Jump to content

Toetje01 : 26 januari : 2015 : Dr. van Onselen : ACCZ,

Recommended Posts

Posted

Hallo Allemaal,

Aankomende maandag is het zover....26 januari krijgt deze mama van 3 weer volle borsten met Silimed 410cc. Ben 1,84 m en 68 kg en heeeel benieuwd naar het eindresultaat. Ben nu al zenuwachtig voor de narcose...Pfff.

Iemand hier op het forum, die ook aankomende maandag aan de beurt is voor vergroting?

• 2 weeks later...
Posted

Hallo Toetje01,

Hoe is de operatie gegaan en ben je tevreden over het resultaat?

Mijn operatie staat voor de 16 februari ingepland.

Ik krijg ook de silimed 470cc en dan de enhance.

Gr. Hil84

Posted

Hoii Toetje,

Hoe is je operatie gegaan? Ik zelf ben afgelopen maandag geopereerd door dr. Van Onselen en ben er zeer tevreden over (tot nu toe) ben benieuwd naar jou ervaring aangezien de reacties hier over de kliniek niet allemaal heel goed zijn.

Groetjes Thamara

Posted

Lees net de reacties...

Ik ben zelf erg tevreden over de kliniek, zowel het consult als de operatie zelf waren allemaal perfect geregeld en verzorgd. Ben nu 1,5 week verder na de operatie en voel mezelf alweer een stuk beter. De eerste dagen na de operatie, met name dag 2 en 3 vond ik het zwaarste. De kunst zit hem er nu in om niet teveel te doen. Maar ja manlief is weer aan het werk en de 3 kindjes lopen wel rond. Volgende week hechtingen eruit. Ben zoooo benieuwd.

Posted

Hoi Toetje!

Ik lees al een poosje maar kom nu pas jouw topic tegen, dus mij meteen maar eens aangemeld.

Gezien je verhaal de 26e... ik ben degene die na jou aan de beurt was.

Dus het is jou ook meegevallen? Bij mij inderdaad de tweede en derde dag waren zwaar

, maar alsnog prima te doen. En toen die dagen over waren? Prima!

Hoe vind je het resultaat tot nu toe?

Ik ben de gelukkige eigenaresse van de martelband, dus de bovenkant wordt behoorlijk plat gedrukt. Maar daar onder, of na het douchen zonder band: wauw, Eindelijk borsten!

Veel succes met rustig aan doen, dat is nog wel het moeilijkste.

Posted

Hey lau470, fijn dat alles goed gaat. Ik krijg de 16 februari de silimed enhance 470cc xh Door dr. Van Onselen. Bij mij word het een wissel vanwege verzakking van de eerder protheses. Eerste dagen zijn inderdaad het ergste.

Ben benieuwd naar het resultaat.

@ Toetje01 neemt je rust, dat is belangrijk voor je herstel.

Xxx

Posted

Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat dames☺

Ik ben behoorlijk zenuwachtig aan T worden en ook vooral over het resultaat.

Leuk om positieve ervaringen te lezen over de accz.

Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.