Jump to content

Hoelang herstel na een borstvergroting?

Beau2

Recommended Posts

Posted

Hoi Meiden,

Ik overweeg om een borstvergroting te ondergaan.

Ik heb de 29ste een geprek.

Hoelang hebben jullie moeten herstellen na een borstvergroting? Mijn man kan niet zomaar vrij van zijn werk nemen. Ik heb wel mijn moeder die mij kan helpen, maar zij is er ook niet 24 uur per dag. ik heb 2 school gaande kinds en 1 thuis van 2 jaar.

Ik hoor het heel graag, Groetjes Beau

Posted

ik heb de 30ste mijn bortstvergroting.

ik heb ook 2 schoolgaande kinderen en mijn vriend is gewoon aan het werk.

volgens mij is het ook zo dat je heus wel wat zelf kan bijv. drinken pakken maar zwaarder tillen als 2kg mag niet.

mischien dat je jongste even naar je moeder kan overdag. ik kan me kids lopend brengen naar school 5min lopen het isook belangrijk dat je in beweging blijft. als je slim bent plan je de operatie op een vrijdag.

ik heb zelf 2 weken vrij genomen ik werk in de zorg en als inval huishouding. de huishouding wordt ik zowiezo ff niet ingepland en wij hebben lichte zorg clienten kunnen veel zelf.

Posted

Hoi hoi !

Ik heb ook de 29 e mijn eerste consult !!

Ik heb ook 2 schoolgaande kinderen mijn oudste is 10 en jongste word bijna 8 !

Ze zijn best wel zelfstandig maar vanwege pdd-nos add en de jongste adhd hebben ze veel aansturing nodig !!

Mijn man is zoiezo 2 weken thuis omdat mijn kids met de auto gebracht moeten worden en kan hij ze vooral die eerste week helpen :)

Ik denk dat het ook wel een beetje af hangt van je herstel , maar dat je na 1 a2 weken lichte dingtjes best wel mag doen !!

Van mijn werk heb ik zoiezo genoeg tijd gekregen om te herstellen omdat ik in de schoonmaak werk en veel zwaar moet tillen .stofzuigen en dat soort handelingen !!

Waar heb jij je consult ??

Liefs x

Posted

Hoi hoi,

Ik wil ook 2 weken vrij nemen.

Ik heb mijn eerste gesprek bij bloemingdale kliniek. Ik heb daar goede ervaringen over gehoord en het is heel dichtbij. En waar heb jij je eerste consult Gigi 21?

Dotje van a tot d dat zou wel kunnen alleen zou je de kids niet kunnen tillen. Zo zit ik nu ook met mijn zoon van 2.

Hoelang het herstel is is bij iedereen weer anders denk ik?

Groetjes

Posted

mijn kindjes zijn 5 en 7 en kunnen verl zelf en kunnen ook helpen als het moet.

me vriend collega en vriendinnen helpen me in het huishouden das wel heel fijn.

ik heb dan wel hele makkelijke kids hoor

Posted

Hoi hoi,

Ik wil ook 2 weken vrij nemen.

Ik heb mijn eerste gesprek bij bloemingdale kliniek. Ik heb daar goede ervaringen over gehoord en het is heel dichtbij. En waar heb jij je eerste consult Gigi 21?

Dotje van a tot d dat zou wel kunnen alleen zou je de kids niet kunnen tillen. Zo zit ik nu ook met mijn zoon van 2.

Hoelang het herstel is is bij iedereen weer anders denk ik?

Groetjes

Ik heb mijn consult bij Kliniek Heyendael Dokter van Straaten !!

Is bij mij ook heel dichtbij !!

Liefs x

Posted

Dit is ook wel iets wat mij bezig houdt.

Ik heb 11 feb mn eerste consult.

Nou werk ik in de zorg op een groep met agressie. Ik heb niet zoveel dagen dat ik zomaar voldoende vrij kan nemen.

En meer als 3 weken aaneen moet met toestemming van de manager. (en die staat totaal niet open voor dit soort dingen)

Ik hoop het met de roosteraar toch op 4 weken te krijgen. Maar ja dan moet PC ook maar net aan begin van mijn vakantie kunnen opereren.

Voordeel van in de vakantie opereren is wel dat de man thuis is voor de kinderen.

Betekent ook wel dat we dus niet zomaar kunnen kamperen.... jeetje vraag ik niet te veel van m'n gezin zo?

Posted

ik werk in de zorg wij hebben een agressieve client. ik heb 2 weken vrij. voor de rest hebben we alleen maar clienten die veel zelf kunnen. ik denk dat je best op vakantie kan gaan alleen gewoon rustig aan doen las dat je de eerste 24 uur alleen niet mag vliegen.

Posted

ik werk in de zorg wij hebben een agressieve client. ik heb 2 weken vrij. voor de rest hebben we alleen maar clienten die veel zelf kunnen. ik denk dat je best op vakantie kan gaan alleen gewoon rustig aan doen las dat je de eerste 24 uur alleen niet mag vliegen.

Ow ben benieuwd hoe jou dat bevalt dan na 2 weken!!

Ik maak me er best zorgen om. Het gaat hier om 3 agressieve cliënten. Beetje lullig als ik m'n collega's er alleen voor laat staan. Hoewel ik van de meeste denk ik wel op begrip kan rekenen. Misschien ga ik gewoon creatief dienstjes ruilen tegen die tijd ;)

Posted

Hoi meiden;

Ik ben nu 10 dagen PO en kan sinds een dag of 3 het meeste wel zelf doen behalve zware dingen tillen of iets nemen dat hoog staat.

De eerste 6 dagen had m'n vriend vrijaf genomen en ik moet zeggen de eerste 3 dagen was dat echt wel nodig 24/7 want ik had hulp nodig bij de meeste dingen. Tot dag 7 moest m'n vriend me uit bed helpen want alleen lukte dit niet (mag niet op je armen steunen en was zo stijf als een plank)

Dus ik raad jullie aan om toch tenminste de eerste 3 dagen iemand bij je te hebben, zeker met jonge kids denk ik dat je het heel goed zal kunnen gebruiken!

groetjes;

Kathy

Posted

haaay,,,,

ik heb twee weken vrij af genomen en ik werk in de horeca. Ik sta achter de bar dus mijn collega's zullen het zware werk doen met kratjes tillen enzo!

Ik heb nergens last van gehad alleen spierpijn... ik kon ook redelijk snel omhoog komen... Goed oefenen van te voren heb ik gedaan...

Ik ben misschien ook wel een slecht of juist goed voorbeeld... Bij mij gaat het allemaal van een leien dakje!

Kus

Posted

Hoi Kathy,

Ik had vorige week al even bij je foto's gekeken.Heel mooi geworden zeg! Past heel mooi bij je figuur! Ik zit zelf aan 500 cc te denken. Ik ben best lang 1.78 en brede schouders. Ik heb aankomende donderdag een gesprek en ben heel benieuwd wat mij aangeraden wordt.

Groetjes

Posted

Hoi Kathy,

Ik had vorige week al even bij je foto's gekeken.Heel mooi geworden zeg! Past heel mooi bij je figuur! Ik zit zelf aan 500 cc te denken. Ik ben best lang 1.78 en brede schouders. Ik heb aankomende donderdag een gesprek en ben heel benieuwd wat mij aangeraden wordt.

Groetjes

Dankjewel en heel veel succes donderdag! Het belangrijkste is dat je een klik hebt met je arts en dat je je voldoende geÏnformeerd voelt. Mijn eerste consult bij een andere dokter voelde ik meteen aan dat ze te klein wilde gaan en niet openstond voor een andere visie. Zo blij dat ik dan een 2e opinie genomen heb anders had ik deze schatjes niet ;) Noteer je vragen, stel ze en neem zeker foto's mee met hoe je wilt hoe het er uitziet want dat zegt meer dan cc's :) alles hangt af van "hoeveel borst" je nu hebt.

Benieuwd naar je consult! groetjes x

Posted

Dat vroeg ik me ook zo af...bij mij, 10 dagen. De eerste tien dagen kleine en grotere pijntjes, slecht slapen, een rug die protesteerde, beperkt kunnen bewegen (zelfs wandelen kon ik maar in hele kleine stukjes!). En nu, 12 dagen PO, kan ik al wonderwel veel...Blijf wel voorzichtig maar had me vorige week niet kunnen indenken dat ik bv. al even kon gaan shoppen, een eindje fietsen, eten maken..

.Kijk ENORM uit naar een total shower, eens terug volledig onder de douche kunnen gaan want dat wassen van je lichaam in 3 delen...grrmmbl. Vrijdag op controle en pleisters eraf, hopelijk mag het vanaf dan!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.