Jump to content

Nik!! : 7 april 2015 : Dr. Nio : Parkkliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik heb binnekort mijn borstvergroting vandaag op consult geweest bij Dr. Nio nu adviseerd hij 500cc heb nu 75a toen hij zei wat je wilt is 500cc dacht ik wel Wooww omdat ik veel om me heen hoor dat mensen zo'n 300 cc hebben en dan ook op een c/d uitkomen. Ik wil ook uitkomen op een volle c kleine d. Maar nu lees ik hier al veel meer reacties van mensen die ook 500cc hebben en het er super mooi uitziet niet te groot, dat wil ik namelijk niet. Wel zo natuurlijk mogenlijk. Kunnen jullie een beetje vertellen over de ervaringen met 500cc

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply
Posted

Nja als ik iets hier geleerd heb is het dat nep boobs er kleiner uitzien dan echte boobs, dus als je wilt dat ze er uit zien als een volle C kleine D dan krijg je waarschijnlijk een cupmaat D/E ongeveer (dacht ik)

Posted

Oke maar ik vertelde dat ik met me bh maat rond de 75c /d wil uitkomen en hij vertelde dan dat ik 500 nodig heb, dan lijkt het me dat ik geen cup e krijg haha, ik heb nog ff dus kan nog oriënteren en lezen wat de ervaringen van andere mensen zijn.

Posted

Nja het heeft te maken met het profiel van je implantaat, welke je ook over het algemeen hebt, je bouw/lengte/gewicht en daardoor verschilt het eigenlijk enorm per persoon..

na wat ik hoor is 500 cc namelijk wel redelijk veel als je als bhmaat de C/D wilt..

mij is namelijk gezegd dat ik wss 3 cupmaten omhoog ga met mn 425 extra high profile, en ik ben dan nog wel redelijk normaal qua lengte en redelijk zwaar..

mja er zijn genoeg mensen hier die er meer verstand van hebben :)

Posted

Hey!

Ik krijg 400cc

Ben 1.60 weeg 55kilo

Ik wil een volle D

Nu twijfel ik of die van mij niet te klein is ofzo?

Of 500 dan niet erg groot is..

Misschien voor mijn postuur is het dan wel te groot..

Je bent eigenlijk de eerste die ik hoor met 500cc

Ik ben ook benieuwd naar andere die er ervaring mee hebben..

Posted

Oke thnx ik denk dat 500cc toch wat te groot is voor mij, maar idd het verschilt per persoon zo veel je kan haast niet vergelijken eidereend lichaam is anders, ik ben 1.65 en weeg 58 kilo en dr. Nio zei dat dit goed bij me paste omdat me schouders en borstkast breder zijn dus er meer ook naar de zeskanten verdwijnt en niet alleen vooruit zeg maar. Kan me nog lekker oriënteren en over na denken pas over 2 maanden de operatie

Posted

500cc, dat worden flinke borsten volgens mij hoor.

Ik ben 173 en weeg 58,5 kg en mij werd 350/400 cc geadviseerd om een C, D cup te realiseren.

Nou heb ik zelf bijna geen eigen weefsel, 70A cupJe, dus hoop dat t erin past!

Posted

Ik ben 1.69 en 61 kilos zwaar en heb van mezelf cup 75b. Ik krijg 350 cc en kom dan uit op een volle D zei mijn pc.

Succes met orienteren!

Posted

Heey Nikki!

500 cc klinkt heel erg veel! Maar iedereen zijn bouw is anders! Ik ben zelf niet door Nio geopereerd, maar wel veel Nio boobs voorbij zien komen!

Die man weet echt wel wat hij doet! Zijn heel veel gelukkige vrouwen uit zijn handen voort gekomen.

Als jij qua zicht uit wil komen op een C/D denk ik juist wel dat die 500 cc goed is! Alleen de bhmaat zal wat groter zijn!

Ik vond eerst altijd dat C/D cups mega groot waren. Maar dat valt best mee! Het gaat om een lettertje!

Als je bang bent om een beetje groter te gaan, moet je kleinere protheses nemen, maar als je het durft moet je er zeker voor gaan! Heel veel vrouwen hier hebben achteraf spijt dat ze niet een maatje groter hadden genomen! Het liefst in 1 keer goed! Je hebt er waarschijnlijk hard voor moeten sparen!

Weet niet over welk merk en soort protheses Nio jou had besproken. Maar daar zitten natuurlijk ook nog wat verschillen in!

Succes met kiezen!!!

Kus

Posted

Hoi Nikki,

Erg verwarrend inderdaad. Bij de 1 valt het ene aantal cc's veel groter uit dan bij de ander. Ik zit een beetje met dezelfde twijfels. Maar ik denk wel dat Nio hier goed inzicht op heeft en dat je op zijn expertise kan vertrouwen :106:

Succes!

Posted

Hey!

Ik krijg 400cc

Ben 1.60 weeg 55kilo

Ik wil een volle D

Hee,

Jij bent bijna aan de beurt zie ik, ben wel benieuwd hoe 400cc gaat worden, ik heb zelf nog zitten meten met waterzakken om een beetje idee te krijgen en ga denk ook voor 400cc of 450 denk dat 500 voor mijn idee net te groot zal zijn en mer 400 cc dan een mooie d cup krijg.

Posted

Heey Nikki!

500 cc klinkt heel erg veel! Maar iedereen zijn bouw is anders! Ik ben zelf niet door Nio geopereerd, maar wel veel Nio boobs voorbij zien komen!

Die man weet echt wel wat hij doet! Zijn heel veel gelukkige vrouwen uit zijn handen voort gekomen.

Als jij qua zicht uit wil komen op een C/D denk ik juist wel dat die 500 cc goed is! Alleen de bhmaat zal wat groter zijn!

Ik vond eerst altijd dat C/D cups mega groot waren. Maar dat valt best mee! Het gaat om een lettertje!

Als je bang bent om een beetje groter te gaan, moet je kleinere protheses nemen, maar als je het durft moet je er zeker voor gaan! Heel veel vrouwen hier hebben achteraf spijt dat ze niet een maatje groter hadden genomen! Het liefst in 1 keer goed! Je hebt er waarschijnlijk hard voor moeten sparen!

Weet niet over welk merk en soort protheses Nio jou had besproken. Maar daar zitten natuurlijk ook nog wat verschillen in!

Succes met kiezen!!!

Kus

Hoii,

Ja hij adviseerde het, en het zou dan niet te groot zijn maar misschien voor mezelf 450 of 400 cc en wat je zegt er zijn idd veel mensen die later spijt hebben dat ze toch een maatje groter wouden, ik wordt 7 april geopereerd dus kan nog goed nadenken en passen en meten waar ik me prettiger bij voel en ga ook nog even terug naar dr. Nio zodat me ergste twijfel weg is.

Posted

Hey Nikki!

Ik ben vandaag nog op consult geweest bij Diana Gabriels..

Ik heb de protheses gepast en gezien, en ik ga voor 425!

Vind ze net ietsjes te groot, maar omdat ik bang ben dat 400 net te klein zal zijn heb ik voor 425cc high profile gekozen.

Vind ze suuuper!!

Hou je me in de gaten? ik zet alles online!
(als ik niet teveel pijn heb) :D

Posted

Nja het heeft te maken met het profiel van je implantaat, welke je ook over het algemeen hebt, je bouw/lengte/gewicht en daardoor verschilt het eigenlijk enorm per persoon..

na wat ik hoor is 500 cc namelijk wel redelijk veel als je als bhmaat de C/D wilt..

mij is namelijk gezegd dat ik wss 3 cupmaten omhoog ga met mn 425 extra high profile, en ik ben dan nog wel redelijk normaal qua lengte en redelijk zwaar..

mja er zijn genoeg mensen hier die er meer verstand van hebben :)

Mop veel succes ik ga anderhalve week naar jou waar zou jij op uitkomen xxx

Posted

Mop veel succes ik ga anderhalve week naar jou waar zou jij op uitkomen xxx

ik heb geen idee hahaha, ergens tussen de grote D en kleine F werd mij verteld

Posted

Ben ook net bij nio geweest.

Scheelt volgens mij ook of voor of tussen de spier wordt geplaatst.

Ik ben 171cm 64à 65kg en heb nu kleine 80A en blijk genoeg vetweefsel( haha) bovenaan te hebben. Dus voor de spier.

Bij het passen bleek ik uiteindelijk 550cc te hebben.

Zou op 80D. uitkomen.

Posted

Ben ook net bij nio geweest.

Scheelt volgens mij ook of voor of tussen de spier wordt geplaatst.

Ik ben 171cm 64à 65kg en heb nu kleine 80A en blijk genoeg vetweefsel( haha) bovenaan te hebben. Dus voor de spier.

Bij het passen bleek ik uiteindelijk 550cc te hebben.

Zou op 80D. uitkomen.

Hoii, ja hij komt voor me borstspier en heb ook genoeg weefsel vandaar dat hij zo makkelijk over 500cc deed.

• 2 weeks later...
Posted

Ik ben 23 januari op consult geweest bij dr. Nio heel goed bevallen en me bv staat gepland 7 april,

Nu twijfel ik toch nog ever het aantal cc's dus om mijn twijfel weg te nemen een herhaal consult 27 februari. Ga dan flink foto's maken om te kijken wat toch mooier staat de 500cc wat Nio adviseerd of rond de 400cc wat ik zelf thuis voor die spiegel heb staan passen 😁. Heb er zin in nog 2 maandjes dan gaat het gebeuren !! Yeahh ☺️

Posted

Hi Nik!

Ik heb 500cc voor de spier en vind ze perfect. Ben ook niet groot 1.60. Je zal in BH maat wel uitkomen op een E..maar t oogt als een mooie D.

Wees niet bang..je zult geen spijt krijgen! Thuis passen lijkt altijd groter.

Enne...doe eens 100cc in een glas water. Is echt niet zo veel. In projectie tussen de 400 en de 500 zit ong een cm..dus dat valt ook mee. Zoals zo vele hier zeggen...je went er zo snel aan. Niets is erger dan denken.."had ik toch maar..."

Succes!

Posted

Hee Nikki,

Ik ben eergister geopereerd door Nio, met 600cc dual plane.

Net als jij had ook ik twijfels bij deze maat, maar Nio verzekerde dat dat was wat ik wilde.

Als je de look van een C/D wilt, zal je aua cupmaat iets groter moeten gaan.. Nep boobies vullen bh's nou eenmaal iets anders op! Wat Nio er ook echt bij mij in heeft moeten stampen: focus niet teveel op de BH-maat!! Het gaat uiteindelijk om de look mooi vinden:) mocht je je zorgen maken over BH's die niet meer zo makkelijk te vinden zijn: je kan een cupmaat kleiner en grotere omvang, ook al is t een ander merk, bij hunkemoller op maat laten maken (qua band, kost 7,50).

Ik ben - zo ver ik al kan zien - heel blij dat ik niet kleiner gegaan ben. Ga gewoon af op wat je tijdens het passen het mooist vond en laat nio veeeel foto's zien, als hij dan zegt: ga voor 500... Luisteren! Hij gaf mij aan dat bijna iedereen die toch voor de kleinere ging spijt krijgt en iedereen die voor de grotere ging blij is..

Succes bij je keuze! Vond het zelf ook heel moeilijk maar ben blij dat ik voor 600 ben gegaan!

(Ik ben 1.78, 59kg en kleine B-cup)

Posted

Hoi

Ik ben 1.63 en 50 kg. En mijn pc zei dat ik met 330cc waarschijnlijk 2.5/3.5 maat omhoog ga waarschijnlijk 3.5 omdat ik heeel smal ben ik had aa70. Volgens hem een a dus dan zou het d/e worden met 3.5 maat.

Posted

Hi Nik!

Ik heb 500cc voor de spier en vind ze perfect. Ben ook niet groot 1.60. Je zal in BH maat wel uitkomen op een E..maar t oogt als een mooie D.

Wees niet bang..je zult geen spijt krijgen! Thuis passen lijkt altijd groter.

Enne...doe eens 100cc in een glas water. Is echt niet zo veel. In projectie tussen de 400 en de 500 zit ong een cm..dus dat valt ook mee. Zoals zo vele hier zeggen...je went er zo snel aan. Niets is erger dan denken.."had ik toch maar..."

Succes!

Haa loek,

Heb je ook foto's op je profiel staan? Ja nio zei ook je went snel. Maar ik wil wel graag maatje s qua kleding aan kunnen. En niet dat ik alkes groter moet gaan kopen haha. Ga 27 februari op herhaal consult dus ff flink foto's maken wat ik mooier vind 400 cc of 500 cc of misschien ertussen. Maar dat het plaatje in me hoofd klopt

Posted

Hee Nikki,

Ik ben eergister geopereerd door Nio, met 600cc dual plane.

Net als jij had ook ik twijfels bij deze maat, maar Nio verzekerde dat dat was wat ik wilde.

Als je de look van een C/D wilt, zal je aua cupmaat iets groter moeten gaan.. Nep boobies vullen bh's nou eenmaal iets anders op! Wat Nio er ook echt bij mij in heeft moeten stampen: focus niet teveel op de BH-maat!! Het gaat uiteindelijk om de look mooi vinden:) mocht je je zorgen maken over BH's die niet meer zo makkelijk te vinden zijn: je kan een cupmaat kleiner en grotere omvang, ook al is t een ander merk, bij hunkemoller op maat laten maken (qua band, kost 7,50).

Ik ben - zo ver ik al kan zien - heel blij dat ik niet kleiner gegaan ben. Ga gewoon af op wat je tijdens het passen het mooist vond en laat nio veeeel foto's zien, als hij dan zegt: ga voor 500... Luisteren! Hij gaf mij aan dat bijna iedereen die toch voor de kleinere ging spijt krijgt en iedereen die voor de grotere ging blij is..

Succes bij je keuze! Vond het zelf ook heel moeilijk maar ben blij dat ik voor 600 ben gegaan!

(Ik ben 1.78, 59kg en kleine B-cup)

Oke ja ik ga ook zeker doem wat ik mooi vind! Ga 27 februari terug voor herhaal consult jij bent ook in parkkliniek geweest ik heb 7 april me operatie maar ga de 27e toch nog even goed passen en zelf foto's maken wat mooier is of ik gen voor die 500 moet gaan of miss 450-400. Was bij het 1e consult ook best zenuwachtig en ben je zo blij dat alles mooi is volgend mij haha dus nu voor de 2e keer even alles goed laten bezinken en kijken in de spiegel

Posted

Hey!

Ik krijg 400cc

Ben 1.60 weeg 55kilo

Ik wil een volle D

Ik ben net zo groot en weeg 53 en bij mij past niet meer dan 375, ben heel benieuwd hoe ze bij jou worden

Heb je ook toegevoegd dan kan ik even gluren hihi

Groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.