatie hier een plek waar je je operatieverslag neer kunt zetten, als je dat wilt Hoef je maar 1 topic bij te houden Succes met aftellen nog!! xx BB
kimberly22 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Hoi ik word 3 februari geopereerd in turnhout heb nu een A Cupje en krijg 350 cc en het zou dan uitkomen op een D cup, ik hoop dat ik alsnog voor 375 cc kan gaan net zoals jou, veel succes ook groetjes kimberly
Zizo Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Hoi hoi, ik ben 3 of 10 aan de beurt ook in heijendael. Ik hoor woensdag precies hoe of wat . O leuk, misschien worden we dan dezelfde dag geholpen Spannend. Ik heb er echt zin in, kan niet wachten op het resultaat. Hoeveel cc krijg jij erbij?
Zizo Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Hoi ik word 3 februari geopereerd in turnhout heb nu een A Cupje en krijg 350 cc en het zou dan uitkomen op een D cup, ik hoop dat ik alsnog voor 375 cc kan gaan net zoals jou, veel succes ook groetjes kimberlyO leuk, jij ook volgende week. Misschien kunnen ze het nog aanpassen dat je alsnog 375 krijgt...Jij ook heel veel succes!!
Myboobs Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 O leuk, misschien worden we dan dezelfde dag geholpen Spannend. Ik heb er echt zin in, kan niet wachten op het resultaat. Hoeveel cc krijg jij erbij? Heej, weet ik nog niet. Heb morgenmiddag een afspraak dus ben benieuwd..... Heb zelf ook geen idee. Merk wel dat ik naar steeds groter ga kijken haha. Dezelfde dag ja dat zou wel leuk zijn!
Zizo Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Heej, weet ik nog niet. Heb morgenmiddag een afspraak dus ben benieuwd..... Heb zelf ook geen idee. Merk wel dat ik naar steeds groter ga kijken haha.Dezelfde dag ja dat zou wel leuk zijn!Weet je al meer?? :-)
naomi1996 Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Wat leuk!! Ik 31 januari ook door dr straten in kliniek heyendeal! 375 cc!
Myboobs Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Weet je al meer?? :-)Hoi hoi,Ik moet me 3 feb melden om 1 uur en jij?Ik krijg 400 of 425cc high profile, dual plane.Groetjes!
Zizo Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Ik moet me al om 8 uur melden. Dus dat wordt vroeg weg thuis...
Myboobs Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Moet je van ver komen?Ik moet iets van 1,5 uur rijden.Ze zei al je moet er rekening mee houden dat je pas tussen 6 en 7 weg mag.....Maar dan zie ik je daar wel denk!
Myboobs Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Heb je al een bh gehaald?Hij adviseerde mij een Triumph nog iets maar ben het briefje vergeten mee te nemen
Zizo Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Ik moet ook ongeveer 1.5 uur rijden! Ik ben benieuwd hoe dat gaat op de terug weg.Hij adviseerde een Triumph triaction. Zelf heb ik na positieve reacties hierover de lipoelastic pi extra new besteld. Ik heb hem zondag besteld en had hem gister al binnen. Deze bh is alleen voor de eerste twee weken na de operatie. Ik zal je dan inderdaad wel zien dinsdag :-)
Myboobs Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Oh wat grappig, kom je dan toevallig ook uit de buurt van den haag .Ik ben ook erg benieuwd. Mijn man heeft zorgverlof voor de eerste week dus is ook wel heel fijn met de kids enz.Aftellen gaat nu echt beginnen.
Zizo Posted January 29, 2015 Author Posted January 29, 2015 Nee ik kom uit Utrecht. O fijn dat je man de eerste week vrij is. Dan kan hij je helpen.Jaa het komt echt steeds dichterbij, ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Vanmorgen met het uitzoeken van een bh, dacht ik ineens straks kunnen deze bh's allemaal weg.. Echt een gek idee...
Myboobs Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Wel gek maar ook een lekker idee, weg met die kleine dingen hihi.Zie je er tegenop?
Zizo Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Jaa inderdaad een heel gek idee :-) Ik zie er best tegenop ja, het liefst zou ik willen dat we een maand verder zijn. Ik zie namelijk erg op tegen het herstel, ik kan niet zo goed stil zitten. En ik ben gewoon heel benieuwd hoe ze eruit gaan zien, ik hoop dat ik tevreden ben. Heel gek dat ik dan ineens borsten heb, moeilijk voor te stellen.Ik heb wel de hele maand februari vrij van m'n werk, dus dat is wel fijn :-) Hoelang heb jij vrij?? En zie jij er tegenop??
Myboobs Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Jaa inderdaad een heel gek idee :-) Ik zie er best tegenop ja, het liefst zou ik willen dat we een maand verder zijn. Ik zie namelijk erg op tegen het herstel, ik kan niet zo goed stil zitten. En ik ben gewoon heel benieuwd hoe ze eruit gaan zien, ik hoop dat ik tevreden ben. Heel gek dat ik dan ineens borsten heb, moeilijk voor te stellen.Ik heb wel de hele maand februari vrij van m'n werk, dus dat is wel fijn :-) Hoelang heb jij vrij?? En zie jij er tegenop??Nee zie en nog niet tegenop.Het herstel zal wel ff pijnlijk zijn maar alles voor het goede doel toch ;-)Maar ben ook heeeeeel erg benieuwd, denk dat het in het begin nog tegenvalt omdat ze dan nog zo hoog zitten en het eindresultaat toch nog even op zich laat wachten.Maar dat komt wel goed heb veel vertrouwen in Frans!Ik kreeg dinsdag te horen dat ze me niet meer kunnen betalen op m'n werk dus heb nu geen baan.Ik heb maandag nog een 2de gesprek en zou daar eventueel als het door gaat 1 maart beginnen. Verder heb ik met m'n vriendin een eigen zaak oa. Webshop in kleding. Dus kan straks daar lekker mee bezig zijn en m'n kledingkast aanvullen met nieuwe zomershirtjes :-)
naomi1996 Posted February 2, 2015 Posted February 2, 2015 Morgen je grote dag!!Ik ben ook door frans van straten geopereerd afgelopen zaterdag, 375 cc rond!Ze zijn super lief daar en stellen je gerust! Successs meiss!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.