Jump to content

Te klein vinden na bv veranderd het nog?

Recommended Posts

Posted

Ik ben nu 2 weken terug geopereerd. Eerder was ik echt plat. Ik heb 310 cc anatomisch dual plane gekregen. Ik zie gewoon amper verschil en ben daarom weinig happy. Tot wanneer zakken de prothesen? Kan het zijn dat er dan nog wat meer volume in komt? Van de week mijn maten opgemeten eerst 72/90

Vandaag was het 70/87.

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Posted

Oh dat is wel heel vervelend idd :(

Wel is het zo bij dual plane dat je spieren nog losser worden en je huid moet natuurlijk nog wat rekken. Maar echt cupmaten verschil; dat denk ik niet maar ik heb daar geen ervaring mee. Ik ben ook twee weken terug geopereerd. Ronde implantaten. Zitten jouw implantaten nog erg hoog?

Posted

Oh dat is niet leuk dat het niet naar wens is.

Als je dual plane heb dan kunnen ze nog wel wat groeien. Het kan dan best zijn dat je spier nog strak staat en dan heeft het gewoon nog even tijd nodig.

Posted

Volgens mij zitten mijn implantaten niet meer heel hoog. Omdat er nog een snee onder mijn borsten zit merk ik dat ze nog niet volledig gezakt zijn. Misschien is het ook mijn onzekerheid omdat ik eerder altijd zoveel vulling in mijn bh had.

Posted

Hey,

Had ik ook! Kwam van een A en heb ook dual plane. Twee weken na mijn operatie kwam ik nog niet verder dan bh's in maat B.. Uiteindelijk met 12 weken zat ik op een G. Bij mij duurde het erg lang voordat mijn spieren en huid opgerekt waren.

Komt vast goed hoor meid! :)

Posted

aaahhhh prulleke!!1

ik heb daar ook last van vooral als ik kleding aan heb! Dan heb ik nu mijn sportbh aan en gewone kleding en dan is het idd net als je je maximizer aan hebt.

Ga eens lekker na het douchen voor de spiegel staan en maak er foto's van!

Ik heb dat net ook gedaan en mijn sexy lingerie aangetrokken!! en dan zie je zo duidelijk het verschil!

Ik kikker daar echt van op!!

En met DP moet het allemaal nog lekker zakken! mijn litteken valt ook nog niet in de plooi! dus ook een teken dat het zijn plekje nog moet vinden!

Kus

Posted

Aahh ja dat zal echt een verschil zijn idd. Als je altijd een maximizer hebt gedragen dan zie je het verschil mi minder goed. Ik was altijd gewoon plat en nooit vulling in m'n bh's dus voor mij is het een wereld van verschil.

Posted

Bedankt voor jullie reactie. Melanie dat stelt mij wel gerust. Ik ben wel erg tevreden over de vorm alleen ik hoop dat er nog iets meer volume in komt. Waarschijnlijk moet ik maar wat meer geduld hebben.

Posted

Oei als ik dit lees denk ik dat ik ook teleurgesteld ga worden want ik heb idd ook altijd extra push up bhs gedragen sinds dat ik die ooit eentje had geprobeerd ik kon niet meer zonder maar nu zie ik het ook als normaal en wil ik juist groter mm even afwachten

Posted

Hey,

Had ik ook! Kwam van een A en heb ook dual plane. Twee weken na mijn operatie kwam ik nog niet verder dan bh's in maat B.. Uiteindelijk met 12 weken zat ik op een G. Bij mij duurde het erg lang voordat mijn spieren en huid opgerekt waren.

Komt vast goed hoor meid! :)

Oh dat is wel erg veel van een B naar een G

Posted

Donderdag 4 po en nog steeds vind ik ze te klein. Ik blijf maar hopen dat er onder nog iets meer volume in komt.

Posted

Wat ik heb gelezen en gezien kan dat nog tot 8 weken duren dat ze gaan "ploppen"

Posted

Vriendin in mijn vriendenlijst had daar een heel mooi voorbeeld ban bij haar foto's van 7 & 8 weken echt een groot verschil! Was Jane_doe gelood ik..

Posted

Ik heb er weinig er weinig vertrouwen nog in. Ik wou al meer dan 10 jaar een vergroting maar ben er nog geen dag happy mee geweest. Ik zie weinig verschil en voel mij nog steeds niet vrouwelijk. Bahh zit nu gewoon te huilen. Ik baal zo.

Posted

Ik heb er weinig er weinig vertrouwen nog in. Ik wou al meer dan 10 jaar een vergroting maar ben er nog geen dag happy mee geweest. Ik zie weinig verschil en voel mij nog steeds niet vrouwelijk. Bahh zit nu gewoon te huilen. Ik baal zo.

Meis neem even afstand. Richt je op iets anders dan je borsten, even van het forum af. Hoe meer je er mee bezig bent hoe dieper je in de put zit zo. Het komt echt goed! Geef het de tijd! Ik snap dat het lastig is, je verwacht er zoveel van en als het dan afwijkt van wat je had verwacht is dat een klap. Maar niet opgeven :) Je lichaam is aan het wennen, aan het aanpassen. Als je over een maand terug kijkt dan zijn je borsten 200% veranderd, geloof me maar. Even lekker huilen nu en doorgaan, lekker filmpje kijken ofzo. Komt echt helemaal goed, sterkte XX

Posted

Bedankt voor je lieve reactie Boho. Ik ben er misschien wel teveel op gefocust op dit moment. Die strakke sport bh werkt ook niet mee voor een goed beeld.

Posted

Hey lief..

Ik lees je verhaal en voel je tegenslag..

Ikzelf ben ook nog niet geopereerd en weet dus ook niet hoe het zal zijn.

Maar wat ik echt veel heb gelezen is dat het uiteindelijk wel echt groter wordt na een paar weken.

En dat het inderdaad gaat "Ploppen" zoals ze dat hier noemen hihihih!

Lieffie ik hoop op een heeeeele positieve eindresultaat!!

Laten we ervoor duimen :)

Dikke kus!

Posted

Volgens mij zitten mijn implantaten niet meer heel hoog. Omdat er nog een snee onder mijn borsten zit merk ik dat ze nog niet volledig gezakt zijn. Misschien is het ook mijn onzekerheid omdat ik eerder altijd zoveel vulling in mijn bh had.

Jammer dat je niet tevreden bent met je bv

Maar omdat je zoals je zelf al aangaf zo veel vulling in je bh had, heb je een verkeerd beeld gekregen hoe je bv er in werkelijkheid uit zou zien.

Ik hoop dat je na aantal weken wel tevreden bent met het resultaat.

xx

Posted

Het is natuurlijk zo dat als je veel vulling droeg het ''wauw-effect'' wat minder is.

ik heb ook 310 cc dual plane gekregen, met kleding is het ook niet een heel groot verschil (maximizers)

Maar probeer eens een bikinitopje ! en inderdaad de sport bh drukt veel plat.

hoop dat je er alsnog heel blij van gaat worden.

xx

Posted

Marni,

Onze borsten veranderen zo fel, het is een hele aanpassing.
Het doet wat met je emotioneel, ik heb ook even diep gezeten dat ik echt niet blij was.
Maar daar kom je door, idd er proberen niet teveel bij stil te staan (is makkelijk gezegd) maar toch proberen.
Er niet naar blijven staren, geef het een beetje tijd.

Even afwachten en binnen 2maand zie je wel weer.

Veel succes meis :(

Posted

Jeetje... Wat vervelend dat je je niet happy voelt. Hopelijk veranderd het nog zoals bij de andere meiden.

Ook ik draag constant maximizers dus hopelijk valt t straks niet tegen.

Ik volg je topic, ben benieuwd wanneer het gaat zakken en jij ze 'groter' vind worden.

Idd misschien ff afleiding zoeken, leuke dingen ipv constant met je borsten bezig zijn ( onmogelijke opgave als ze net gedaan zijn, maar probeer het ;-))

Groetjes

Posted

Thanks voor jullie lieve reacties. Elke ochtend zit ik nu weer te bedenken okay wat trek ik nu weer aan. Trek dan maar weer een vestje met een sjaal aan. Vandaag maar even naar de lingerie winkel geweest omdat ik af en toe mag afwisselen vanaf volgende week. Heb een 70e zoals het nu lijkt. Vanmiddag heb ik een bh met 70f gekocht en die zat mij het beste van deze soort zei de verkoopster. Als ik de foto's vergelijk met mensen die 70e hebben zijn die van mij echt een stuk kleiner. Maat goed geduld is een schone zaak! Haha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.