MsJules Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Lieve dames,Ik heb binnenkort mijn eerste consulten. Heb afspraken bij drie dokters (dr demeyere, dr plovier en dr danau).Ik zit helaas met zo veel vragen en geraak er echt niet meer aan uit. Help!Ok, ze kijken naar je lichaam en hoeveelheid weefsel om dan te bepalen hoe groot je kan gaan... Maar hoe kan ik zelf al zoeken wat ik mooi vind als ik geen idee heb hoe groot ik kan gaan? eb op dit forum al heel wat super mooie borsten gezien en vraag mij af of iemand een idee heeft hoeveel cc erbij moet als ik van een a cup naar een goed gevulde c cup wil? Ook las ik dat een fake boobie er kleiner uit ziet dan een echte boobie dus vraag ik mij dan af of ik eerder naar een kleine d moet gaan? Alleen klinkt dit zo huge...En hoe zit het dan met de profieling? Want daar versta ik mij eerlijk gezegd ook niet uit... Ik wil gewoon mooie ronde borsten...Ook heb ik zo veel schrik dat als ik te groot ga ze er gaan uitzien als 2 ballonnen die op mijn lichaam geplakt zijn en veel te hoog zitten... 😔 Zijn er hier dames die van een a cup naar een c/d cup zijn gegaan?Hebben jullie fotos die ik zou mogen bekijken?Alvast een dikke merci 💋
loveut Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Hee!Schrijf vooral al je vragen op, dat maakt het lekker overzichtelijk en voor jou stukken fijner!over het algemeen zou ik gewoon kijken wat je mooi vind, als ik het goed begrijp wil je mooie ronde borsten die een volle C ogen maar dan niet van die opgeplakte ballen?Als je dat gewoon verteld zullen ze waarschijnlijk je prima kunnen helpen.Het profiel heeft te maken met de breedte/hoogte van een implantaat van wat ik begrepen heb, alsware medium profile is breder dan een high of extra high profile, dan zou je dus met 300 cc bij een medium een minder grote borst qua projectie krijgen dan als je extra high profile alsware zou krijgen. dan is het implantaat minder breed dus alsware dikker..Ik zelf wil ook niet van die ballonnen, maar ik wou toch wel minimaal voor een D cup gaan (vanwege dat t toch kleiner oogt en ik wel aan mezelf merk dat ik grotere borsten toch vaak mooi vind) en ik vind het niet erg als er zegmaar een beetje een lijntje aan de bovenkant zichtbaar is of dat er een soort bolling aan de bovenkant nog is, dus dat ze mooi rond zijn. Dit is ook wat ik gezegd heb tijdens mijn consult en ik heb nu gekozen voor 425 cc extra high profile rond achter de spier.Als het goed is kun je 135/150 cc per cup omhoog rekenen maar dat hangt ook weer af van je bouw/lengte/gewicht. Het is dus een beetje voor iedereen anders..Ik zou zeggen pak een blok papier en schrijf je vragen op, dat is een goede voorbereiding en ik ben zo enorm blij dat ik dat gedaan heb.Er zijn nog wel anderen die hier meer verstand van hebben dus misschien kunnen die je nog verder helpen, maar ik hoop dat je hier toch een klein beetje wat aan hebt.xx
joyce1988 Posted January 23, 2015 Posted January 23, 2015 Joehoeee Ik had dezelfde wensen als jou en ik heb 400cc high profiel:) duale plane ben er super blij mee voeg me anders eventjes toe voor me foto's
MsJules Posted January 23, 2015 Author Posted January 23, 2015 Hey meiden!Bedankt voor de info!ik denk dat ik dus ook eerder voor een d cup zal gaan zodat het dan oogt als een volle c en wss zal dat dan rond de 400cc zijn :-D dat lijkt zo gigantisch veel!Ik vind het ook niet erg dat ze wat opbollen bovenaan maar gewoon niet te! Zoals eerde vermeld: ik wil geen twee bollen :-DDat van die profile snap ik toch nog steeds niet veel van maar zal wel genoeg uitleg krijgen door de pc!En idd ik pak er binnenkort pen en papier bij en ga beginnen vragen opschrijven! Heb ook al heel wat fotos gevonden van wat ik mooi vind en ga er nu nog zoeken vzn wat ik niet mooi vind :-D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.