Ga naar inhoud

Goldie : 18 mei 2010 : Dr Decoopman : Privékliniek Brugge


Aanbevolen berichten

Hey Eefje,

Het gaan inderdaad ruwe en ronde prothesen worden.

Nee echt gemeten heeft hij niet gedaan,hij vertelde me wel dat mijn ene borst iets kleiner is dan de andere(maar dat had ik zelf een tijdje geleden opgemerkt)Is precies na een aantal jaar verergert!Hij zal in de ene borst een grotere prothese moeten steken dan in de andere borst.

Maar het aantal cc heeft hij niet echt gezegd,maak me daar eigenlijk niet al teveel zorgen over.Juist het litteken onder de oksel.

Daar ga ik toch op moeten letten dat ik in een topje niet al teveel met mijn armen nr omhoog moet lopen.Want dan denk ik dat het wel gaat opvallen.Hoe is het trouwens bij jou gegaan op het werk?

Kon je snel weer aan het werk?

Ik heb eigenlijk maar een dikke week verlof gevraagd.Hopelijk is dat voldoende.

groetjes

Mijn ene borst is ook iets groter dan m'n andere, maar heb toch hetzelfde gekregen in beide borsten, dus nog steeds wel verschil, maar in verhouding toch verbetert. Verschil valt nu minder op. Als je je zorgen maakt om de incisie in de oksel kun je dan niet alsnog vragen om het in de borstplooi te doen? Is toch minder zichtbaar daar, vind ik persoonlijk dan hé.

Ik ga niet buitenshuis werken, dus was voor mij geen probleem, maar als je geen heel zwaar werk hebt lukt het misschien wel al na een week (toch als je boven de spier krijgt) maar denk dat 2 weken toch wel beter zou zijn, lijkt mij wel het minimum.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.