Jump to content

Te klein vinden na bv veranderd het nog?

Recommended Posts

Posted

Ik ben nu 2 weken terug geopereerd. Eerder was ik echt plat. Ik heb 310 cc anatomisch dual plane gekregen. Ik zie gewoon amper verschil en ben daarom weinig happy. Tot wanneer zakken de prothesen? Kan het zijn dat er dan nog wat meer volume in komt? Van de week mijn maten opgemeten eerst 72/90

Vandaag was het 70/87.

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Posted

Oh dat is wel heel vervelend idd :(

Wel is het zo bij dual plane dat je spieren nog losser worden en je huid moet natuurlijk nog wat rekken. Maar echt cupmaten verschil; dat denk ik niet maar ik heb daar geen ervaring mee. Ik ben ook twee weken terug geopereerd. Ronde implantaten. Zitten jouw implantaten nog erg hoog?

Posted

Oh dat is niet leuk dat het niet naar wens is.

Als je dual plane heb dan kunnen ze nog wel wat groeien. Het kan dan best zijn dat je spier nog strak staat en dan heeft het gewoon nog even tijd nodig.

Posted

Volgens mij zitten mijn implantaten niet meer heel hoog. Omdat er nog een snee onder mijn borsten zit merk ik dat ze nog niet volledig gezakt zijn. Misschien is het ook mijn onzekerheid omdat ik eerder altijd zoveel vulling in mijn bh had.

Posted

Hey,

Had ik ook! Kwam van een A en heb ook dual plane. Twee weken na mijn operatie kwam ik nog niet verder dan bh's in maat B.. Uiteindelijk met 12 weken zat ik op een G. Bij mij duurde het erg lang voordat mijn spieren en huid opgerekt waren.

Komt vast goed hoor meid! :)

Posted

aaahhhh prulleke!!1

ik heb daar ook last van vooral als ik kleding aan heb! Dan heb ik nu mijn sportbh aan en gewone kleding en dan is het idd net als je je maximizer aan hebt.

Ga eens lekker na het douchen voor de spiegel staan en maak er foto's van!

Ik heb dat net ook gedaan en mijn sexy lingerie aangetrokken!! en dan zie je zo duidelijk het verschil!

Ik kikker daar echt van op!!