Jump to content

wimper : 21 januari 2015 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Posted

Mijn naam is wimper en op 21jan wissel gehad eerst mghan 280cc 5jr geleden,en nu natrelle trx 560 cc rond met aan 1 kant kapselvorming,in velthuiskliniek dhr van tits,wilde graag groter en bij consult bleek aan rechterkant kapselvorming,eerst gekozen voor anatomisch n27 550cc maar ivm meer kans op draaien toch nog een consult extra gehad op 29dec,had aangegeven zo erg beroerd te zijn na narcose en ze hebben in tegenstelling tot mijn vorige operatie die in viasana was goed geluisterd ben niet misselijk geweest en had zelf op natuurbasis nog druppels voor narcose,nu nog drains in en zal blij zijn als ik van die flessen verlost ben.

Posted

Mijn naam is wimper en op 21jan wissel gehad eerst mghan 280cc 5jr geleden,en nu natrelle trx 560 cc rond met aan 1 kant kapselvorming,in velthuiskliniek dhr van tits,wilde graag groter en bij consult bleek aan rechterkant kapselvorming,eerst gekozen voor anatomisch n27 550cc maar ivm meer kans op draaien toch nog een consult extra gehad op 29dec,had aangegeven zo erg beroerd te zijn na narcose en ze hebben in tegenstelling tot mijn vorige operatie die in viasana was goed geluisterd ben niet misselijk geweest en had zelf op natuurbasis nog druppels voor narcose,nu nog drains in en zal blij zijn als ik van die flessen verlost ben.

Posted

Hoi Wimper,

Hoe lang blijven de drains zitten?

Heb aankomende dinsdag bij de Velthuis kliniek in Eindhoven 1e consult maar wel bij een andere pc.

Xx

Posted

Hoi newbie,ik heb ze nu nog,ik word elke dag gebeld over hoeveel cc erbij is gekomen,is het minder dan 30cc dan mogen ze eruit,heb haar gevraagd hoelang je ze uiterlijk hebt en dat was 5/7dagen,ik ben over alles erg tevreden!temeer omdat dit mijn 2e bv is,dit maal bij velthuis kliniek!

Posted

@wimper... ik heb boobs van dezelfde arts. Ben geopereerd op 17 december 2014.

Heb 495cc natrelle inspira trx.

Ook ik tot zover erg tevreden over deze arts.

Succes met je herstel.

Posted

@spekkie:jazeker erg fijn dat er naar me geluisterd werd,vorige keer in viasana duidelijk aangegeven dat ik hondsberoerd zou worden van narcose,maar voor mijn gevoel is daar uiteindelijk niks mee gedaan waardoor ik een nachtje moest blijven!

@RRR:heee wat leuk om van "iemand"te horen door dezelfde arts te zijn verblijd:)ik vind deze kliniek ten opzichte van mijn vorige errug goed met alles!ook qua pijnmedicatie,vorige keer zoooooooolaaaaanngg pijn gehad,daar was ik nu ook bang voor,jij zult(hopelijk)al een heel eindje opgeknapt zijn,en flink aan het genieten zijn van de "newborns

Posted

@Spekkie,sorry meid,helemaal vergeten,ik zag dat je 1 dag na mij bent verblijd,ik wens je een heel erg goed herstel toe,en dat ze maar elke dag een mooi zonnetje in je leven mogen zijn!☺☺☺

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.