Jump to content

Hoelang herstel na een borstvergroting?

Beau2

Recommended Posts

Posted

Hoi Meiden,

Ik overweeg om een borstvergroting te ondergaan.

Ik heb de 29ste een geprek.

Hoelang hebben jullie moeten herstellen na een borstvergroting? Mijn man kan niet zomaar vrij van zijn werk nemen. Ik heb wel mijn moeder die mij kan helpen, maar zij is er ook niet 24 uur per dag. ik heb 2 school gaande kinds en 1 thuis van 2 jaar.

Ik hoor het heel graag, Groetjes Beau

Posted

ik heb de 30ste mijn bortstvergroting.

ik heb ook 2 schoolgaande kinderen en mijn vriend is gewoon aan het werk.

volgens mij is het ook zo dat je heus wel wat zelf kan bijv. drinken pakken maar zwaarder tillen als 2kg mag niet.

mischien dat je jongste even naar je moeder kan overdag. ik kan me kids lopend brengen naar school 5min lopen het isook belangrijk dat je in beweging blijft. als je slim bent plan je de operatie op een vrijdag.

ik heb zelf 2 weken vrij genomen ik werk in de zorg en als inval huishouding. de huishouding wordt ik zowiezo ff niet ingepland en wij hebben lichte zorg clienten kunnen veel zelf.

Posted

Hoi hoi !

Ik heb ook de 29 e mijn eerste consult !!

Ik heb ook 2 schoolgaande kinderen mijn oudste is 10 en jongste word bijna 8 !

Ze zijn best wel zelfstandig maar vanwege pdd-nos add en de jongste adhd hebben ze veel aansturing nodig !!

Mijn man is zoiezo 2 weken thuis omdat mijn kids met de auto gebracht moeten worden en kan hij ze vooral die eerste week helpen :)

Ik denk dat het ook wel een beetje af hangt van je herstel , maar dat je na 1 a2 weken lichte dingtjes best wel mag doen !!

Van mijn werk heb ik zoiezo genoeg tijd gekregen om te herstellen omdat ik in de schoonmaak werk en veel zwaar moet tillen .stofzuigen en dat soort handelingen !!

Waar heb jij je consult ??

Liefs x

Posted

Hoi hoi,

Ik wil ook 2 weken vrij nemen.