Jump to content

Wie nog meer geopereerd met te lage trombocyten

snoepje84

Recommended Posts

Posted

Hoi

Mijn trombocyten zijn chronisch te laag

Afgelopen dinsdag bloed geprikt en had waarde 115 vorige keer 123. Van me huisarts mag ik wel geopereerd worden. Maar moet ik het wel aangeven. Zijn er meer mensen die dit hebben. Normalen waardes zijn tussen de 150 en 450.

Posted

Hm.. dat is natuurlijk lastig voor bloedingen en zo.. Daar heb je wat meer kans op..

Je moet dit wel aangeven de 27ste, aan Verdonck.. ik weet niet of elke pc je zomaar zal opereren met deze waarden?

Niet om je bang te maken he ;) Maar misschien heb je het al besproken met Verdonck toen je de afspraak maakte?

Ik ken verder niemand hiermee.. Maar heb jij dan officieel ITP?

xx BB

Posted

Ik heb het al paar jaar en me waardes zijn niet extreem laag rond de 50 is wel heel gevaarlijk bij mij nog niet alleen bloed het iets langer dan normaal. Me dokter gaf aan dat ik gewoon geopereerd kon worden maar het wel moest aangeven ik heb ook vitamine k gehaald voor het bevorderen van me trombocyten. Ik ga ook maandag naar de arts om me waardes uit te laten printen dan heeft die een overzicht maar 2 jaar geleden had ik dezelfde waardes als nu niet frustrerend volgens hem. Ik heb eerder al glas in me been gehad alleen een hechting pleister werkt niet maar na het hechten was het bloeden gestopt.

Posted

ah super!!

Nou, dan zal Verdonck het ook wel aandurven, neem ik aan. En idd uitdraai meenemen, dat helpt altijd :)

Hoop dat er nog iemand reageert die iets soortgelijks heeft.. Schiet mij zo geen verhaal te binnen..

xxx

Posted

Ja idd ik kon er ook geen vinden op Internet maar veel weten ook niet dat ze te lage trombocyten hebben bij mij zijn ze er ook per toeval achter gekomen.

Posted

Ja idd en ben al vol vitamines aan het slikken en heb anica gehaald en ik kan ook het te kort hebben Door vitamine b en foliumzuur te kort dus dat ook maar gehaald. Ga maandag gewoon nog een keer bloedprikken hopen dat dan nog wat gestegen is

Posted

Best boobie nog ff vraagje ze kunnen toch ook met branden snijden in plaats van mes. Of kan dat niet? Had wel eerder een meisje gelezen dat ze met weinig trombocyten is geholpen ze moest wel wat langer wachten omdat der waarde veelste laag waren.

Posted

ja klopt, sommige artsen werken met branden idd, ipv met mes...

Of verdonck met mes of met branden werkt, weet ik niet.. Dat zou je wel even kunnen vragen uiteraard :)

Branden zou voor jou handiger zijn, denk ik.. Of misschien 24 uur in de buurt van de kliniek blijven? Weet niet of je er ver vanaf woont....

Posted

Volgens mij gebruiken ze zowiezo brander om vaatjes van binnen dicht te branden. Dus kan het ook wel denk met snijden ik ga het gewoon vragen heb express al bloed geprikt van de week maar merk zelf ook wanneer me bloed dunner is

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.